Jouw eten, plus yoga equals een perfecte eet- en beweegdag!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: geroosterd volkorenbrood met filet American, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: Niets
L: broccoli en sperzieboontjes met zelfgemaakte pindasaus![]()
T: thee met melk en pure chocola
D: Een zeeduiveltje gebakken in rauwe ham en saffraansaus. Met sperziebonen.
T: rabarber-aardbeicrumble met orangecurd.![]()
B: Yoga
Vind ik ook, ziet er lekker, gezond en uitgedacht uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouw eten, plus yoga equals een perfecte eet- en beweegdag!
Ziet er lekker uit! Wat is cilantro en is de kaneel niet te overheersend?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Oeh dat ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Da's verse koriander.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Wat is cilantro en is de kaneel niet te overheersend?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's verse koriander.![]()
En je proeft de kaneel inderdaad nogal, maar dat is juist lekker. De rest van de bastilla kan er probleemloos tegenop. Er zitten veel forse smaken in, die in je mond om de aandacht vechten, en zo heb ik mijn eten het liefst. Pittig en hartig en zoet en zuur en rijk en vol en kruidig tegelijk!![]()
De kunst is het vinden van jou eigen balans tussen wilskracht, verbranding, voedingswaarde en voedingsstoffen. Post hier je lijstjes, niet alleen krijg je dan soms commentaar en tips, maar je krijgt vooral zelf inzicht in wat je zoal eet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
En mijn laatste reacties:
[..]
Dit was het lijstje van gisteren, normaal eet ik nog veel slechterEn pizza was even omdat het makkelijker was. Maar wat is er mis met rijstwafels
Als je elke dag 4 cola drinkt dan vind ik terug naar 1 cola al heel watEn alleen maar water en thee is toch gewoon saai?
Het moet ook wel een beetje leuk blijven
Ik let nu vooral op de vetten inderdaadEn wat vaker fruit want dat schiet er wel eens bij in. Groenten eet ik al wel genoeg
Nooit geweten dat je van suiker honger kreeg, daar ga ik nu dus goed op lettenEn sporten zit er helaas niet echt voor mij in, maar meer bewegen zou wel goed voor me zijn. Zoals wandelen en wat vaker fietsen
Bedankt voor alle tipsMeer bewegen en gezonder eten dus. Cola zal ik proberen uit te gaan bannen maar dat wordt nog wel moeilijk
ThanksIk denk dat variatie ook gewoon goed is, de ene keer worst en daarna weer kipfilet. En heb vandaag gezondigd met brood met vlokken
![]()
Ziet er lekker uit! Ik heb alleen geen goede oven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef minilot het volgende:
Bastilla.
Net op.
Maak het, allemaal!
Mijn god, wat lekker!
![]()
![]()
![]()
Ik bak alles al jaren in een toasteroventje van kabouterformaat van één of ander B-merk dat ik, nog in het guldentijdperk, kocht voor Fl. 30,-quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Ik heb alleen geen goede oven.
Hoe rijk ben je en heb je al van het Grote Groene Ei gehoord?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik bak alles al jaren in een toasteroventje van kabouterformaat van één of ander B-merk dat ik, nog in het guldentijdperk, kocht voor Fl. 30,-
Altijd dolle pret mee gehad: als je maar ongeveer weet hoe heet -ie wordt maakt het voor de meeste dingen weinig uit. Echt hoogstaande patisserie vraagt om een betere oven, maar een bastilla kun je desnoods nog in een koekenpan op het vuur afbakken.
(Morgen voor het eerst dus eens een iets beter oventje uitproberen. Ik maak empanada's!)
Ken ik. Ik vind dat ik daar een tuin voor nodig heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe rijk ben je en heb je al van het Grote Groene Ei gehoord?
(big green egg, jou kennende ga je googelen, enthousiast worden en zo'n ding willen)
waaro?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ruim 7000 boeken aan het kopen... Mooi 6 gig op mijn foon
Honger maar duurt nog even voor we eten, heb al stokjes, chocolade, augurken met ham op maar het wil niet helpen.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ken ik. Ik vind dat ik daar een tuin voor nodig heb.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
(big green egg, jou kennende ga je googelen, enthousiast worden en zo'n ding willen)
Pew, voor ¤2000,- mogen ze hem ook wel het Gouden Ei noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pew, voor ¤2000,- mogen ze hem ook wel het Gouden Ei noemen.
Je kan het overdrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Deze zijn ook esthetisch verantwoord en stervensduur.
http://www.komodokamado.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |