Oh okquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ik was donkerblond ofzo, hazelnotig ofzo, if that makes sense. Iig niet witblond, daar heb ik teveel roodpigment voor.
Ik moest mijn haar ook altijd dubbel ontkleuren als ik weer eens plukken in een andere kleur wilde hebben
Dezelfde fietsen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, jullie zijn een stel, paar, setje en nog even en dan hebben jullie dezelfde fietsen en trainingspakken
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd dan?Je kunt ook zelf wat dingen zijn huis in sneaken zoals een eigen lenzendoosje en een tandenborstel, en dan kijken hoe hij daarop reageert
Precies jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Uhu, ff uitproberen hehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies ja![]()
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, af en toe iets 'vergeten'. Als hij het dan niet meteen de volgende keer teruggeeft zit het goed
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Haha ik had het ook wel verwacht dat ik er zou crashen vannacht.. Hij had eregister avond laat om 11 uur namelijk nog gevraagd of ik nog langs kwam. Enja... die hint snapte ik toen ook al wel.. hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ik weet nog dat je dat vertelde toen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef _aurum_ het volgende:
Verfde het ook nog een tijdje aubergine, maar dat waste er zo snel uit
Mooie dingen zijn dat altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil dat oookk.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat altijdIk heb ook wel eens lenzendoosjes, tandenborstels en ondergoed meegesneakt enzo haha. Ben wel blij dat het met mijn vriendje allemaal heel spontaan en snel ging, heb nooit echt in onzekerheid gezeten
En 3 jaar later zijn we nog steeds gek op elkaar
Lijstjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Net van de markt terug. Score: een flespompoen, 2 rode puntpaprika's, 2 gele paprika's, bataten, 8 aubergines en een honingmeloen voor nog geen 5 euro.![]()
Definitief lijstje......
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen worst
T: bakje kibbeling
T: flink stuk meloen
D: 2 kommen pompoensoep , auberginesalade denk ik
T: yoghurt met fruit
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaarquote:
Haha het voelt wel echt goed, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaar
Liefdequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
verdorie al bijna 4 jaar geleden!![]()
Ik mis m'n duutser vanavond!
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha het voelt wel echt goed, ja.en gaat best snel.
Whiejquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor je
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievHoop het echt voor je
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspringquote:
Je bent zwanger? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit ja![]()
[..]
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspring
Leuk al die succesverhalen hierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Bij mij is het ook snel gegaan, nu bijna 5,5 jaar samen!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Siral het volgende:
Als het op Facebook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, haha.![]()
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.quote:
Poezies zijn leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben al vier jaar een kat (), maar dat kind duurt denk ik nog wel een jaar of vijf!
En dan nog maar kijken hoe snel het allemaal lukt.
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, deels wel natuurlijk. Al is het meestal daarvoor al wel duidelijk, anders ga je je status niet aanpassen.
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dat je het op Facebook al aanpast zonder er met elkaar over gesproken te hebben
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Poezies zijn leukDie van ons wordt volgende week 1
En het is inderdaad ook maar de vraag hoe lang het allemaal duurt en of het uberhaupt wel lukt
Ik word dit jaar 30 dus al te lang wachten is niet zo handig denk ik
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Ook een manier om het duidelijk te maken hoe je erover denkt
Noa is ook queen of the house, ze komt lekker bij je liggen als het mevrouw blieft en verder doet ze lekker haar eigen dingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal gek met de onze! Ze is ook echt een koninginnetje hier in huis, dus als ze tijdens onze vakantie op haar logeeradres is (bij mijn schoonmoeder met 3 honden en 2 katten) moet ze altijd even wennen.![]()
Ohja, dan heb je die biologische klok nog enzo. Ik ben pas 24, dus ik heb alle tijd!
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben 31 en met Freud ook alleen nog maar katten. Zolang je lijf goed blijft functioneren kan je best nog even wachten hoor
Okay, dat is wel even spannend ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoMaar het neemt met het jaar wel af natuurlijk dus ik begin liever over een jaar of 2/3 aan kinderen dan over een jaar of 5. Overigens zit er ook tijdelijke onvruchtbaarheid in de familie dus de vraag is of het uberhaupt wel lukt en hoe lang het duurt
Jeej!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
S: 4,05 km hardgelopen in 25 minuten (het verst en het langst sinds ooit!)
Yupquote:
Da's netjes hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Wow wat goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Yup, iets meer dan 13 weken nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
Je bent zwanger? GefeliciteerdWij wonen inmiddels 2 jaar samen en hebben een poes, over 2 jaar is het tijd voor de volgende stap
Oeh tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, iets meer dan 13 weken nuBegin belly te ontwikkelen.
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
Wat een liefde hahahahaahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Martijn deelde me laatst mee dat ik al een buik begin te krijgen. Alleen nog niet zo'n mooi, strak bolletje, maar vooralsnog een blubberpens![]()
)
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofBehalve die opmerking dan
Ga je foto's posten als je een flinke buik hebt? Vind ik altijd zo mooi
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Jumparound het volgende:
Ondanks patat gisteren toch een halve kilo lichter!
Dit voelt goed!
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorEn al helemaal niet als het "maar een patatje is"
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spierenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)
Vanmiddag ook nog eens 1300 kcal verbrand met hardlopen...
Volgende week beginnen met krachttraining, dan zal ik weer wat asn komen denk!
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
oké, Thanks! Ben benieuwd hoe ik dit ga combineren met south beach dan...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spieren
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.
Ayequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hem![]()
Haha word nu al uitgemaakt voor vreetschuur dus komt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he? Kun je toch niet wachten tot jullie zover zijn?
Hhaha, fijn als dingen zo lekker vanzelf gaan eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en siral... Ik heb nooit verkering gevraagd, trok gewoon bij haar in na een half jaar
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
AyeWe doen dat eigenlijk altijd tegen elkaar
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor me![]()
Maar jij ziet er hartstikke fit uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenHeb ook eigenlijk helemaal geen zin om hem erover te vertellen, want het gaat nu zo goed met me, dus het kan me wat...
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.![]()
Anders whatsapp je ze maar, wil jouw buik ook bewonderenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
Hoera, een buikie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
Gelukkig Chico!
Ik hoef vandaag helemaal niks![]()
Alleen boodschappen, maar dat vind ik altijd wel leuk. Zo eens even kijken wat k vanavond ga koken
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en ditquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag ook helemaal niets. Behalve m'n slaapkamer opruimen (lees, alle kleding opvouwen), een doekje over de badkamer halen en stofzuigen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 08:23 schreef minilot het volgende:
Sigme, moestuintje! Fijn.En, speciaal voor Sig, net een envelopje uit Amerika opengemaakt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zijn goed! Een soort surfschoentjes, maar dan zoveel robuuster en tegelijk flexibeler.. Volgens mij kun je met deze dingen probleemloos over élke ondergrond rennen!
Ze komen jouw kant op, Sig!
De onze (de nieuwe G3's) worden nu pas in juni verstuurd omdat mijn lief maat 46 heeft en ze niet tevreden waren met hoe die maat uit hun Chinese fabriek kwam rollen..![]()
Lijstjestijd! (Was vanmorgen 59,5: halve pretparkkilo eraf dus). Ben vandaag tot een uur of drie aan het werk, maar wél vanuit thuis, ergo: in pyjama.![]()
O/L: Amandelmelk met muesli en een kiwi
T: Koffie met een koekje bij mijn ouders
B: Jillian, en hopelijk nog een stukje hardlopen
D: Empanada's met vulling van paprika, olijven en uien. Pittige tomatensalsa erbij.
T: IJs van kokosmelk met passievruchtsaus
Kcals nog niet uitgerekend.
Gisteren in de bios (Cabin in de Woods! Zeer gaaf!) nog een koffie met melk en suiker op en een stuk melkchocolade. Dat laatste was nou eigenlijk niet echt nodig..![]()
Na afloop nog wodka's.
[..]
Hoera, een buikie!
En wat ontzettend tof dat het allemaal goed gaat.![]()
helemaal niets is ook zo weinig.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik dan ook idd.. 'Niks.. behalve, dit en dit en dit'
Krijgen we een yoga versus Jillian clanquote:Op zondag 6 mei 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niets is ook zo weinig.
Denk dat ik vandaag een yoga les wil uitproberen. Ben benieuwd!
Ja! Ik heb weer een sportschoolabboquote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
*sportschool boks*quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Morgen bevrijdingsdag voor jou!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
ga je na vandaag weer langzaam opbouwen? Shit dat je niet afgevallen bent. Misschien is het een idee om een dietiste op te zoeken, een goeie?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spijkerbroek blijft net zo strak zitten, dus ik val niet (meer) af met het lowcarben. Best, want dit is de laatste dag en ben het spuugzat.
Planning vandaag:
O: hk-pannenkoek (2)
B: naar den haag rijden, bedrijfsauto ophalen, terug via de opslag: dozen gesjouwd
T: paar plakjes kaas van het grote blok geschaafd
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, stukje komkommer, dressing (4)
T: kaas, cabernossi?
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (6)
Eindstand gister, dat werd wat anders door meh-buik:
O: hkpannenkoek
T: 100 gr magere kwark
L: salade met gerookte kip, gekookt eitje, cherrytomaatjes, dressing (4)
T: klein stukje kaas
D: omelet van 2 eieren, scheutje melk, 1/2 gele paprika, 1/2 vleestomaat, 2 grote plakken kaas, beetje mayo
T: paar olijfjes en handje gemengde noten (macademia's en pecan)
En nu nog ff aan het werk, want volgende week komt het er niet van. Vanaaf naar de film: Intouchables. Hoor alleen maar gejubel over die film, dus ben erg benieuwd!
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
versus krachttraining er nog bij.squatten zul je!
![]()
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fuck die spijkerbroek, die jurkjes en rokjes die ik op foto's altijd zie staan je prachtig!Ik vind het rot voor je dat lowcarb niet helemaal gewerkt heeft, maar ik heb het idee dat als je je plan voortzet het gestaag wel naar beneden zal gaan.
Dit recept, met gember en limoen. Ik hoop dat het lekker wordt!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:22 schreef sigme het volgende:
Heb je dat ijs van kokosmelk zelf gemaakt? Hoe?
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb weer een sportschoolabbovia groupon, hier vlakbij, 6 maanden onbeperkt gebruik van alle facaliteiten voor 60 euro!!
Dat idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:
Minilot, overdrijf je niet een beetje? Hele volksstammen lopen hard op normale hardloopschoenen zonder daar klachten aan over te houden.
Begon in de jaren '70 ook de hardloop-hype voor 'gewone' mensen? Meer hardlopende mensen => meer blessures. Op atletiekbanen (of gras) heb je geen dempende schoenen nodig omdat de ondergrond dempt. Asfalt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef minilot het volgende:
Hola, zo heftig bedoelde ik het helemaal niet! Een extra smiley ertussen denken, dames! Natuurlijk zijn er heel veel mensen die eindeloos kunnen lopen op hardloopschoenen zonder er ooit last van te krijgen, en daar doe ik ook helemaal niets aan af.
Punt is wel dat specifieke hardloopblessures pas ontstaan zijn toen begin jaren zeventig de moderne hardloopschoen op de markt kwam omdat mensen daarmee al gauw op hun plotseling verhoogde en door demping omhulde hiel gingen landen en nogal wat benen & voeten trekken dat niet zo goed. Vandaar dat ik even nieuwsgierig was naar waar de pijn bij Sigme ongeveer zat.
Da's alles.![]()
quote:
Het is active gym in zuid! In m'n nieuwe hood dusquote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mijn sportschool!! Dus ben benieuwd of het dezelfde is?
Puik!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Hallo slankies! Weer terug van vakantie! Heb een geweldig mooie tijd gehad! Gezellige mensen, geweldig weer, en ook nog eens superlekker gezeild!
Snap het verband nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, één gordijn korter gemaakt. Volgend weekend de andere maar, want ik heb enorme rugpijn van gebogen over m'n bed staan..
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!quote:
De gordijnen zijn zo groot dat dat heel onhandig werkt. Ach ja, het zijn er maar 2. Als de andere volgende week klaar is is dat geen enkle probleem!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Dik/dubbel laken over de eettafel? Zo deed ik het in een hotel.
Disclaimer: niet m'n eigen kleding, maar die van m'n zus toen ze ging trouwen.
Klinkt heerlijk! *jaloers*quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Echt lekker vakantie gevierd, en eigenlijk als extraatje de wedstrijd gevaren. Binnen onze klasse van 10 boten zijn we ook nog als eerste geeindigd! Supermooi! Al was niet eens waar we echt voor gingen, de wedstrijd was bijzaak. En tijdens het varen ook nog dolfijnen gezien, een paar gingen meezwemmen in de boeggolf. Wat een mooie beesten![]()
Ik ben niet eens zwaarder geworden, nog steeds 81kg. Maar wel dunner merk ik, ik heb toch nog wat getraind.Cardio door rondjes om de boot te zwemmen en ik heb lopen lieren als een beest. Dus waarschijnlijk wat spieren erbij
Thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef conleche het volgende:
XM, heel langzaam weer KH's inbouwen en alleen de goede! En ik denk dat je dan icm met de RPM wel meer zal afvallen. Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden en ik snap dat je je boterhammen mist en zo, maar je lijstjes zagen er wel veel beter uit, qua groenten en variatie en zo. Probeer dat vast te houden! Verder ben je natuurlijk een lekker wijf sws.
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt tof! Ik wil ook weer zeilen! We hebben vorig jaar een cursus gedaan, maar sindsdien niet meer op een boot gezeten. M'n ouders hebben een klein zeilbootje in Friesland, maar nog geen tijd gehad om daar gebruik van te maken...
Wat stoer dat je dat zelf doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Om de gordijnen korter te maken moet ik ze afspelden, en met van dat strijkspul strijken. De enige plek die ik heb om dat te doen is op m'n bed. Vandaar!
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
O ja das waar ook.. Je woonde in Zweden toch? Aan de zweedse kust kun je ook supermooi zeilen. Als je in het binnenland woont is dat natuurlijk ook nog een takke-eind, maar in de buurt van stockholm en Göteborg kun je ook mooi eilandhoppen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja. De boot is in Friesland, ik woon een ruime 1400 km. noordelijk! Dat gwwone dagje plannen is niet zo makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |