quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
Oh pompoenen zaaienbreng me niet op ideeën!
Heb nog zo'n 5 m2 over straks dus wellichtquote:
Hoe cool die metalen kip!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef loveli het volgende:
Kwam op die pompoen-site dankzij deze, enjoy:
http://thebloggess.com/20(...)o-pick-your-battles/
En straks wil Henk een metalen kip
haha nom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. 3 geroosterd brood met boter en preiselbeerenjam
s. Jillian + kwartiertje hardlopen
l. Lees en huiver (dorpsfeest): patat met, suikerspin, slagroomsoes, half stuk appeltaart, half stuk stachelbeerenslagroomtaart
d. Salade van wortels, bleekselderij, asperges, komkommer, hüttenkäse, ham, eieren en een beetje lightmayo
T. vanavond weer feest
Ga op tijd naar bed, eet goed en prop er op de een of andere manier vitamines in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, voel me niet lekker. Salade heeft niet geholpen. Buik is onrustig, vaag misselijkig en echt totáál geen trek. Het enige waar ik waanzinnig veel zin in heb, is een boterham.
Meh. Stad-plannen voor vanavond ook maar geannuleerd. 'Gelukkig' heeft mn stapgenote keelpijn, dus die vond het prima dat het niet doorging.
En ik kan/mag/wil niet ziek worden met de komende weken voor de deur. Moet dinsdag mn uitwisselingscollega van Schiphol halen en zondag erop zelf naar Engeland. Dus. Niet. Ziek. Worden.
*mantra't*
Ze staan niet op grootte of kleur gesorteerd!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Nederlands, Engels en kookboeken. En reisboeken, maar dat zijn er maar 3.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga op tijd naar bed, eet goed en prop er op de een of andere manier vitamines in.
Rust (en een paar paracetamol) zouden de truc wel eens kunnen doen.
[..]
Ze staan niet op grootte of kleur gesorteerd!!!
Staan ze dan tenminste wel op thema?
Per categorie dan toch wel op alfabet gezet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nederlands, Engels en kookboeken. En reisboeken, maar dat zijn er maar 3.
In één vak, zie ik nu. Beckman, Mak, Mulisch. voor de rest niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Per categorie dan toch wel op alfabet gezet?
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef An24 het volgende:
Ook een keer een foto van mijn kookkunst:
[ afbeelding ]
![]()
Dat snap ik, maar ik denk dat daar het meeste winst valt te behalen samen met de suikersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet te streng op vetten letten, want vet is niet per definitie slecht (itt suiker).
Je zenuwstelsel, hormoonhuishouding, hersenen hebben vet nodig. Frituur/chips/koekjes/gebak is niet het juiste vet, volle zuivel, vette vis, avocado, gevogelte, olijfolie wel. En hoewel dierlijk vet in de regel ook op de hoop 'fout vet' gegooid wordt, is dat te kort door de bocht. Ribeye van een mooi dooraderde, grasgevoede koe...Je moet ook niet bang zijn voor roomboter.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De kunst is het vinden van jou eigen balans tussen wilskracht, verbranding, voedingswaarde en voedingsstoffen. Post hier je lijstjes, niet alleen krijg je dan soms commentaar en tips, maar je krijgt vooral zelf inzicht in wat je zoal eet.
Ik blijf maar aan de zieleknijper denken. Wat had ie dan met katjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis is
Blunder van de weekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Was jummie!!! Alleen verkeerde moment om er achter te komen dat er geen witte wijn meer in huis is
Goedgekeurdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Sarabi het volgende:
De pizza staat ook weer in de oven, ben benieuwd naar de smaak van dit deeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |