als je er zo over voelt, niet doen! Hoe oud is ze? Vriendinnen zijn tijdelijk, natuurlijk. En goed terechtkomen kan op heel veel verschillende manieren, en elke zal z'n voor en z'n nadelen hebben!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef clear_mind het volgende:
Ben nu een tijdje bezig. Vooral om afscheid te nemen van een leven met tussendoortjes en zelfs maaltijden met stroop-, kaas-, spekpannekoeken, taartjes met slagroom etc. En, als het lukt om hier vanaf te blijven, dan zet het afvallen zoden aan de dijk.
Gezond eten: het is vooral: niet ongezond eten.
Co's gerommel in de marge:quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.
Maar genoeg over mij. ER zijn belangrijkere vragen: Wordt/is het wat, met je vakantiescharrel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Co's gerommel in de marge:Nice! Wordt vervolgd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Zijn homo?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm. Je weet wat ze zeggen he, over mannen die goed kunnen dansen.
Zo puur mogelijk houden!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
Ik heb andijvie en rode kool en ik wil graag iets lekkers maken want eigenlijk lust ik dat nietnog tips?
Heb al in de dikke vegetarier gekeken en in Jamies Italië en koken met de seizoenen maar zag niet echt iets wat mij aansprak..
Die variatie lust ik dus nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo puur mogelijk houden!
Rode kool zoet met appel, kruidnagel. laurier, gewoon klassiek
Andijvie even roerbakken met ui en knoflook, daarbij een klassiek bloemsausje...
Heel ouderwets, wel heel erg lekker!
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
andijvie chips? Ze langzaam roosterein in de oven, met wat peper en zout?
rodekoolsla, met rozijnen en wat amandelen? En een yoghurt dressing?
zoek eens op kale chips op foodgawker.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!
Op wat voor boten vaar je eigenlijk? Beetje valk-achtig? En je hoeft niet per se een zeilprogramma te volgen met CWO's om te kunnen zeilen. Ik heb zelf precies 0 CWO's en ik kan toch wel aardig zeilen. Gewoon met een paar mensen meegaan die het echt kunnen en leren hoe zij het doen en vragen stellen. Dat werkt bij mij het beste. Ik heb deze week ook nog veel geleerd, 2 teamgenoten zijn aan het trainen voor de Olympische Spelen in 2016. Ik heb van hen echt nog veel kunnen leren qua tactiek en zeiltrim.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Probability het volgende:
[..]
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.
quote:
Dat het uberhaupt bestaatquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Deze is voor het vak 'Power and Resistance in a Globalising World' en heb iets in mijn hoofd zitten op het moment over de nare haatpolitiek van mensen als Wilders die zich superieur voelen als Westerlingen boven álle andere culturen. Ik zķu al een eind kunnen zijn want in mijn vorige versie had ik bijna 2000 woorden van de 3000, maar ik krijg het allemaal niet bij elkaar/aan elkaar gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |