Je bent zwanger? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit ja![]()
[..]
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspring
Leuk al die succesverhalen hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Bij mij is het ook snel gegaan, nu bijna 5,5 jaar samen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Siral het volgende:
Als het op Facebook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, haha.![]()
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.quote:
Poezies zijn leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben al vier jaar een kat (), maar dat kind duurt denk ik nog wel een jaar of vijf!
En dan nog maar kijken hoe snel het allemaal lukt.
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebben
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denkt
Noa is ook queen of the house, ze komt lekker bij je liggen als het mevrouw blieft en verder doet ze lekker haar eigen dingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.![]()
Ohja, dan heb je die biologische klok nog enzo. Ik ben pas 24, dus ik heb alle tijd!
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoor
Okay, dat is wel even spannend ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoMaar het neemt met het jaar wel af natuurlijk dus ik begin liever over een jaar of 2/3 aan kinderen dan over een jaar of 5. Overigens zit er ook tijdelijke onvruchtbaarheid in de familie dus de vraag is of het uberhaupt wel lukt en hoe lang het duurt
Jeej!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
S: 4,05 km hardgelopen in 25 minuten (het verst en het langst sinds ooit!)
Yupquote:
Da's netjes hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Wow wat goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Yup, iets meer dan 13 weken nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
Je bent zwanger? GefeliciteerdWij wonen inmiddels 2 jaar samen en hebben een poes, over 2 jaar is het tijd voor de volgende stap
Oeh tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
Wat een liefde hahahahaahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |