Hoera, een buikie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
Gelukkig Chico!
Ik hoef vandaag helemaal niks![]()
Alleen boodschappen, maar dat vind ik altijd wel leuk. Zo eens even kijken wat k vanavond ga koken
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en ditquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 08:23 schreef minilot het volgende:
Sigme, moestuintje! Fijn.En, speciaal voor Sig, net een envelopje uit Amerika opengemaakt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zijn goed! Een soort surfschoentjes, maar dan zoveel robuuster en tegelijk flexibeler.. Volgens mij kun je met deze dingen probleemloos over élke ondergrond rennen!
Ze komen jouw kant op, Sig!
De onze (de nieuwe G3's) worden nu pas in juni verstuurd omdat mijn lief maat 46 heeft en ze niet tevreden waren met hoe die maat uit hun Chinese fabriek kwam rollen..![]()
Lijstjestijd! (Was vanmorgen 59,5: halve pretparkkilo eraf dus). Ben vandaag tot een uur of drie aan het werk, maar wél vanuit thuis, ergo: in pyjama.![]()
O/L: Amandelmelk met muesli en een kiwi
T: Koffie met een koekje bij mijn ouders
B: Jillian, en hopelijk nog een stukje hardlopen
D: Empanada's met vulling van paprika, olijven en uien. Pittige tomatensalsa erbij.
T: IJs van kokosmelk met passievruchtsaus
Kcals nog niet uitgerekend.
Gisteren in de bios (Cabin in de Woods! Zeer gaaf!) nog een koffie met melk en suiker op en een stuk melkchocolade. Dat laatste was nou eigenlijk niet echt nodig..![]()
Na afloop nog wodka's.
[..]
Hoera, een buikie!
En wat ontzettend tof dat het allemaal goed gaat.![]()
helemaal niets is ook zo weinig.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en dit'
Krijgen we een yoga versus Jillian clanquote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niets is ook zo weinig.
Denk dat ik vandaag een yoga les wil uitproberen. Ben benieuwd!
Ja! Ik heb weer een sportschoolabboquote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
*sportschool boks*quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Morgen bevrijdingsdag voor jou!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
ga je na vandaag weer langzaam opbouwen? Shit dat je niet afgevallen bent. Misschien is het een idee om een dietiste op te zoeken, een goeie?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
Planning vandaag:
O: hk-pannenkoek (2)
B: naar den haag rijden, bedrijfsauto ophalen, terug via de opslag: dozen gesjouwd
T: paar plakjes kaas van het grote blok geschaafd
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, stukje komkommer, dressing (4)
T: kaas, cabernossi?
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (6)
Eindstand gister, dat werd wat anders door meh-buik:
O: hkpannenkoek
T: 100 gr magere kwark
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, dressing (4)
T: klein stukje kaas
D: omelet van 2 eieren, scheutje melk, 1/2 gele paprika, 1/2 vleestomaat, 2 grote plakken kaas, beetje mayo
T: paar olijfjes en handje gemengde noten (macademia's en pecan)
En nu nog ff aan het werk, want volgende week komt het er niet van. Vanaaf naar de film: Intouchables. Hoor alleen maar gejubel over die film, dus ben erg benieuwd!
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!Ik vind het rot voor je dat lowcarb niet helemaal gewerkt heeft, maar ik heb het idee dat als je je plan voortzet het gestaag wel naar beneden zal gaan.
Dit recept, met gember en limoen. Ik hoop dat het lekker wordt!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:22 schreef sigme het volgende:
Heb je dat ijs van kokosmelk zelf gemaakt? Hoe?
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Dat idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:
Minilot, overdrijf je niet een beetje? Hele volksstammen lopen hard op normale hardloopschoenen zonder daar klachten aan over te houden.
Begon in de jaren '70 ook de hardloop-hype voor 'gewone' mensen? Meer hardlopende mensen => meer blessures. Op atletiekbanen (of gras) heb je geen dempende schoenen nodig omdat de ondergrond dempt. Asfalt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef minilot het volgende:
Hola, zo heftig bedoelde ik het helemaal niet! Een extra smiley ertussen denken, dames! Natuurlijk zijn er heel veel mensen die eindeloos kunnen lopen op hardloopschoenen zonder er ooit last van te krijgen, en daar doe ik ook helemaal niets aan af.
Punt is wel dat specifieke hardloopblessures pas ontstaan zijn toen begin jaren zeventig de moderne hardloopschoen op de markt kwam omdat mensen daarmee al gauw op hun plotseling verhoogde en door demping omhulde hiel gingen landen en nogal wat benen & voeten trekken dat niet zo goed. Vandaar dat ik even nieuwsgierig was naar waar de pijn bij Sigme ongeveer zat.
Da's alles.![]()
quote:
Het is active gym in zuid! In m'n nieuwe hood dusquote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?
Puik!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Hallo slankies! Weer terug van vakantie! Heb een geweldig mooie tijd gehad! Gezellige mensen, geweldig weer, en ook nog eens superlekker gezeild!
Snap het verband nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, één gordijn korter gemaakt. Volgend weekend de andere maar, want ik heb enorme rugpijn van gebogen over m'n bed staan..
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!quote:
De gordijnen zijn zo groot dat dat heel onhandig werkt. Ach ja, het zijn er maar 2. Als de andere volgende week klaar is is dat geen enkle probleem!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Dik/dubbel laken over de eettafel? Zo deed ik het in een hotel.
Disclaimer: niet m'n eigen kleding, maar die van m'n zus toen ze ging trouwen.
Klinkt heerlijk! *jaloers*quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
Thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef conleche het volgende:
XM, heel langzaam weer KH's inbouwen en alleen de goede! En ik denk dat je dan icm met de RPM wel meer zal afvallen. Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden en ik snap dat je je boterhammen mist en zo, maar je lijstjes zagen er wel veel beter uit, qua groenten en variatie en zo. Probeer dat vast te houden! Verder ben je natuurlijk een lekker wijf sws.
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...
Wat stoer dat je dat zelf doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
O ja das waar ook.. Je woonde in Zweden toch? Aan de zweedse kust kun je ook supermooi zeilen. Als je in het binnenland woont is dat natuurlijk ook nog een takke-eind, maar in de buurt van stockholm en Göteborg kun je ook mooi eilandhoppen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
Ik wil kruidenplantjes! Weet alleen nog niet welke.
Heb 2 plekken: hele dag van 10 tot 4 in de felle zon of op een plek waar het best licht is maar waar nooit direct zonlicht komt.
Wat is het beste of is dat per plantje verschillend?
Ik eet allesquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.
Op dat andere plekje kan ook vanalles, wat eet je ook echt op? Organo, tijm, munt,, zij allemaal makkelijk en worden meestal ook goed opgegeten.
mijn rosbief staat in de oven, een deeg voor chocolate chip cookies in dekoelkast. En ik heb maar een klein strukje gesnoept!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Nallie het volgende:
Perr!! Nomik zou 1 soort noten doen.
Ik heb bananabrownies in de oven staan. Heb er voor de verandering maar geen kokos in gedaan
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
WB Mc85, klinkt heerlijk! Waar was je ook alweer?
Lekker jeager, rosbief
Oregano vind ik altijd een: tja weet niet wat ik er mee moet, plantje
Basilicum vind ik zelf niet zo lekker maar gebruik het wel
Bieslook, altijd handig
Munt, altijd handig
Salie, dat wil ik ook nog wel
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesstom
Gebruik het vaak als een soort basilicum in pastagerechten. Sausje maken, pasta erdoor roeren en als laatste fijngesneden baailicum/oregano.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe wat lastig Tink!
Is mini oud en wijs genoeg om zelf de beslissing te maken?
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef conleche het volgende:
Moet je haar wel laten kiezen? Goed terechtkomen is maar relatief. Ik persoonlijk zou het minder belangrijk vinden dat mijn kind één of andere hotshot in het bedrijfsleven zou worden als wel dat het een open en creatief persoon zou worden cq blijven. Zoals je de school omschrijft krijg ik er ook geen prettig gevoel bij, wat verder onbelangrijk is, maar jijzelf dus ook niet en dat is wel belangrijk.
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit meequote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit mee
als je er zo over voelt, niet doen! Hoe oud is ze? Vriendinnen zijn tijdelijk, natuurlijk. En goed terechtkomen kan op heel veel verschillende manieren, en elke zal z'n voor en z'n nadelen hebben!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef clear_mind het volgende:
Ben nu een tijdje bezig. Vooral om afscheid te nemen van een leven met tussendoortjes en zelfs maaltijden met stroop-, kaas-, spekpannekoeken, taartjes met slagroom etc. En, als het lukt om hier vanaf te blijven, dan zet het afvallen zoden aan de dijk.
Gezond eten: het is vooral: niet ongezond eten.
Co's gerommel in de marge:quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.
Maar genoeg over mij. ER zijn belangrijkere vragen: Wordt/is het wat, met je vakantiescharrel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Co's gerommel in de marge:Nice! Wordt vervolgd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Zijn homo?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm. Je weet wat ze zeggen he, over mannen die goed kunnen dansen.
Zo puur mogelijk houden!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
Ik heb andijvie en rode kool en ik wil graag iets lekkers maken want eigenlijk lust ik dat nietnog tips?
Heb al in de dikke vegetarier gekeken en in Jamies Italië en koken met de seizoenen maar zag niet echt iets wat mij aansprak..
Die variatie lust ik dus nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo puur mogelijk houden!
Rode kool zoet met appel, kruidnagel. laurier, gewoon klassiek
Andijvie even roerbakken met ui en knoflook, daarbij een klassiek bloemsausje...
Heel ouderwets, wel heel erg lekker!
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
andijvie chips? Ze langzaam roosterein in de oven, met wat peper en zout?
rodekoolsla, met rozijnen en wat amandelen? En een yoghurt dressing?
zoek eens op kale chips op foodgawker.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!
Op wat voor boten vaar je eigenlijk? Beetje valk-achtig? En je hoeft niet per se een zeilprogramma te volgen met CWO's om te kunnen zeilen. Ik heb zelf precies 0 CWO's en ik kan toch wel aardig zeilen. Gewoon met een paar mensen meegaan die het echt kunnen en leren hoe zij het doen en vragen stellen. Dat werkt bij mij het beste. Ik heb deze week ook nog veel geleerd, 2 teamgenoten zijn aan het trainen voor de Olympische Spelen in 2016. Ik heb van hen echt nog veel kunnen leren qua tactiek en zeiltrim.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Probability het volgende:
[..]
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.
quote:
Dat het uberhaupt bestaatquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Deze is voor het vak 'Power and Resistance in a Globalising World' en heb iets in mijn hoofd zitten op het moment over de nare haatpolitiek van mensen als Wilders die zich superieur voelen als Westerlingen boven álle andere culturen. Ik zķu al een eind kunnen zijn want in mijn vorige versie had ik bijna 2000 woorden van de 3000, maar ik krijg het allemaal niet bij elkaar/aan elkaar gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |