Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Reizigers opgelet:
www.nu.nl/economie/280319(...)s-buiten-europa.html
Serieus? Wat kansloos?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.Doet me denken dat ik die mail nog niet heb verstuurd.
ja, afhankelijk van waar ik heenga doe ik dat ook, en verspreid ik zaken inderdaad over m'n bagage.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos?
Ik heb wel eens problemen gehad met pinnen in het buitenland, maar dat was in Afrika. En mn andere bankpasje deed het wel.
Sowieso heb ik altijd 2 bankpasjes en een creditcard bij me. Zou alleen eens moeten aanwennen om ze niet allemaal in dezelfde portemonnee te bewaren.
Moest daar meteen aan denken. Hoe gezellig is het met je logee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, daar waren ze al mee begonnen hoor, in januari/februari.Doet me denken dat ik die mail nog niet heb verstuurd.
^^quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest daar meteen aan denken. Hoe gezellig is het met je logee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Siral op 05-05-2012 11:38:40 ]
Ik verwacht loads met foto'squote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ml:
[ afbeelding ]
Hij is er en hij is geweldigdie recepten
vandeweek maar eens een goede voorraad van allerlei soorten bloem inslaan
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
Moggee, gister naar The Avengers geweest, brute film
lijstje gisteren die lekker was, vooral D![]()
O: yoghurt met muesli en een appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, whey proteine shake
T: eat natural reep, wortels
D: kip yoghurt/koriandersoep, couscous met gegrilde kipfilet/abrikoos/kikkererwten/munt, saladeWutt, spierballen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: banaan en 2 apekoppen in de bios![]()
Gister niet getraind, was een vrachtwagen over me heen gereden......
Straks volle bak schouders en hardlopen![]()
Zo dan.![]()
Ja, die komen wel als ik m'n deadlines gehaald hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik verwacht loads met foto's
Ga vanmiddag als het zo blijft druilen nog maar een batch haverkoekjes bakken
Heb wijnsteenbakpoeder gekocht ben benieuwd of ik dat niet proef.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
Moggee, gister naar The Avengers geweest, brute film
lijstje gisteren die lekker was, vooral D![]()
O: yoghurt met muesli en een appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, whey proteine shake
T: eat natural reep, wortels
D: kip yoghurt/koriandersoep, couscous met gegrilde kipfilet/abrikoos/kikkererwten/munt, salade
T: banaan en 2 apekoppen in de bios![]()
Gister niet getraind, was een vrachtwagen over me heen gereden......
Straks volle bak schouders en hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een shoot in de Oxygen
![]()
Hahaha nee johquote:
HURRRDUURRRRRRquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
Vind dat schattige verbeten gezichtje erboven zo leuk
Even rustig aan doen inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
bleuh, net een rondje hardgelopen, wat een bagger. Op 3/4 werd ik zo duizelig dat ik moest stoppen en me ergens aan vast moest houden. Denk dat het met m'n verkoudheid te doen heeft...
het is nog heel vies ook, ooit ergens een glas gekregenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort dankjes en het woord 'gezond'.
Drink dan water.
ah, ik snap hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef Mixende_match het volgende:
O, raar. De dietiste van mijn moeder raadde dit aan.
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.quote:
Nou ja, je valt dan wel af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat diëtisten het ook niet aan zouden raden als je er dood van zou gaan eigenlijk.
Das waar. En geen jojo-effect meer!quote:
Oh, ik dacht dat ze wel goed was, mams is er 20kg afgevallen met haar adviezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.
maar ik vind slimpie nou ook weer niet zo erg slecht. t is gezonder dan gewoon aanmaaklimonade, als je niet zo hysterisch doet over zoetstoffen. Ik krijg geen trek van zoetstoffen, maar vind ze ook niet lekker dus gebruik t niet echt.
Pizzaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |