het is nog heel vies ook, ooit ergens een glas gekregenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort dankjes en het woord 'gezond'.
Drink dan water.
ah, ik snap hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef Mixende_match het volgende:
O, raar. De dietiste van mijn moeder raadde dit aan.
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.quote:
Nou ja, je valt dan wel af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat diëtisten het ook niet aan zouden raden als je er dood van zou gaan eigenlijk.
Das waar. En geen jojo-effect meer!quote:
Oh, ik dacht dat ze wel goed was, mams is er 20kg afgevallen met haar adviezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
diëtistes zijn niet allemaal even op de hoogte van wat echt gezond is. veel voedingscentrum invloeden ook. sommigen weten wél waar ze het over hebben hoor.
maar ik vind slimpie nou ook weer niet zo erg slecht. t is gezonder dan gewoon aanmaaklimonade, als je niet zo hysterisch doet over zoetstoffen. Ik krijg geen trek van zoetstoffen, maar vind ze ook niet lekker dus gebruik t niet echt.
Pizzaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |