Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij ook
Ik heb volkorenbloem gekregen van mijn collega; die weer samenwoont met een bakker. Eens kijken of ik daar een lekkere bodem mee kan maken.
Ja, graag! Ik heb wel tijd vandaag om alvast de bodem te gaan makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?
Jaloers! Ben nog op zoek naar een goed adresje in de buurt voor volkorenbloem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij ook
Ik heb volkorenbloem gekregen van mijn collega; die weer samenwoont met een bakker. Eens kijken of ik daar een lekkere bodem mee kan maken.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen met het boek! Heb er veel goeds over gehoord, en als jij 'm ook tof vindt dan koop ik 'm ook, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in mijn boek een goed recept gevonden voor volkorenpizza, moet je wel vandaag al beginnen! Ga ik ook doen. Kan straks 't recept wel even posten?
Volkorenbloem bestaat volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers! Ben nog op zoek naar een goed adresje in de buurt voor volkorenbloem.
Heb nu Farina di grano tenero tipo 00 online besteld.
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een spieren siral! Pas maar op dat je bloesjes blijven passen![]()
Hmm, ik vraag me af hoe de vorige bewoners (die al een half jaar elders wonen, nog steeds hun post kunnen halen, ook nu we een nieuwe voordeursleutel hebben
Vissen?
Jij bandiet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?
Ik ruik een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur met buren? Slecht beveiligde brievenbus? Flipperen (met stukje plastic/creditcard/verknipte colafles deur openmaken?
Idd, zat gisteren de was te doen. Kwam nog wat truien tegen, ik dacht.. Hmm zal ik ze nog in de kast leggen? of...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer wordt het nou eens normaal voorjaarsweer voor langer dan 1 dag? Lange broek, trui en winterjas is een beetje ongepast in mei vind ik.
winterjas? Hoe koud is het daar wel niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer wordt het nou eens normaal voorjaarsweer voor langer dan 1 dag? Lange broek, trui en winterjas is een beetje ongepast in mei vind ik.
8 graden, bewolking en wind.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
winterjas? Hoe koud is het daar wel niet?
Hij staat er nog hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:33 schreef minilot het volgende:
Lap zeg! Siral-foto gemist?!Dat eten ziet er ook lekker uit, hoor, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik, lekker hoor, gewoon koken. Nom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:37 schreef minilot het volgende:
Straks thuis bastilla maken!Iemand hier dat wel eens op? Mijn lief is wat bezorgd over de combinatie van pittige, kruidige kip met laagjes suiker en kaneel... Mij lijkt het een heel lekker recept, en toen ik vorig jaar eens bastilla at in een restaurant (Nopi
) vond ik het echt waanzinnig.
Nou ja, we zullen zien..
Bewolkt! Met een téé.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha. eindelijk. Wij hebben 12 graden. Ook bewolkd en wind, trouwens...
Ja holy shitquote:
Omdat we hun post in de brievenbus lieten liggen en dat de buurvrouw een keer zag dat ze de post kwamen halen, toen we nog een andere sleutel hadden. Nu is het zo'n speciale die je niet mag kopiëren, neem aan dat pinpasje dan niet werkt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
Hoe weet je eigenlijk dat ze post zijn komen halen, Puff?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Hij staat er nog hoor![]()
Ooo, dan keek ik met mijn neus, denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now please excuse me, terwijl ik me even zachtjes terugtrek om te fantaseren over uit 'n brandend huis gedragen te worden door een stoere Siral.
Let me see you stripped down to the bone
whehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, dan keek ik met mijn neus, denk ik!
Now please excuse me, terwijl ik me even zachtjes terugtrek om te fantaseren over uit 'n brandend huis gedragen te worden door een stoere Siral.
Ja als je een beetje lekker smeert, smeer je net zoveel kcal als met pindakaas hehe. Maar ik moet goed eten want zit momenteel op vetpercentage 15.5, en weer afgevallenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef minilot het volgende:
Gaat hard met bolletjes hummus, dat valt mij ook altijd op. Ziet eruit als een kleine lunch en je bent in een paar happen een paar honderd kcals verder.
Eat all the food!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja als je een beetje lekker smeert, smeer je net zoveel kcal als met pindakaas hehe. Maar ik moet goed eten want zit momenteel op vetpercentage 15.5, en weer afgevallen![]()
![]()
![]()
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.quote:
Ik heb het wel eens bij een restaurant gegeten. Ik moest er erg aan wennen, maar vies was het zeker niet. Je hersenen doen er gewoon rare dingen meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:37 schreef minilot het volgende:
Straks thuis bastilla maken!Iemand hier dat wel eens op? Mijn lief is wat bezorgd over de combinatie van pittige, kruidige kip met laagjes suiker en kaneel... Mij lijkt het een heel lekker recept, en toen ik vorig jaar eens bastilla at in een restaurant (Nopi
) vond ik het echt waanzinnig.
Nou ja, we zullen zien..
Tijdje hoogcalorie voedsel naar binnen werken? Volle kwark, noten, meer pindakaas etc?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.
Nouja ik zit dus gemiddeld rond de 2500 kcal de laatste weken. En val af... En ik doe al minder cardio.. Eet idd meer noten en hummus en pindakaas, vette vis, al die meuk, en ipv yoghurt veel meer kwark. En pak ook regelmatig weer 'lekkere' dingen, laatste twee weken vaker voorgekomen oa; friet/drop/vla/chocola. Haha heb ik een lintworm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijdje hoogcalorie voedsel naar binnen werken? Volle kwark, noten, meer pindakaas etc?
Avocadoooooo's!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja potver. Opzich is dat vetpercentage het aller ergste nog niet, mag wel iets meer weer, though. Maar ik moet gewoon spiereeeeeenn blijven houden. Vretuuunn.
Die heb de afgelopen week 2 op!!! Meneer kan lekker kokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Avocadoooooo's!![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar at je dat? Ik zie het hier echt nooit ergens op de kaart staan! Altijd op zoek naar tips voor restaurants met midden-oosteninvloeden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bij een restaurant gegeten. Ik moest er erg aan wennen, maar vies was het zeker niet. Je hersenen doen er gewoon rare dingen mee
Hopelijk wel een gevulde salade: alleen groen bladvoer helpt niet zo tegen bibberigheid. Eitje? Avocadootje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whooo, werd net ff helemaal akelig, bibberend op de benen enzo. En toen zag ik dat het al bijna 15:00 was en ik vanaf 10u draaide op een pannenkoekje, 100 gr magere kwark en 2 plakjes kaas. En wel huis doorgezoeft ff snel, boodschappen gedaan, naar boven getild, etc. Dusss, zit nu bak salade weg te werken hoop me snel wat beter te voelen.
/liefdagboek
Dat is niet raar dan ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whooo, werd net ff helemaal akelig, bibberend op de benen enzo. En toen zag ik dat het al bijna 15:00 was en ik vanaf 10u draaide op een pannenkoekje, 100 gr magere kwark en 2 plakjes kaas. En wel huis doorgezoeft ff snel, boodschappen gedaan, naar boven getild, etc. Dusss, zit nu bak salade weg te werken hoop me snel wat beter te voelen.
/liefdagboek
Nom!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Avocadoooooo's!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, is het ook niet, maar had gewoon niet in de gaten dat het al zo laat was!
En ja, eh, handige pan!Ik heb sinds het overlijden van mijn oma braadpannen. In die kleurstelling ook en ook zwaar, dus zal wel iets soortgelijks zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |