Oh okquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ik was donkerblond ofzo, hazelnotig ofzo, if that makes sense. Iig niet witblond, daar heb ik teveel roodpigment voor.
Ik moest mijn haar ook altijd dubbel ontkleuren als ik weer eens plukken in een andere kleur wilde hebben
Dezelfde fietsen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, jullie zijn een stel, paar, setje en nog even en dan hebben jullie dezelfde fietsen en trainingspakken
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd dan?Je kunt ook zelf wat dingen zijn huis in sneaken zoals een eigen lenzendoosje en een tandenborstel, en dan kijken hoe hij daarop reageert
Precies jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Uhu, ff uitproberen hehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies ja![]()
Je moet het natuurlijk wel een beetje subtiel doen, af en toe iets 'vergeten'. Als hij het dan niet meteen de volgende keer teruggeeft zit het goed
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha da's een goeie. Gewoon ochtendjas de hele handel meenemen HAHA.![]()
Haha ik had het ook wel verwacht dat ik er zou crashen vannacht.. Hij had eregister avond laat om 11 uur namelijk nog gevraagd of ik nog langs kwam. Enja... die hint snapte ik toen ook al wel.. hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ik weet nog dat je dat vertelde toen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nadat we voor de eerste keer gezoend hadden (waar ik zo dronken was dat ik het me nog steeds niet kan herinneren) kwam de duutser bij me eten. Tijdens het eten heb ik hem gevraagd of het waar was dat we de zaterdag daarvoor gezoend hadden. Uiteindelijk bleef hij slapen die avond, en ik moest wel gniffelen toen ik zag dat hij z'n lenzendoosje bij zich had...
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef _aurum_ het volgende:
Verfde het ook nog een tijdje aubergine, maar dat waste er zo snel uit
Mooie dingen zijn dat altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik wil dat oookk.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat altijdIk heb ook wel eens lenzendoosjes, tandenborstels en ondergoed meegesneakt enzo haha. Ben wel blij dat het met mijn vriendje allemaal heel spontaan en snel ging, heb nooit echt in onzekerheid gezeten
En 3 jaar later zijn we nog steeds gek op elkaar
Lijstjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Net van de markt terug. Score: een flespompoen, 2 rode puntpaprika's, 2 gele paprika's, bataten, 8 aubergines en een honingmeloen voor nog geen 5 euro.![]()
Definitief lijstje......
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen worst
T: bakje kibbeling
T: flink stuk meloen
D: 2 kommen pompoensoep , auberginesalade denk ik
T: yoghurt met fruit
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaarquote:
Haha het voelt wel echt goed, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaat het bij jullie nu een beetje hetzelfde als bij ons dus wie weet kun je hetzelfde posten over 3 jaar
Liefdequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
verdorie al bijna 4 jaar geleden!![]()
Ik mis m'n duutser vanavond!
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha het voelt wel echt goed, ja.en gaat best snel.
Whiejquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het snel gaat en goed voelt dan zit het meestal ook wel goed. Hoop het echt voor je
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De verliefdheid straalt echt van je af, zo lievHoop het echt voor je
Bij ons is het ook heel snel gegaan. Zes jaar later zijn we al 2,5 getrouwd en krijgen we offspringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |