Dit was het lijstje van gisteren, normaal eet ik nog veel slechterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien handiger om tips te geven wat niet goed voor je is?
Rijstwafel is nutteloos. Eierkoek is slecht, pizza is slecht, cola is slecht.
Is dit een 'zo at ik tot nu toe'-lijstje of is dit een 'dit leek me een goed lijstje om voortaan te eten'-lijstje?
Als je elke dag 4 cola drinkt dan vind ik terug naar 1 cola al heel watquote:Hoe dan ook; wat je echt moet doen om af te vallen is rommel als cola en yoki uitbannen. Afkicken van cola is onzin, maar als je denkt dat je een overgang nodig hebt, sta jezelf dat dan niet lang toe.
Wat je wel kan drinken? Water en thee dus, maar koffie is qua afvallen ook prima. Karnemelk is ook wel te overzien. Van die rare lightdrankjes: kijk op het etiket.
Ik let nu vooral op de vetten inderdaadquote:Afvallen is uiteindelijk een kwestie van calorieen en wilskracht.
Je kan prima 2 keer per dag warm eten, als dat eten uit niet teveel calorieen bestaat. Eet lekker groente met een beetje saus/vlees/vis, en dan kan je koningsmalen eten voor een handvol calorieen.
Calorieen schrappen is het makkelijkt door vet te schrappen, dat bevat het meeste calorieen dus bezuinigt het snelst.
Nooit geweten dat je van suiker honger kreeg, daar ga ik nu dus goed op lettenquote:Wilskracht hebben wordt makkelijker als je suiker schrapt: van suiker krijg je honger.
Sporten is de makkelijkste manier om de verbranding van calorieen te verhogen, dat helpt op beide terreinen.
Bedankt voor alle tipsquote:Gezond afvallen is een kwestie van calorieen en voedingsstoffen. Als je tamelijk precies niet meer calorieen binnenkrijgt dan nodig, dan is het best lastig om wel alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen (vitaminen, mineralen, vezels).
Oplossing 1: eet veel (veel!) groente: praktisch geen calorieen en wel voedingsstoffen
Oplosssing 2: sport. Doordat je dan meer verbrandt mag je meer calorieen eten en is het makkelijker om aan de benodigde voedingssoffen te komen.
Kortom: je kan prima worst op brood blijven eten. Of tweemaal daags warm eten. Als je maar in totaal minder voedingswaarde binnenkrijgt dan je verbruikt en wel genoeg voedingstoffen.
Daar zijn allerlei rekenhulpjes voor, maar vooral voor die balans van calorieen en verbranding zal je toch zelf heel goed moeten opletten hoe jouw lijf reageert: geen internettooltje kan echt uitrekenen hoeveel jij verbrandt.
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:46 schreef Mini. het volgende:
Welkom terug MaJo, en succes!
Over zoiets als worst versus kip, natuurlijk is kipfilet "beter": meer voedingsstoffen in verhouding tot de hoeveelheid rotzooi die erin zit. Maar dat betekent niet dat je per se geen worst meer mag eten. Je kunt nou eenmaal niet van alles alleen nog maar de optimale variant nemen, het moet wel leuk blijven.
Oh en ik vond de reactie hier op light-dranken ook wel wat zwartwit. Imo kun je het beste gewoon kijken hoe je lichaam erop reageert. De voornaamste reden om die niet te drinken is dat veel mensen er trek van krijgen, maar zat mensen (zoals ik) hebben daar ook weer geen last van en als je dat niet hebt scheelt het wel mooi een boel calorieën.
Ik moest het even voor je opzoeken:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar at je dat? Ik zie het hier echt nooit ergens op de kaart staan! Altijd op zoek naar tips voor restaurants met midden-oosteninvloeden.![]()
Ik hou sowieso heel erg van zoetigheid met hartig dus voor mij is het geen punt. Maar even duimen dan mijn lief het ook blieft straks!
Wow! Dat is nou echt het soort klusjes dat ik, zeg maar, nooit doe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
..en ik moet van mezelf m'n boekenkast uitruimen en achter de boeken schoonmaken. Daarna is het weekend.
Eetsequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef minilot het volgende:
Hoera, dank An24!
Van alle cuisines heb ik die van het Midden-Oosten toch echt het meeste lief!![]()
Overigens net te horen gekregen dat mijn moeder een bakoven heeft gewonnen bij het één of andere iets, en die hoeft ze niet, dus ik mag 'm! Wij hebben al jaren alleen maar een piepklein toaster-oventje en deze is een heel slag groter, dus ik ben helemaal in mijn nopjes.![]()
Enige nadeel: plotseling opkomende baklust en dat moet niet, want ik weeg nog stééds zestig kilo!![]()
Zeven Marokkaanse gangen in dat Safir van jou, voor vijfenveertig euro. Ik heb meteen mijn lief afgestemd dat het daar volgend weekend wel even van mag komen, na al dat drukke werk van de laatste tijd.quote:
Het ziet er nu zo uit:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Dat is nou echt het soort klusjes dat ik, zeg maar, nooit doe.
Idd, tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Mixende_match het volgende:
Leuke verrassing van je moeder Minilot!
Ja, ik vond het ook heel aardig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Mixende_match het volgende:
Leuke verrassing van je moeder Minilot!
ik heb precies hetzelfde als jij, van de week was ik het spuugzat, ben ik naar de ikea gereden en heb een lading van die zwarte dozen gehaald die er precies inpassen, ieder vak 1 doos, alle rommel uit het vak in die doos.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Het is niet het stof erachter, maar vooral de choas die me wat onsrustig maakt...Maar misschien bewaar ik het ook wel tot morgen, een echt zondags klusje...
Ah, vandaar. Ik hou juist van rommel - dat scheelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is niet het stof erachter, maar vooral de choas die me wat onsrustig maakt...
Niet te streng op vetten letten, want vet is niet per definitie slecht (itt suikerquote:
dozen zijn altijd zo'n onhandige oplossing vind ik. Ik raak dingen kwijt, vergeet dat ik ze heb en koop nieuwe, etc. Dus, mijn stramien is categorizeren en weggooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde als jij, van de week was ik het spuugzat, ben ik naar de ikea gereden en heb een lading van die zwarte dozen gehaald die er precies inpassen, ieder vak 1 doos, alle rommel uit het vak in die doos.
ik ben nog niet klaar, maar het ziet er al veeel rustiger uit.
Ja, was erg gezellig. Ben nu weer aan het werk en ga volgende week naar Frankrijk. Dus dat feit is net tot hem doorgedrongen geloof ik en hij is nu op zoek naar een nieuwe bestemming. Hij denkt nu aan een weeshuis helpen ergens in Afrika. Henk, had jij niet zoiets gedaan in Madagaskar? Of elders? PM?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest daar meteen aan denken. Hoe gezellig is het met je logee?
haha tof!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeven Marokkaanse gangen in dat Safir van jou, voor vijfenveertig euro. Ik heb meteen mijn lief afgestemd dat het daar volgend weekend wel even van mag komen, na al dat drukke werk van de laatste tijd.
Jouw eten, plus yoga equals een perfecte eet- en beweegdag!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: geroosterd volkorenbrood met filet American, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: Niets
L: broccoli en sperzieboontjes met zelfgemaakte pindasaus![]()
T: thee met melk en pure chocola
D: Een zeeduiveltje gebakken in rauwe ham en saffraansaus. Met sperziebonen.
T: rabarber-aardbeicrumble met orangecurd.![]()
B: Yoga
Vind ik ook, ziet er lekker, gezond en uitgedacht uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouw eten, plus yoga equals een perfecte eet- en beweegdag!
Ziet er lekker uit! Wat is cilantro en is de kaneel niet te overheersend?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Oeh dat ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Da's verse koriander.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Wat is cilantro en is de kaneel niet te overheersend?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's verse koriander.![]()
En je proeft de kaneel inderdaad nogal, maar dat is juist lekker. De rest van de bastilla kan er probleemloos tegenop. Er zitten veel forse smaken in, die in je mond om de aandacht vechten, en zo heb ik mijn eten het liefst. Pittig en hartig en zoet en zuur en rijk en vol en kruidig tegelijk!![]()
De kunst is het vinden van jou eigen balans tussen wilskracht, verbranding, voedingswaarde en voedingsstoffen. Post hier je lijstjes, niet alleen krijg je dan soms commentaar en tips, maar je krijgt vooral zelf inzicht in wat je zoal eet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
En mijn laatste reacties:
[..]
Dit was het lijstje van gisteren, normaal eet ik nog veel slechterEn pizza was even omdat het makkelijker was. Maar wat is er mis met rijstwafels
Als je elke dag 4 cola drinkt dan vind ik terug naar 1 cola al heel watEn alleen maar water en thee is toch gewoon saai?
Het moet ook wel een beetje leuk blijven
Ik let nu vooral op de vetten inderdaadEn wat vaker fruit want dat schiet er wel eens bij in. Groenten eet ik al wel genoeg
Nooit geweten dat je van suiker honger kreeg, daar ga ik nu dus goed op lettenEn sporten zit er helaas niet echt voor mij in, maar meer bewegen zou wel goed voor me zijn. Zoals wandelen en wat vaker fietsen
Bedankt voor alle tipsMeer bewegen en gezonder eten dus. Cola zal ik proberen uit te gaan bannen maar dat wordt nog wel moeilijk
ThanksIk denk dat variatie ook gewoon goed is, de ene keer worst en daarna weer kipfilet. En heb vandaag gezondigd met brood met vlokken
![]()
Ziet er lekker uit! Ik heb alleen geen goede oven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Ik bak alles al jaren in een toasteroventje van kabouterformaat van één of ander B-merk dat ik, nog in het guldentijdperk, kocht voor Fl. 30,-quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Ik heb alleen geen goede oven.
Hoe rijk ben je en heb je al van het Grote Groene Ei gehoord?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik bak alles al jaren in een toasteroventje van kabouterformaat van één of ander B-merk dat ik, nog in het guldentijdperk, kocht voor Fl. 30,-
Altijd dolle pret mee gehad: als je maar ongeveer weet hoe heet -ie wordt maakt het voor de meeste dingen weinig uit. Echt hoogstaande patisserie vraagt om een betere oven, maar een bastilla kun je desnoods nog in een koekenpan op het vuur afbakken.
(Morgen voor het eerst dus eens een iets beter oventje uitproberen. Ik maak empanada's!)
Ken ik. Ik vind dat ik daar een tuin voor nodig heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe rijk ben je en heb je al van het Grote Groene Ei gehoord?
(big green egg, jou kennende ga je googelen, enthousiast worden en zo'n ding willen)
waaro?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ruim 7000 boeken aan het kopen... Mooi 6 gig op mijn foon
Honger maar duurt nog even voor we eten, heb al stokjes, chocolade, augurken met ham op maar het wil niet helpen.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ken ik. Ik vind dat ik daar een tuin voor nodig heb.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
(big green egg, jou kennende ga je googelen, enthousiast worden en zo'n ding willen)
Pew, voor ¤2000,- mogen ze hem ook wel het Gouden Ei noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pew, voor ¤2000,- mogen ze hem ook wel het Gouden Ei noemen.
Je kan het overdrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Deze zijn ook esthetisch verantwoord en stervensduur.
http://www.komodokamado.com/
Oh, wat hollandsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan het overdrijven
Och zo'n ding koop je 1x in je leven.
Voorlopig heb ik net een skottle braai opgehaald om die eens te testen.
Ga nu maar binnen de oven aanslingeren.
quote:
Ja die soepen vallen vies tegen inderdaad. Dan maar zelf koken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Ewelina het volgende:
Change of plans. De pompoensoep van Unox is niet te eten.
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, wat hollands
Vorig jaar twee dagen bij het Gardameer gestaan en daar kwamen om 18.00 uur de skottelbraais als paddestoelen uit de grond tevoorschijn
Vandaag de hoeveelheid kcal nog maar eens omhoog gegooid. Het is weer even wennen qua hoeveelheid eten, vandaar dequote:
Jup, de auberginesallade met kikkererwten is al in de maak, en nu maak ik er gegrilde bataat bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ja die soepen vallen vies tegen inderdaad. Dan maar zelf koken?
Ja, hollands was voor de skottel hoor, niet voor het proberen. Wel verstandig. Wij zijn meestal niet van de lange besluitvormingsprocessen. De auto is weer een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, prima![]()
Alleen kan ik in het ei ook brood en pizza bakken en dan kan op de gewone bbq of de skottel echnie.
En deze? Moet je nog steeds een paar uur voor werken, maar iets korter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, prima![]()
Alleen kan ik in het ei ook brood en pizza bakken en dan kan op de gewone bbq of de skottel echnie.
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Ewelina het volgende:
Change of plans. De pompoensoep van Unox is niet te eten.
Dat. Met wat gember en cayennepeperquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.
Maar je kan je flespompoen toch ook gewoon gebruiken? Minder zoet dan gewone, maar dat kan je helpen met kruiden.
Hij is het verschil waardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En deze? Moet je nog steeds een paar uur voor werken, maar iets korter.
http://link.marktplaats.nl/553736019
Deze is 500 dollar, heb er de ballen verstand van en heb geen idee of het Groene Ei het prijsverschil waard is.
http://www.gourmetpots.co(...)-ceramic-grill-large
Ik heb honger en wil even snel eten. Buiten dat had ik 'm eigenlijk willen roosteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.
Maar je kan je flespompoen toch ook gewoon gebruiken? Minder zoet dan gewone, maar dat kan je helpen met kruiden.
Het is niet de enige pompoen ter wereldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb honger en wil even snel eten. Buiten dat had ik 'm eigenlijk willen roosteren.
Neuh, maar ik koop ze niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is niet de enige pompoen ter wereld
Jep je kan er heel veel mee en wil dan ook wel samen een workshop volgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
Las op wikipedia dat 'ie tot 1200 farenheit gaat en de meeste eivormige dingen tot 700 of 800 wegens NASA-materiaal. Dat is wel bruut.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
Oh pompoenen zaaienbreng me niet op ideeën!
Heb nog zo'n 5 m2 over straks dus wellichtquote:
Hoe cool die metalen kip!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef loveli het volgende:
Kwam op die pompoen-site dankzij deze, enjoy:
http://thebloggess.com/20(...)o-pick-your-battles/
En straks wil Henk een metalen kip
haha nom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. 3 geroosterd brood met boter en preiselbeerenjam
s. Jillian + kwartiertje hardlopen
l. Lees en huiver (dorpsfeest): patat met, suikerspin, slagroomsoes, half stuk appeltaart, half stuk stachelbeerenslagroomtaart
d. Salade van wortels, bleekselderij, asperges, komkommer, hüttenkäse, ham, eieren en een beetje lightmayo
T. vanavond weer feest
Ga op tijd naar bed, eet goed en prop er op de een of andere manier vitamines in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, voel me niet lekker. Salade heeft niet geholpen. Buik is onrustig, vaag misselijkig en echt totáál geen trek. Het enige waar ik waanzinnig veel zin in heb, is een boterham.
Meh. Stad-plannen voor vanavond ook maar geannuleerd. 'Gelukkig' heeft mn stapgenote keelpijn, dus die vond het prima dat het niet doorging.
En ik kan/mag/wil niet ziek worden met de komende weken voor de deur. Moet dinsdag mn uitwisselingscollega van Schiphol halen en zondag erop zelf naar Engeland. Dus. Niet. Ziek. Worden.
*mantra't*
Ze staan niet op grootte of kleur gesorteerd!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Nederlands, Engels en kookboeken. En reisboeken, maar dat zijn er maar 3.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga op tijd naar bed, eet goed en prop er op de een of andere manier vitamines in.
Rust (en een paar paracetamol) zouden de truc wel eens kunnen doen.
[..]
Ze staan niet op grootte of kleur gesorteerd!!!
Staan ze dan tenminste wel op thema?
Per categorie dan toch wel op alfabet gezet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nederlands, Engels en kookboeken. En reisboeken, maar dat zijn er maar 3.
In één vak, zie ik nu. Beckman, Mak, Mulisch. voor de rest niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Per categorie dan toch wel op alfabet gezet?
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef An24 het volgende:
Ook een keer een foto van mijn kookkunst:
[ afbeelding ]
![]()
Dat snap ik, maar ik denk dat daar het meeste winst valt te behalen samen met de suikersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet te streng op vetten letten, want vet is niet per definitie slecht (itt suiker).
Je zenuwstelsel, hormoonhuishouding, hersenen hebben vet nodig. Frituur/chips/koekjes/gebak is niet het juiste vet, volle zuivel, vette vis, avocado, gevogelte, olijfolie wel. En hoewel dierlijk vet in de regel ook op de hoop 'fout vet' gegooid wordt, is dat te kort door de bocht. Ribeye van een mooi dooraderde, grasgevoede koe...Je moet ook niet bang zijn voor roomboter.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De kunst is het vinden van jou eigen balans tussen wilskracht, verbranding, voedingswaarde en voedingsstoffen. Post hier je lijstjes, niet alleen krijg je dan soms commentaar en tips, maar je krijgt vooral zelf inzicht in wat je zoal eet.
Ik blijf maar aan de zieleknijper denken. Wat had ie dan met katjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis is
Blunder van de weekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis is
Goedgekeurdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Sarabi het volgende:
De pizza staat ook weer in de oven, ben benieuwd naar de smaak van dit deeg.
Nee, met aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er lekker uit An maar dat was toch niet alles?
Dat is nog geen 100 gr sperziebonen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, met aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn.
200 gram pp. 150 gram vis. Tis een diep bord he, boontjes zwemmen in de saus. En ik heb vanmiddag al een halve broccoli op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is nog geen 100 gr sperziebonen...
Ik voel mij een monster met mijn minimaal 500 gr sperziebonen... en dat is dan nog maar 1 soort groente want ander niet genoeg
Ik hoop het. Moest de developer 1 op 1 mixen met de color cream. Hoop dat ik de verhouding goed heb gemiktquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef An24 het volgende:
[..]
200 gram pp. 150 gram vis. Tis een diep bord he, boontjes zwemmen in de saus. En ik heb vanmiddag al een halve broccoli op.
Ja het is voor normale mensen ook genoeg...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef An24 het volgende:
[..]
200 gram pp. 150 gram vis. Tis een diep bord he, boontjes zwemmen in de saus. En ik heb vanmiddag al een halve broccoli op.
Ik snap heel goed waarom mijn foto er zo mager uitziet voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja het is voor normale mensen ook genoeg...
Avondeten gisteren 500 gr sperziebonen, 2 uien, 150 gr kipfilet, 125 gram champignons, halve paprika, 3 grote opscheplepels rijst met satesaus, 200 gr spinazie.
Vandaag: halve komkommer, 3 augurken, 600 gr zuurkool, 2 uien, 300 gr wortelen.
dan hebben we het niet over een halve liter toetje, halve liter melk, 2 koppen cup a soup, 3 boterhammen, drop, stokjes e.d.
ben een monster en het kost klauwen vol met geld
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Aurum, hoe is het?
Gelukkig hebben wij in Nederalnd geen giftige eieren die niet gevaarlijk zijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik hoop het. Moest de developer 1 op 1 mixen met de color cream. Hoop dat ik de verhouding goed heb gemikt
Zelfgemaakte pizza! Nom! Idee voor morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, haha.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Siral het volgende:
Hoe lang daten jullie al? Op een gegeven moment kun je het misschien vragen of gaat het gewoon vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, haha.Mijn meneer vroeg me officieel verkering
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Tfa *noteertquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef _aurum_ het volgende:
Alles goed! Tfa!
Ik wil nu al terug, ik mis de bretzels met zeezout
Oh en ik heb vroeger mijn haar ook zwart en blauwzwart geverfd, ergo goed idee met mijn huid en kleur ogen. Had ineens de attentie van de Turkse/Marokkaanse medemens omdat ze dachten dat ik one of them was
Verfde het ook nog een tijdje aubergine, maar dat waste er zo snel uit
En ik heb het een keer blond geverfd, baaaaaaad idea
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb het een keer blond geverfd, baaaaaaad idea
Zes dates I guess/paar weken, en het ging allemaal redelijk snel ook.... heb hem in de afgelopen 4 dagen ook 3x gezien.. Vanmorgen naar huis gegaan en zou hem nu wel weer willen zien hahah..En als die ene dag er niet tussen zat omdat het niet al te laat was om daar heen te gaan had ik em al die dagen in een rij gezien...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang daten jullie al? Op een gegeven moment kun je het misschien vragen of gaat het gewoon vanzelfMijn meneer vroeg me officieel verkering
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Siral het volgende:
[..]
Zes dates I guess/paar weken, en het ging allemaal redelijk snel ook.... heb hem in de afgelopen 4 dagen ook 3x gezien. En als die ene dag er niet tussen zat omdat het niet al te laat was om daar heen te gaan had ik em al die dagen in een rij gezien...
Ik hem heb net een whatsapp berichtje gestuurd over het lenzendoosje gezwets etcquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedZo ging het bij mij en mijn vriendje ook, het ging allemaal heel erg vanzelf. En na 1,5 week vroeg hij me dus verkering
Denk dat het wel goed zit, gewoon lekker verder daten en dan gaat het allemaal vanzelf. Je kunt soms mannen ook afschrikken door te vragen hoe het nu precies zit maar na 3 maanden zou ik het toch een keer aankaarten als het gesprek nog nooit die kant op gegaan is
Wat heb je gestuurd dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik hem heb net een whatsapp berichtje gestuurd over het lenzendoosje gezwets etcfak.. Ik kon het niet laten.
Oh okquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ik was donkerblond ofzo, hazelnotig ofzo, if that makes sense. Iig niet witblond, daar heb ik teveel roodpigment voor.
Ik moest mijn haar ook altijd dubbel ontkleuren als ik weer eens plukken in een andere kleur wilde hebben
Dezelfde fietsen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, jullie zijn een stel, paar, setje en nog even en dan hebben jullie dezelfde fietsen en trainingspakken
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd dan?Je kunt ook zelf wat dingen zijn huis in sneaken zoals een eigen lenzendoosje en een tandenborstel, en dan kijken hoe hij daarop reageert
Precies jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Uhu, ff uitproberen hehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies ja![]()
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, af en toe iets 'vergeten'. Als hij het dan niet meteen de volgende keer teruggeeft zit het goed
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Haha ik had het ook wel verwacht dat ik er zou crashen vannacht.. Hij had eregister avond laat om 11 uur namelijk nog gevraagd of ik nog langs kwam. Enja... die hint snapte ik toen ook al wel.. hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ik weet nog dat je dat vertelde toen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef _aurum_ het volgende:
Verfde het ook nog een tijdje aubergine, maar dat waste er zo snel uit
Mooie dingen zijn dat altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil dat oookk.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat altijdIk heb ook wel eens lenzendoosjes, tandenborstels en ondergoed meegesneakt enzo haha. Ben wel blij dat het met mijn vriendje allemaal heel spontaan en snel ging, heb nooit echt in onzekerheid gezeten
En 3 jaar later zijn we nog steeds gek op elkaar
Lijstjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Net van de markt terug. Score: een flespompoen, 2 rode puntpaprika's, 2 gele paprika's, bataten, 8 aubergines en een honingmeloen voor nog geen 5 euro.![]()
Definitief lijstje......
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen worst
T: bakje kibbeling
T: flink stuk meloen
D: 2 kommen pompoensoep , auberginesalade denk ik
T: yoghurt met fruit
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaarquote:
Haha het voelt wel echt goed, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaar
Liefdequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
verdorie al bijna 4 jaar geleden!![]()
Ik mis m'n duutser vanavond!
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha het voelt wel echt goed, ja.en gaat best snel.
Whiejquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor je
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievHoop het echt voor je
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspringquote:
Je bent zwanger? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit ja![]()
[..]
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspring
Leuk al die succesverhalen hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Bij mij is het ook snel gegaan, nu bijna 5,5 jaar samen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Siral het volgende:
Als het op Facebook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, haha.![]()
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.quote:
Poezies zijn leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben al vier jaar een kat (), maar dat kind duurt denk ik nog wel een jaar of vijf!
En dan nog maar kijken hoe snel het allemaal lukt.
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebben
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denkt
Noa is ook queen of the house, ze komt lekker bij je liggen als het mevrouw blieft en verder doet ze lekker haar eigen dingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.![]()
Ohja, dan heb je die biologische klok nog enzo. Ik ben pas 24, dus ik heb alle tijd!
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoor
Okay, dat is wel even spannend ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoMaar het neemt met het jaar wel af natuurlijk dus ik begin liever over een jaar of 2/3 aan kinderen dan over een jaar of 5. Overigens zit er ook tijdelijke onvruchtbaarheid in de familie dus de vraag is of het uberhaupt wel lukt en hoe lang het duurt
Jeej!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
S: 4,05 km hardgelopen in 25 minuten (het verst en het langst sinds ooit!)
Yupquote:
Da's netjes hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Wow wat goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Yup, iets meer dan 13 weken nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
Je bent zwanger? GefeliciteerdWij wonen inmiddels 2 jaar samen en hebben een poes, over 2 jaar is het tijd voor de volgende stap
Oeh tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
Wat een liefde hahahahaahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofBehalve die opmerking dan
Ga je foto's posten als je een flinke buik hebt? Vind ik altijd zo mooi
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Jumparound het volgende:
Ondanks patat gisteren toch een halve kilo lichter!
Dit voelt goed!
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorEn al helemaal niet als het "maar een patatje is"
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spierenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)
Vanmiddag ook nog eens 1300 kcal verbrand met hardlopen...
Volgende week beginnen met krachttraining, dan zal ik weer wat asn komen denk!
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
oké, Thanks! Ben benieuwd hoe ik dit ga combineren met south beach dan...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spieren
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.
Ayequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hem![]()
Haha word nu al uitgemaakt voor vreetschuur dus komt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he? Kun je toch niet wachten tot jullie zover zijn?
Hhaha, fijn als dingen zo lekker vanzelf gaan eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en siral... Ik heb nooit verkering gevraagd, trok gewoon bij haar in na een half jaar
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
AyeWe doen dat eigenlijk altijd tegen elkaar
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor me![]()
Maar jij ziet er hartstikke fit uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenHeb ook eigenlijk helemaal geen zin om hem erover te vertellen, want het gaat nu zo goed met me, dus het kan me wat...
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.![]()
Anders whatsapp je ze maar, wil jouw buik ook bewonderenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
Hoera, een buikie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
Gelukkig Chico!
Ik hoef vandaag helemaal niks![]()
Alleen boodschappen, maar dat vind ik altijd wel leuk. Zo eens even kijken wat k vanavond ga koken
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en ditquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 08:23 schreef minilot het volgende:
Sigme, moestuintje! Fijn.En, speciaal voor Sig, net een envelopje uit Amerika opengemaakt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zijn goed! Een soort surfschoentjes, maar dan zoveel robuuster en tegelijk flexibeler.. Volgens mij kun je met deze dingen probleemloos over élke ondergrond rennen!
Ze komen jouw kant op, Sig!
De onze (de nieuwe G3's) worden nu pas in juni verstuurd omdat mijn lief maat 46 heeft en ze niet tevreden waren met hoe die maat uit hun Chinese fabriek kwam rollen..![]()
Lijstjestijd! (Was vanmorgen 59,5: halve pretparkkilo eraf dus). Ben vandaag tot een uur of drie aan het werk, maar wél vanuit thuis, ergo: in pyjama.![]()
O/L: Amandelmelk met muesli en een kiwi
T: Koffie met een koekje bij mijn ouders
B: Jillian, en hopelijk nog een stukje hardlopen
D: Empanada's met vulling van paprika, olijven en uien. Pittige tomatensalsa erbij.
T: IJs van kokosmelk met passievruchtsaus
Kcals nog niet uitgerekend.
Gisteren in de bios (Cabin in de Woods! Zeer gaaf!) nog een koffie met melk en suiker op en een stuk melkchocolade. Dat laatste was nou eigenlijk niet echt nodig..![]()
Na afloop nog wodka's.
[..]
Hoera, een buikie!
En wat ontzettend tof dat het allemaal goed gaat.![]()
helemaal niets is ook zo weinig.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en dit'
Krijgen we een yoga versus Jillian clanquote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niets is ook zo weinig.
Denk dat ik vandaag een yoga les wil uitproberen. Ben benieuwd!
Ja! Ik heb weer een sportschoolabboquote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
*sportschool boks*quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Morgen bevrijdingsdag voor jou!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
ga je na vandaag weer langzaam opbouwen? Shit dat je niet afgevallen bent. Misschien is het een idee om een dietiste op te zoeken, een goeie?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
Planning vandaag:
O: hk-pannenkoek (2)
B: naar den haag rijden, bedrijfsauto ophalen, terug via de opslag: dozen gesjouwd
T: paar plakjes kaas van het grote blok geschaafd
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, stukje komkommer, dressing (4)
T: kaas, cabernossi?
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (6)
Eindstand gister, dat werd wat anders door meh-buik:
O: hkpannenkoek
T: 100 gr magere kwark
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, dressing (4)
T: klein stukje kaas
D: omelet van 2 eieren, scheutje melk, 1/2 gele paprika, 1/2 vleestomaat, 2 grote plakken kaas, beetje mayo
T: paar olijfjes en handje gemengde noten (macademia's en pecan)
En nu nog ff aan het werk, want volgende week komt het er niet van. Vanaaf naar de film: Intouchables. Hoor alleen maar gejubel over die film, dus ben erg benieuwd!
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!Ik vind het rot voor je dat lowcarb niet helemaal gewerkt heeft, maar ik heb het idee dat als je je plan voortzet het gestaag wel naar beneden zal gaan.
Dit recept, met gember en limoen. Ik hoop dat het lekker wordt!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:22 schreef sigme het volgende:
Heb je dat ijs van kokosmelk zelf gemaakt? Hoe?
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Dat idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:
Minilot, overdrijf je niet een beetje? Hele volksstammen lopen hard op normale hardloopschoenen zonder daar klachten aan over te houden.
Begon in de jaren '70 ook de hardloop-hype voor 'gewone' mensen? Meer hardlopende mensen => meer blessures. Op atletiekbanen (of gras) heb je geen dempende schoenen nodig omdat de ondergrond dempt. Asfalt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef minilot het volgende:
Hola, zo heftig bedoelde ik het helemaal niet! Een extra smiley ertussen denken, dames! Natuurlijk zijn er heel veel mensen die eindeloos kunnen lopen op hardloopschoenen zonder er ooit last van te krijgen, en daar doe ik ook helemaal niets aan af.
Punt is wel dat specifieke hardloopblessures pas ontstaan zijn toen begin jaren zeventig de moderne hardloopschoen op de markt kwam omdat mensen daarmee al gauw op hun plotseling verhoogde en door demping omhulde hiel gingen landen en nogal wat benen & voeten trekken dat niet zo goed. Vandaar dat ik even nieuwsgierig was naar waar de pijn bij Sigme ongeveer zat.
Da's alles.![]()
quote:
Het is active gym in zuid! In m'n nieuwe hood dusquote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?
Puik!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Hallo slankies! Weer terug van vakantie! Heb een geweldig mooie tijd gehad! Gezellige mensen, geweldig weer, en ook nog eens superlekker gezeild!
Snap het verband nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, één gordijn korter gemaakt. Volgend weekend de andere maar, want ik heb enorme rugpijn van gebogen over m'n bed staan..
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!quote:
De gordijnen zijn zo groot dat dat heel onhandig werkt. Ach ja, het zijn er maar 2. Als de andere volgende week klaar is is dat geen enkle probleem!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Dik/dubbel laken over de eettafel? Zo deed ik het in een hotel.
Disclaimer: niet m'n eigen kleding, maar die van m'n zus toen ze ging trouwen.
Klinkt heerlijk! *jaloers*quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
Thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef conleche het volgende:
XM, heel langzaam weer KH's inbouwen en alleen de goede! En ik denk dat je dan icm met de RPM wel meer zal afvallen. Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden en ik snap dat je je boterhammen mist en zo, maar je lijstjes zagen er wel veel beter uit, qua groenten en variatie en zo. Probeer dat vast te houden! Verder ben je natuurlijk een lekker wijf sws.
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...
Wat stoer dat je dat zelf doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
O ja das waar ook.. Je woonde in Zweden toch? Aan de zweedse kust kun je ook supermooi zeilen. Als je in het binnenland woont is dat natuurlijk ook nog een takke-eind, maar in de buurt van stockholm en Göteborg kun je ook mooi eilandhoppen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
Ik wil kruidenplantjes! Weet alleen nog niet welke.
Heb 2 plekken: hele dag van 10 tot 4 in de felle zon of op een plek waar het best licht is maar waar nooit direct zonlicht komt.
Wat is het beste of is dat per plantje verschillend?
Ik eet allesquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.
Op dat andere plekje kan ook vanalles, wat eet je ook echt op? Organo, tijm, munt,, zij allemaal makkelijk en worden meestal ook goed opgegeten.
mijn rosbief staat in de oven, een deeg voor chocolate chip cookies in dekoelkast. En ik heb maar een klein strukje gesnoept!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Nallie het volgende:
Perr!! Nomik zou 1 soort noten doen.
Ik heb bananabrownies in de oven staan. Heb er voor de verandering maar geen kokos in gedaan
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
WB Mc85, klinkt heerlijk! Waar was je ook alweer?
Lekker jeager, rosbief
Oregano vind ik altijd een: tja weet niet wat ik er mee moet, plantje
Basilicum vind ik zelf niet zo lekker maar gebruik het wel
Bieslook, altijd handig
Munt, altijd handig
Salie, dat wil ik ook nog wel
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesstom
Gebruik het vaak als een soort basilicum in pastagerechten. Sausje maken, pasta erdoor roeren en als laatste fijngesneden baailicum/oregano.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe wat lastig Tink!
Is mini oud en wijs genoeg om zelf de beslissing te maken?
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef conleche het volgende:
Moet je haar wel laten kiezen? Goed terechtkomen is maar relatief. Ik persoonlijk zou het minder belangrijk vinden dat mijn kind één of andere hotshot in het bedrijfsleven zou worden als wel dat het een open en creatief persoon zou worden cq blijven. Zoals je de school omschrijft krijg ik er ook geen prettig gevoel bij, wat verder onbelangrijk is, maar jijzelf dus ook niet en dat is wel belangrijk.
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit meequote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit mee
als je er zo over voelt, niet doen! Hoe oud is ze? Vriendinnen zijn tijdelijk, natuurlijk. En goed terechtkomen kan op heel veel verschillende manieren, en elke zal z'n voor en z'n nadelen hebben!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef clear_mind het volgende:
Ben nu een tijdje bezig. Vooral om afscheid te nemen van een leven met tussendoortjes en zelfs maaltijden met stroop-, kaas-, spekpannekoeken, taartjes met slagroom etc. En, als het lukt om hier vanaf te blijven, dan zet het afvallen zoden aan de dijk.
Gezond eten: het is vooral: niet ongezond eten.
Co's gerommel in de marge:quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.
Maar genoeg over mij. ER zijn belangrijkere vragen: Wordt/is het wat, met je vakantiescharrel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Co's gerommel in de marge:Nice! Wordt vervolgd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Zijn homo?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm. Je weet wat ze zeggen he, over mannen die goed kunnen dansen.
Zo puur mogelijk houden!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
Ik heb andijvie en rode kool en ik wil graag iets lekkers maken want eigenlijk lust ik dat nietnog tips?
Heb al in de dikke vegetarier gekeken en in Jamies Italië en koken met de seizoenen maar zag niet echt iets wat mij aansprak..
Die variatie lust ik dus nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo puur mogelijk houden!
Rode kool zoet met appel, kruidnagel. laurier, gewoon klassiek
Andijvie even roerbakken met ui en knoflook, daarbij een klassiek bloemsausje...
Heel ouderwets, wel heel erg lekker!
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
andijvie chips? Ze langzaam roosterein in de oven, met wat peper en zout?
rodekoolsla, met rozijnen en wat amandelen? En een yoghurt dressing?
zoek eens op kale chips op foodgawker.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Gewoon de hele bladeren roosteren? Dat klinkt wel spannend!
Op wat voor boten vaar je eigenlijk? Beetje valk-achtig? En je hoeft niet per se een zeilprogramma te volgen met CWO's om te kunnen zeilen. Ik heb zelf precies 0 CWO's en ik kan toch wel aardig zeilen. Gewoon met een paar mensen meegaan die het echt kunnen en leren hoe zij het doen en vragen stellen. Dat werkt bij mij het beste. Ik heb deze week ook nog veel geleerd, 2 teamgenoten zijn aan het trainen voor de Olympische Spelen in 2016. Ik heb van hen echt nog veel kunnen leren qua tactiek en zeiltrim.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Probability het volgende:
[..]
O nee het zeilen zelf vind ik geweldig, ik vind het idee dat ik verplicht een heel programma moet afdraaien dood eng. Brr. Beetje sociale fobie.
quote:
Dat het uberhaupt bestaatquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Deze is voor het vak 'Power and Resistance in a Globalising World' en heb iets in mijn hoofd zitten op het moment over de nare haatpolitiek van mensen als Wilders die zich superieur voelen als Westerlingen boven álle andere culturen. Ik zóu al een eind kunnen zijn want in mijn vorige versie had ik bijna 2000 woorden van de 3000, maar ik krijg het allemaal niet bij elkaar/aan elkaar gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |