Hoera, een buikie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
Gelukkig Chico!
Ik hoef vandaag helemaal niks![]()
Alleen boodschappen, maar dat vind ik altijd wel leuk. Zo eens even kijken wat k vanavond ga koken
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en ditquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 08:23 schreef minilot het volgende:
Sigme, moestuintje! Fijn.En, speciaal voor Sig, net een envelopje uit Amerika opengemaakt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zijn goed! Een soort surfschoentjes, maar dan zoveel robuuster en tegelijk flexibeler.. Volgens mij kun je met deze dingen probleemloos over élke ondergrond rennen!
Ze komen jouw kant op, Sig!
De onze (de nieuwe G3's) worden nu pas in juni verstuurd omdat mijn lief maat 46 heeft en ze niet tevreden waren met hoe die maat uit hun Chinese fabriek kwam rollen..![]()
Lijstjestijd! (Was vanmorgen 59,5: halve pretparkkilo eraf dus). Ben vandaag tot een uur of drie aan het werk, maar wél vanuit thuis, ergo: in pyjama.![]()
O/L: Amandelmelk met muesli en een kiwi
T: Koffie met een koekje bij mijn ouders
B: Jillian, en hopelijk nog een stukje hardlopen
D: Empanada's met vulling van paprika, olijven en uien. Pittige tomatensalsa erbij.
T: IJs van kokosmelk met passievruchtsaus
Kcals nog niet uitgerekend.
Gisteren in de bios (Cabin in de Woods! Zeer gaaf!) nog een koffie met melk en suiker op en een stuk melkchocolade. Dat laatste was nou eigenlijk niet echt nodig..![]()
Na afloop nog wodka's.
[..]
Hoera, een buikie!
En wat ontzettend tof dat het allemaal goed gaat.![]()
helemaal niets is ook zo weinig.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en dit'
Krijgen we een yoga versus Jillian clanquote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niets is ook zo weinig.
Denk dat ik vandaag een yoga les wil uitproberen. Ben benieuwd!
Ja! Ik heb weer een sportschoolabboquote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
*sportschool boks*quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Morgen bevrijdingsdag voor jou!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
ga je na vandaag weer langzaam opbouwen? Shit dat je niet afgevallen bent. Misschien is het een idee om een dietiste op te zoeken, een goeie?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
Planning vandaag:
O: hk-pannenkoek (2)
B: naar den haag rijden, bedrijfsauto ophalen, terug via de opslag: dozen gesjouwd
T: paar plakjes kaas van het grote blok geschaafd
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, stukje komkommer, dressing (4)
T: kaas, cabernossi?
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (6)
Eindstand gister, dat werd wat anders door meh-buik:
O: hkpannenkoek
T: 100 gr magere kwark
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, dressing (4)
T: klein stukje kaas
D: omelet van 2 eieren, scheutje melk, 1/2 gele paprika, 1/2 vleestomaat, 2 grote plakken kaas, beetje mayo
T: paar olijfjes en handje gemengde noten (macademia's en pecan)
En nu nog ff aan het werk, want volgende week komt het er niet van. Vanaaf naar de film: Intouchables. Hoor alleen maar gejubel over die film, dus ben erg benieuwd!
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!Ik vind het rot voor je dat lowcarb niet helemaal gewerkt heeft, maar ik heb het idee dat als je je plan voortzet het gestaag wel naar beneden zal gaan.
Dit recept, met gember en limoen. Ik hoop dat het lekker wordt!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:22 schreef sigme het volgende:
Heb je dat ijs van kokosmelk zelf gemaakt? Hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |