Oh, wat hollandsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan het overdrijven
Och zo'n ding koop je 1x in je leven.
Voorlopig heb ik net een skottle braai opgehaald om die eens te testen.
Ga nu maar binnen de oven aanslingeren.
quote:
Ja die soepen vallen vies tegen inderdaad. Dan maar zelf koken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Ewelina het volgende:
Change of plans. De pompoensoep van Unox is niet te eten.
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, wat hollands
Vorig jaar twee dagen bij het Gardameer gestaan en daar kwamen om 18.00 uur de skottelbraais als paddestoelen uit de grond tevoorschijn
Vandaag de hoeveelheid kcal nog maar eens omhoog gegooid. Het is weer even wennen qua hoeveelheid eten, vandaar dequote:
Jup, de auberginesallade met kikkererwten is al in de maak, en nu maak ik er gegrilde bataat bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ja die soepen vallen vies tegen inderdaad. Dan maar zelf koken?
Ja, hollands was voor de skottel hoor, niet voor het proberen. Wel verstandig. Wij zijn meestal niet van de lange besluitvormingsprocessen. De auto is weer een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, prima![]()
Alleen kan ik in het ei ook brood en pizza bakken en dan kan op de gewone bbq of de skottel echnie.
En deze? Moet je nog steeds een paar uur voor werken, maar iets korter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja mijn Mr vindt dat we eerst moeten testen hoe vaak we dat ding zouden gebruiken, prima![]()
Alleen kan ik in het ei ook brood en pizza bakken en dan kan op de gewone bbq of de skottel echnie.
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Ewelina het volgende:
Change of plans. De pompoensoep van Unox is niet te eten.
Dat. Met wat gember en cayennepeperquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.
Maar je kan je flespompoen toch ook gewoon gebruiken? Minder zoet dan gewone, maar dat kan je helpen met kruiden.
Hij is het verschil waardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En deze? Moet je nog steeds een paar uur voor werken, maar iets korter.
http://link.marktplaats.nl/553736019
Deze is 500 dollar, heb er de ballen verstand van en heb geen idee of het Groene Ei het prijsverschil waard is.
http://www.gourmetpots.co(...)-ceramic-grill-large
Ik heb honger en wil even snel eten. Buiten dat had ik 'm eigenlijk willen roosteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Soep uit pakjes zijn sowieso vies. Alsof er bloem doorheen zit of zo.
Maar je kan je flespompoen toch ook gewoon gebruiken? Minder zoet dan gewone, maar dat kan je helpen met kruiden.
Het is niet de enige pompoen ter wereldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb honger en wil even snel eten. Buiten dat had ik 'm eigenlijk willen roosteren.
Neuh, maar ik koop ze niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is niet de enige pompoen ter wereld
Jep je kan er heel veel mee en wil dan ook wel samen een workshop volgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
Las op wikipedia dat 'ie tot 1200 farenheit gaat en de meeste eivormige dingen tot 700 of 800 wegens NASA-materiaal. Dat is wel bruut.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |