Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Dat idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:
Minilot, overdrijf je niet een beetje? Hele volksstammen lopen hard op normale hardloopschoenen zonder daar klachten aan over te houden.
Begon in de jaren '70 ook de hardloop-hype voor 'gewone' mensen? Meer hardlopende mensen => meer blessures. Op atletiekbanen (of gras) heb je geen dempende schoenen nodig omdat de ondergrond dempt. Asfalt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef minilot het volgende:
Hola, zo heftig bedoelde ik het helemaal niet! Een extra smiley ertussen denken, dames! Natuurlijk zijn er heel veel mensen die eindeloos kunnen lopen op hardloopschoenen zonder er ooit last van te krijgen, en daar doe ik ook helemaal niets aan af.
Punt is wel dat specifieke hardloopblessures pas ontstaan zijn toen begin jaren zeventig de moderne hardloopschoen op de markt kwam omdat mensen daarmee al gauw op hun plotseling verhoogde en door demping omhulde hiel gingen landen en nogal wat benen & voeten trekken dat niet zo goed. Vandaar dat ik even nieuwsgierig was naar waar de pijn bij Sigme ongeveer zat.
Da's alles.![]()
quote:
Het is active gym in zuid! In m'n nieuwe hood dusquote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?
Puik!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Hallo slankies! Weer terug van vakantie! Heb een geweldig mooie tijd gehad! Gezellige mensen, geweldig weer, en ook nog eens superlekker gezeild!
Snap het verband nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, één gordijn korter gemaakt. Volgend weekend de andere maar, want ik heb enorme rugpijn van gebogen over m'n bed staan..
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!quote:
De gordijnen zijn zo groot dat dat heel onhandig werkt. Ach ja, het zijn er maar 2. Als de andere volgende week klaar is is dat geen enkle probleem!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Dik/dubbel laken over de eettafel? Zo deed ik het in een hotel.
Disclaimer: niet m'n eigen kleding, maar die van m'n zus toen ze ging trouwen.
Klinkt heerlijk! *jaloers*quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
Thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef conleche het volgende:
XM, heel langzaam weer KH's inbouwen en alleen de goede! En ik denk dat je dan icm met de RPM wel meer zal afvallen. Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden en ik snap dat je je boterhammen mist en zo, maar je lijstjes zagen er wel veel beter uit, qua groenten en variatie en zo. Probeer dat vast te houden! Verder ben je natuurlijk een lekker wijf sws.
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...
Wat stoer dat je dat zelf doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
O ja das waar ook.. Je woonde in Zweden toch? Aan de zweedse kust kun je ook supermooi zeilen. Als je in het binnenland woont is dat natuurlijk ook nog een takke-eind, maar in de buurt van stockholm en Göteborg kun je ook mooi eilandhoppen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |