Dat is allemaal zo naar. Het moet wel iets zijn waar ze achteraf om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Schijt in hun kussensloop, pis in hun contactlenzenvloeistof als ze die hebben, kom klaar op hun persoonlijke eigendommen
want een zak meel over je hoofd is grappig...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo naar. Het moet wel iets zijn waar ze achteraf om kunnen lachen.
Dan zullen ze je altijd zien als een pussy, nu is het moment om je dominatie te tonen en je rol als roedelleider op te eisenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo naar. Het moet wel iets zijn waar ze achteraf om kunnen lachen.
Ik moest toch nog douchen dus het ik kon er wel om lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef knoffel het volgende:
[..]
want een zak meel over je hoofd is grappig...
Zit je daar je bammetje te eten, komt er ineens een enorme witte stofwolk om je heen wervelen.quote:
Whehe, dat met die stofzuiger kan ik wel doen. Het is vandaag toch schoonmaakdag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef xibalba het volgende:
celofaan over wc spannen
meel in fohn of stofzuigerachterkant
Dan naai je ook jezelf aangezien je ook in dat huis woontquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Whehe, dat met die stofzuiger kan ik wel doen. Het is vandaag toch schoonmaakdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |