Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofBehalve die opmerking dan
Ga je foto's posten als je een flinke buik hebt? Vind ik altijd zo mooi
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Jumparound het volgende:
Ondanks patat gisteren toch een halve kilo lichter!
Dit voelt goed!
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Een keertje zondigen doet ook echt niets hoorEn al helemaal niet als het "maar een patatje is"
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spierenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is ook zo, en hoef ook niet veel af te vallen gelukkig :-)
Vanmiddag ook nog eens 1300 kcal verbrand met hardlopen...
Volgende week beginnen met krachttraining, dan zal ik weer wat asn komen denk!
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
oké, Thanks! Ben benieuwd hoe ik dit ga combineren met south beach dan...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Je zult er niet zo heel zeer echt door aankomen, hooguit lijkt afvallen "langzamer" te gaan. Maar uiteindelijk gaat het juist alleen maar sneller omdat je metabolisme zo belachelijk snel word door de extra spieren
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, helaas.... het is wel een erg mooie kleur. Hoop dat ie er bij mij niet zo snel uit gaat.
Ayequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik herken het wel hoor, G. kan ook van die 'lompe' opmerkingen maken en dat vind ik juist weer zo leuk aan hem![]()
Haha word nu al uitgemaakt voor vreetschuur dus komt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he? Kun je toch niet wachten tot jullie zover zijn?
Hhaha, fijn als dingen zo lekker vanzelf gaan eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en siral... Ik heb nooit verkering gevraagd, trok gewoon bij haar in na een half jaar
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
AyeWe doen dat eigenlijk altijd tegen elkaar
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar als het om mijn gewicht gaat moet hij toch altijd wel een beetje uitkijken, is een gevoelig onderwerp voor me![]()
Maar jij ziet er hartstikke fit uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen dat weet hij niet, dus ik laat me voorlopig maar ff vreetschuur noemenHeb ook eigenlijk helemaal geen zin om hem erover te vertellen, want het gaat nu zo goed met me, dus het kan me wat...
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van de schutting? xD Gaat hem nu niet worden nee! Plus de rest van de tuin is nog ehh. Niet zo netjes. Harhar.![]()
Anders whatsapp je ze maar, wil jouw buik ook bewonderenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien. Weet ik nog niet. Denk t wel.
Ach, Martijn is zo'n schatje juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |