Ja het is zo'n huisjesmelker uit Rotterdam, dan weet je het al weer.quote:
Omdat de locatie en de staat van het huis echt heel goed is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah ja, huisjesmelkers. Dan weet je ook wel wat je kan verwachten.. Beetje jammer.
Maar hoezo mag je maar 11m2 rekenen, terwijl hij vindt dat je 22m2 hebt? Schuine daken enzo denk ik dan?
430 inc vind ik nog best aan de prijs.
Zelfs in amsterdam(wel geen centrum, maar toch) betaalde ik (welliswaar via studentenverhuurder, dus goedkoper) maar 290eu, voor 18m2 +balkon.
En nu hier in den bosch(overigens ook geen goedkope stad, we hebben een jaar meoten zoeken) betalen we nu 400excl, voor 45m2.
Cornelis trompstraatquote:
Nee, nu is het een zolderkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo wat vroeger de zolder was? Da's dan nu toch nog steeds de zolder?
Ja okquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, nu is het een zolderkamer.
Draagbare airco jonguh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
Komt wel goed. Gewoon ramen open fan ernaast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
kuu ef teequote:
Waarom praat je zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
ja wa kut. Goochelmaps ken um nie vinden jonguh
owja wat ongelofelijk dom van mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom praat je zo?
Als je een beetje op had gelet had je geweten dat ik in Delft woon, het is namelijk nogal vaak onderwerp van gesprek.
Jup.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
owja wat ongelofelijk dom van mij
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan.
Waar komen al die nieuwen ineens vandaan gekropen de laatste tijd.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had dit even in het achterhoofd
[..]
Sint Petersburgquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zin om in de meivakantie een lang weekend weg te gaan(buitenland). Iemand nog leuke, betaalbare, ideeen?
Nouja, daar ben ik nog nooit geweest, dus in dat opzicht:P.quote:
Gentquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, daar ben ik nog nooit geweest, dus in dat opzicht:P.
Alleen wel wat ver/duur(denk) voor alleen een weekendje:P.
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.
Jij wil zijn date zijnquote:
Oke, dat kan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.
Ja, just sayin.quote:
Ja nee, prima, mag je zeggen he.quote:
Maar nee dus? Is gratis feestje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja nee, prima, mag je zeggen he.
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar nee dus? Is gratis feestje.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?
1-0quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?
quote:
Ze kwam erachter dat jij na 40 bier nog steeds zo lelijk bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En bedankt.
Hoezo drink je niet meer?
Van bier wordt je niet mooier. Van bier gaan je standaarden omlaag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kwam erachter dat jij na 40 bier nog steeds zo lelijk bent
En nog zat je onder die standaard...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Van bier wordt je niet mooier. Van bier gaan je standaarden omlaag.
1-0 is al lang geweest.quote:
Leuk garpje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nog zat je onder die standaard...
Dan zal FTS een hoge standaard hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nog zat je onder die standaard...
Of en normale.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan zal FTS een hoge standaard hebben.
MORGEN TROUWEN, KUT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1-0 is al lang geweest.
Inmiddels staat het voor FTS al wel 150-0.
Nee, want dan zou die wel ver genoeg omlaag zijn gegaan na een hoop bier.quote:
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1-0 is al lang geweest.
Inmiddels staat het voor FTS al wel 150-0.
Ja. Gerem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.
quote:
I never forgive, I never forget...quote:
Ja, dan zou ik goed genoeg zijn zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, want dan zou die wel ver genoeg omlaag zijn gegaan na een hoop bier.
Hoezo heb je zo'n laag zelfbeeld dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik goed genoeg zijn zeker
Ik had verteld van dieet toch? 10 weken ook geen alcohol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En bedankt.
Hoezo drink je niet meer?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Jullie zijn echt sukkels.Maar bedankt mensen.
Hoezo geen bierdieet dan?quote:Tevens:
[..]
Ik had verteld van dieet toch? 10 weken ook geen alcohol.
Sentimenteelquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I never forgive, I never forget...
Ja daarom juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.
Dat kan, maar dit werkt ook. Ben al 2,7 kilo kwijt sinds maandagochtend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
Hoezo geen bierdieet dan?
http://www.bierdieet.nl/
Shit werkt echt!
Hoe doe je het nu dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit werkt ook. Ben al 2,7 kilo kwijt sinds maandagochtend.
WTF dat wil ik ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zo dat moet een flinke drol zijn geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dr. Frank dieet.quote:
Het werkt echt, is wel lastig in het begin want je mag echt bijna niks lekkers maarja.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat moet een flinke drol zijn geweest.
Wrm trouwens weer trollkloon?quote:
goed bezig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken. Dit is wat ik deze week tot nu toe gehad heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat eet je nu zoal op een dag?
Ja ik ben er ook echt blij mee.quote:
Wel heel veel groenten enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken.
Dus je mag nog best veel eten, maar gewoon geen koolhydraten.
Het is veel salades, vlees, kip.
Als dit gezond is ben ik morgen doodquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken. Dit is wat ik deze week tot nu toe gehad heb.
Maandag
Ontbijt: gebakken ei met avocado, tomaat en plakje ham
Lunch: Witlofsalade met kiprollade en avocado en mayonaise/azijnsaus
Avondeten: Spitskool met gehaktbal
Dinsdag
Ontbijt: Gebakken tomaat met kiprollade & theelepel mosterd
Lunch: Boerenomelet met soepgroenten
Avondeten: Zalm met venkel en wortel
Woensdag:
Ontbijt: Sojapannekoekje met bacon
Lunch: Salade met saus van cremefraiche/mayo, kipfilet met geraspte kaas
Avondeten: Zuurkool met kwart rookworst
Donderdag:
Ontbijt: Kwark met tarwezemelen & gekookt ei
Lunch: Zuurkool met mayonaisesaus & kwart rookworst
Avondeten: Chinese wokgroenten met champignons.
Dus je mag nog best veel eten, maar gewoon geen koolhydraten.
Het is veel salades, vlees, kip.
Jaa klopt. Sommige dingen zijn wat minder lekker dan het andere en het is ook jammer dat je geen sausjes ofzo mag die niet in dat boek staan, maarja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel heel veel groenten enzo.
Hopelijk blijft je het volhouden!
Ik moet het ook leren eten, echt van die dingen van maandag en dinsdag gruwel ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Als dit gezond is ben ik morgen doodop het vlees en de kip na heb ik alles door moeten strepen wat ik niet eet
Goodluck ermee dan, en keep us updatedquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet het ook leren eten, echt van die dingen van maandag en dinsdag gruwel ik.
Zo'n dieet zou voor mij ook wel werken. 95% is om van te kotsen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Als dit gezond is ben ik morgen doodop het vlees en de kip na heb ik alles door moeten strepen wat ik niet eet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Gilles de la zwets, ben je een KK kloon?
Ja serieus hij heeft er zoveel. Een meer kan dan wel.quote:
Mocht het jullie daadwerkelijk wat interesseren, dan zal ik dat doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Goodluck ermee dan, en keep us updated
Ja daarom zo'n goed dieet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo'n dieet zou voor mij ook wel werken. 95% is om van te kotsen.
Ja tot dat je op het punt komt dat je tering veel honger hebt en je de snoepkast leeg vreet.quote:
Ik heb nu honger, maar ik weiger iets te pakken wat niet mag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja tot dat je op het punt komt dat je tering veel honger hebt en je de snoepkast leeg vreet.
Waarbij je dan beter gewoon normaal had kunnen eten i.p.v. een dieet.
Wel beter dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, maar ik weiger iets te pakken wat niet mag.
Wat dat betreft heb ik wel veel discipline, dat scheelt.
Ik ga m'n best doen. Nog 66 dagen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel beter dan.
Hou vol, je kan het.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Nog 66 dagen!
Nog 60 dagen dat menu? OMGquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Nog 66 dagen!
Nee er is voor 4 weken, dus 28 dagen, iedere dag iets anders. En daarna moetje weer bij dag 1 beginnen. Dus je eet die dingen van de eerste 2 weken 3 keer, en van de laatste 2 weken 2 keer.quote:
Nee, maar ik werk 30uur in de week in thuiszorg, dus dat is ook veel bewegen.quote:
Ja te snel gelezen en ik heb koppijn.quote:
Even weg en 30 posts ofzoquote:
Was m'n grapjas en lolbroek aan het passen voor morgenquote:
En past tie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was m'n grapjas en lolbroek aan het passen voor morgen
Zwaar vet programma ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
'avond.
Wat is dames in de jungle echt om te janken.Ik heb me echt kapot zitten lachen.
Op een gegeven moment zaten we hier met z'n 5en bijna in onze broek te zeiken van het lachen.quote:
Jaquote:
Die wijven zijn ook gewoon echt DOM niet normaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten we hier met z'n 5en bijna in onze broek te zeiken van het lachen.
Vissen levend in de frituur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die wijven zijn ook gewoon echt DOM niet normaal.Pooltafel, oplaadbare stijltang etc.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Wat zijn jullie favoriete tenten om wat te gaan drinken in het weekend?
Avonturenland.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Wat zijn jullie favoriete tenten om wat te gaan drinken in het weekend?
Kan je daar ook bier krijgen? Volgens mij is dat echt fucking vet als je dronken bent.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan je daar ook bier krijgen? Volgens mij is dat echt fucking vet als je dronken bent.
Nice.quote:
De carrouselquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:27 schreef kutkabouter het volgende:
Inderdaad, probeer eens op donderdag of vrijdag de 2x bellen. De carrousel heeft ook wel de range die jij zoekt, al komt er zaterdag ook iets jonger volk binnen.
Hij vroeg om een tent. Een foute tent valt ook onder de categorie: tent.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De carrouselHij vroeg toch niet om een foute tent of wel dan.
quote:
Ik zie het ook echt al helemaal voor me.quote:
nicequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
Kijk nog even. We hebben 'm al teruggepakt.
Da's ook kort, ik had 'm de hele dag laten zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
En hij is weer los. Ik ga nu dus de rest van de dag echt in een harnas ofzo lopen.
Dat je je erover zit op te winden zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
Het is ook wel droevig he tuxxx, hoe je over studenten denkt vanuit jouw situatie.
Dat komt door jou, weet je toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef fairytalessuck het volgende:
HAHAHAHA KK IS OPGEWONDEN HAHAHAHAHHA
Als jij verkapt roept dat studenten dood moeten, dan wind ik me daarover op ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je je erover zit op te winden zegt meer over jou dan over mij.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef fairytalessuck het volgende:
HAHAHAHA KK IS OPGEWONDEN HAHAHAHAHHA
Sowieso, iedere jongen wordt opgewonden van mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt door jou, weet je toch.
Maar knap joh dat jij vanuit jouw muffe studentenhok zo even weet hoe mijn situatie is, wanneer promoveer je op dit telepatisch onderzoek?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als jij verkapt roept dat studenten dood moeten, dan wind ik me daarover op ja.
Dat is een paar topics geleden nog aan bod gekomen. Daarbij zit jij echt de hele dag te fokken. En sorry hoor, liefdadigheidswerk is heel nobel enzo, maar dat houdt dus in dat werkende mensen weer voor jou aan het betalen zijn uiteindelijk. Beetje krom, vind je niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar knap joh dat jij vanuit jouw muffe studentenhok zo even weet hoe mijn situatie is, wanneer promoveer je op dit telepatisch onderzoek?
1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben ook van mening dat alle studenten dood moeten.
Stelletje profiteurs. En ik als werkende ziel maar belasting betalen jajaja zo zit dat hier. :S
Daarom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Sowieso, iedere jongen wordt opgewonden van mij.
Zo niet, zijn ze homo.
Nee. Ik werk toch jonge ik ben geen student.quote:
En daarna verandert ie ineens?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. Ik werk toch jonge ik ben geen student.
Dus ik behoud deze mening de komende 4,5 maand nog.![]()
Duh, want dan ben ik zelf student en ik wil mezelf niet dood hebben.quote:
Behalve dat heb ik het verder nergens over gehad dus weet je nog niks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is een paar topics geleden nog aan bod gekomen. Daarbij zit jij echt de hele dag te fokken. En sorry hoor, liefdadigheidswerk is heel nobel enzo, maar dat houdt dus in dat werkende mensen weer voor jou aan het betalen zijn uiteindelijk. Beetje krom, vind je niet?
Ik wil je wel wat levensnectar geven dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Duh, want dan ben ik zelf student en ik wil mezelf niet dood hebben.
Nogmaals, ik hoef die troep van jou niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat levensnectar geven dan.
Oke dan. Waar baseer jij je mening op dat een paar studenten minder goed zou zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Behalve dat heb ik het verder nergens over gehad dus weet je nog niks.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoef die troep van jou niet.![]()
Ik ontken altijd alles. Dus ook dat het geen zin heeft.quote:
Die discussie hebben we al tig x gehad en dan ben ik dalijk weer degene die op z'n flikker krijgt dus laat maar zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke dan. Waar baseer jij je mening op dat een paar studenten minder goed zou zijn?
Je vertelt anders nooit waarom studenten minder goed zijn. Je loopt altijd alleen maar je vooroordeel rond te schreeuwen: "OHH, EN ALLE STUDENTEN ZIJN KUT EN ZE MOETEN DOOD!!!!11!! DERP DERP!!"quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al tig x gehad en dan ben ik dalijk weer degene die op z'n flikker krijgt dus laat maar zitten.
Oke, wederom een leuken 1 april grap dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles. Dus ook dat het geen zin heeft.
WUAHAHA JA NET ALS KIKKERDRILSNOT AHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, wederom een leuken 1 april grap dan.
Maarre, vanwaar die haat. Ik heb je nooit iets misdaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WUAHAHA JA NET ALS KIKKERDRILSNOT AHAHAHAHHA
Waar zie jij haat? Ik heb het over kikkerdrilsnot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maarre, vanwaar die haat. Ik heb je nooit iets misdaan.
Ik bedoel gewoon uberhaupt. Bij bijna al mijn opmerkingen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waar zie jij haat? Ik heb het over kikkerdrilsnot.
iiCk bN eEn h4teRr jwz.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon uberhaupt. Bij bijna al mijn opmerkingen.
FOEI!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Tuxxx [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Morgen weer zo'n kutfeest hier.Weer leuk van dat wazige volk op straat.
Oh wacht...en volgende week ook.![]()
We love the 90's is al een stuk beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik ga morgen ook. Maar ik zal je niet lastig vallen.
![]()
23ste is er ook iets in de Brabanthallen. Arme Tux.
Als je thuis bent, hoor je die muziek dan duidelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We love the 90's is al een stuk beter.
Nee joh gelukkig niet, is te ver weg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je thuis bent, hoor je die muziek dan duidelijk?
Daar heb je dan wel geluk mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh gelukkig niet, is te ver weg.
Ja is echt zielig voor de mensen die er tegenover wonen.quote:
Tsja dat hadden ze van te voren kunnen raden toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is echt zielig voor de mensen die er tegenover wonen.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja dat hadden ze van te voren kunnen raden toch.
Zelfde van die mensen die in het centrum wonen en dan gaan klagen over overlast.
Vorig jaar ook van die mensen die met een feestje meer in de stad (tros muziekfeest) gingen lopen klagen dat er meer feesten dan normaal in de binnenstad waren. Grappig is het wel.quote:
Jij kan dan kruipend naar huis als het moet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jammer dat er voor mijn smaak nooit zoveel te doen is, is wel super zo dicht bij huis.
Ja idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij kan dan kruipend naar huis als het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef bijdehand het volgende:
moggel lieve mensenVANAVOND HALVEVASTENFEESTEN OMG OMG OMG
Vast jij? Of ga je alleen feesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Heeft niks met vasten te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast jij? Of ga je alleen feesten?
Oh.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft niks met vasten te makenNet als carnaval.
Maar het is bier enzo dus ik zei dat ik mee zou gaan
Watquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Schat dat 99,9% van de mensen gister nooit verder gekomen is dan DB e.o.
Ze willen me koppelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh.Nouja als er bier is vermaak je je in ieder geval wel lijkt me. En zoiets als carnaval is altijd tof.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ze schijnt niet helemaal goed in haar hoofd te zijnquote:
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Je vrienden denken dan ook niet echt positief over je.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze schijnt niet helemaal goed in haar hoofd te zijnEn dan bedoel ik niet prettig gestoord
Misschien willen ze daarom wel jou koppelen aan haar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze schijnt niet helemaal goed in haar hoofd te zijnEn dan bedoel ik niet prettig gestoord
Nja, een van die meisjes zegt ook: 'zoiets verdien je niet...' dus toen zei ik: 'maar zij wel zeker?'quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je vrienden denken dan ook niet echt positief over je.
Jong ik ben prettig gestoord. Behalve tegen de mensen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien willen ze daarom wel jou koppelen aan haar?
Omg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, een van die meisjes zegt ook: 'zoiets verdien je niet...' dus toen zei ik: 'maar zij wel zeker?'
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jong ik ben prettig gestoord. Behalve tegen de mensen die ik niet mag.
Ze bedoelde dat ze niet aardig genoeg was zei zequote:
Alsof je dat niet weetquote:
Dat is wel positief voor jou toch.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat ze niet aardig genoeg was zei ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik dacht: Zo, die mag er best wezen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ik wil niet lief genoemd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel positief voor jou toch.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:57 schreef kutkabouter het volgende:
Kenser, ik voelde net aan mijn enorme, ontzettend harde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik dacht: Zo, die mag er best wezen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Nee, maar het voelt als een leugenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want dan voel je je minder man?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar het voelt als een leugenIk weet zelf ook wel dat ik vooral tegen m'n vrienden niet gemeen ben maar ze hoeven neit te zeggen dat ik lief ben ;P
Hier is het warmquote:
FOK!kerquote:
quote:
WAJOOOW EEN HALF UUR MAAR LIEFST WOWOWOWOWOWOWO BEN JE NU NIET HELEMALA MOE ENSOW?quote:
Ja. Zelfs wij hebben onze huwelijksnacht online gevierdquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die wel naar buiten durven.
Niks romantischer dan dat toch.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zelfs wij hebben onze huwelijksnacht online gevierd
Vanavond is onze date he. Halvevastenfeesten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zelfs wij hebben onze huwelijksnacht online gevierd
Zo makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WAJOOOW EEN HALF UUR MAAR LIEFST WOWOWOWOWOWOWO BEN JE NU NIET HELEMALA MOE ENSOW?
Jij bent ook gewoon een makkelijke slet, daarom pas ik me aan. jajajajaja muahaha.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een makkelijke slet, daarom pas ik me aan. jajajajaja muahaha.
oneluv jwz.
Ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks romantischer dan dat toch.
Je gaat niet eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vanavond is onze date he. Halvevastenfeesten.
Ik ben net buiten geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die wel naar buiten durven.
VET!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest.Wat was er aan de hand man, 100 sirenes, ik zag een ambu spookrijden op de rotonde omdat dat sneller was.
Ze gingen BDH ophalen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
VET!Ben benieuwd wat het was.
Dan gingen ze wel ernstig de verkeerde kant op.quote:
Nee, hij was ontsnapt uit z'n dwangbuis en is naar onze oude school gerend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gingen ze wel ernstig de verkeerde kant op.
Ze gingen niet hierheen kut, maar richting de schutskamp.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, hij was ontsnapt uit z'n dwangbuis en is naar onze oude school gerend.
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze gingen niet hierheen kut, maar richting de schutskamp.
Yeah weer een goede daad verricht vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je maakt me aan het lachen.
Droomvrouw.
Oja. Sorry voor afzeggen van date.quote:
Ik zat onder je raam te wachten totdat je 'm open zou doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was er gisterenavond niet eens.
KK heeft het richtingsgevoel van een teef.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gingen ze wel ernstig de verkeerde kant op.
Je hebt niet eens een serenade gegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zat onder je raam te wachten totdat je 'm open zou doen
Okequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK heeft het richtingsgevoel van een teef.
Wel. Maar toen kwamen er ineens 100 sirenesquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een serenade gegeven.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Maar toen kwamen er ineens 100 sirenes
Nouja ook lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Maar toen kwamen er ineens 100 sirenes
Omg, da's teringlang geledenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef kutkabouter het volgende:
BDH ik heb net foto's gevonden (van die analoge, jeweetwel) van vroeger uit Antwerpen waar jij ook op staat, en Jan Jaap, en Anton en die figuren allemaal, zwaar vet.
Naaktfoto's hier posten graag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef kutkabouter het volgende:
BDH ik heb net foto's gevonden (van die analoge, jeweetwel) van vroeger uit Antwerpen waar jij ook op staat, en Jan Jaap, en Anton en die figuren allemaal, zwaar vet.
2e klas. Dat is 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, da's teringlang geledenToen was ik nog lief
Pedo.quote:
Mevrouw Pedo voor jou.quote:
Neuh. Aangezien ik iemand heb gehad van 33 toen ik 18 was kan ik jou niet echt als pedo zien met je 31 jaar.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh. Aangezien ik iemand heb gehad van 33 toen ik 18 was kan ik jou niet echt als pedo zien met je 31 jaar.![]()
Ik ben inmiddels al 32.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh. Aangezien ik iemand heb gehad van 33 toen ik 18 was kan ik jou niet echt als pedo zien met je 31 jaar.![]()
Dat staat sowieso ergens in deze reeks.quote:
Zelfs een TTquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat staat sowieso ergens in deze reeks.
WAT deed ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zit even dat "chickies van 33" topic terug te lezen. Toen digte ST mij.
Kijk zelf dan.quote:
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat staat sowieso ergens in deze reeks.
RENGDENGJEUWWWquote:
DE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUBquote:
Viel mij ook tegen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef bijdehand het volgende:
Gvd ik ben een halve dag weg zijn er 5 posts ofzo
Ik verwachte een nieuwe TT in de trant van: omg waar is bijdehandquote:
Gerem.quote:Op zondag 3 april 2011 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik verwachte een nieuwe TT in de trant van: omg waar is bijdehand![]()
Groot is mijn penis verdrietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |