Ja het is zo'n huisjesmelker uit Rotterdam, dan weet je het al weer.quote:
Omdat de locatie en de staat van het huis echt heel goed is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah ja, huisjesmelkers. Dan weet je ook wel wat je kan verwachten.. Beetje jammer.
Maar hoezo mag je maar 11m2 rekenen, terwijl hij vindt dat je 22m2 hebt? Schuine daken enzo denk ik dan?
430 inc vind ik nog best aan de prijs.
Zelfs in amsterdam(wel geen centrum, maar toch) betaalde ik (welliswaar via studentenverhuurder, dus goedkoper) maar 290eu, voor 18m2 +balkon.
En nu hier in den bosch(overigens ook geen goedkope stad, we hebben een jaar meoten zoeken) betalen we nu 400excl, voor 45m2.
Cornelis trompstraatquote:
Nee, nu is het een zolderkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo wat vroeger de zolder was? Da's dan nu toch nog steeds de zolder?
Ja okquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, nu is het een zolderkamer.
Draagbare airco jonguh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
Komt wel goed. Gewoon ramen open fan ernaast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
kuu ef teequote:
Waarom praat je zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
ja wa kut. Goochelmaps ken um nie vinden jonguh
owja wat ongelofelijk dom van mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom praat je zo?
Als je een beetje op had gelet had je geweten dat ik in Delft woon, het is namelijk nogal vaak onderwerp van gesprek.
Jup.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
owja wat ongelofelijk dom van mij
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan.
Waar komen al die nieuwen ineens vandaan gekropen de laatste tijd.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had dit even in het achterhoofd
[..]
Sint Petersburgquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zin om in de meivakantie een lang weekend weg te gaan(buitenland). Iemand nog leuke, betaalbare, ideeen?
Nouja, daar ben ik nog nooit geweest, dus in dat opzicht:P.quote:
Gentquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, daar ben ik nog nooit geweest, dus in dat opzicht:P.
Alleen wel wat ver/duur(denk) voor alleen een weekendje:P.
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.
Jij wil zijn date zijnquote:
Oke, dat kan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een date nodig heb.
Ja, just sayin.quote:
Ja nee, prima, mag je zeggen he.quote:
Maar nee dus? Is gratis feestje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja nee, prima, mag je zeggen he.
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar nee dus? Is gratis feestje.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?
1-0quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik drink toch geen alcohol meer, op welke manier zou het dan in hemelsnaam draaglijk voor me moeten zijn om met jou weg te gaan?
quote:
Ze kwam erachter dat jij na 40 bier nog steeds zo lelijk bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En bedankt.
Hoezo drink je niet meer?
Van bier wordt je niet mooier. Van bier gaan je standaarden omlaag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kwam erachter dat jij na 40 bier nog steeds zo lelijk bent
En nog zat je onder die standaard...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Van bier wordt je niet mooier. Van bier gaan je standaarden omlaag.
1-0 is al lang geweest.quote:
Leuk garpje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nog zat je onder die standaard...
Dan zal FTS een hoge standaard hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nog zat je onder die standaard...
Of en normale.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan zal FTS een hoge standaard hebben.
MORGEN TROUWEN, KUT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1-0 is al lang geweest.
Inmiddels staat het voor FTS al wel 150-0.
Nee, want dan zou die wel ver genoeg omlaag zijn gegaan na een hoop bier.quote:
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1-0 is al lang geweest.
Inmiddels staat het voor FTS al wel 150-0.
Ja. Gerem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.
quote:
I never forgive, I never forget...quote:
Ja, dan zou ik goed genoeg zijn zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, want dan zou die wel ver genoeg omlaag zijn gegaan na een hoop bier.
Hoezo heb je zo'n laag zelfbeeld dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik goed genoeg zijn zeker
Ik had verteld van dieet toch? 10 weken ook geen alcohol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En bedankt.
Hoezo drink je niet meer?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Jullie zijn echt sukkels.Maar bedankt mensen.
Hoezo geen bierdieet dan?quote:Tevens:
[..]
Ik had verteld van dieet toch? 10 weken ook geen alcohol.
Sentimenteelquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I never forgive, I never forget...
Ja daarom juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook met al die ontzettend serieuze toenaderingspogingen van mij.
Dat kan, maar dit werkt ook. Ben al 2,7 kilo kwijt sinds maandagochtend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
Hoezo geen bierdieet dan?
http://www.bierdieet.nl/
Shit werkt echt!
Hoe doe je het nu dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit werkt ook. Ben al 2,7 kilo kwijt sinds maandagochtend.
WTF dat wil ik ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zo dat moet een flinke drol zijn geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dr. Frank dieet.quote:
Het werkt echt, is wel lastig in het begin want je mag echt bijna niks lekkers maarja.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat moet een flinke drol zijn geweest.
Wrm trouwens weer trollkloon?quote:
goed bezig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken. Dit is wat ik deze week tot nu toe gehad heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat eet je nu zoal op een dag?
Ja ik ben er ook echt blij mee.quote:
Wel heel veel groenten enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken.
Dus je mag nog best veel eten, maar gewoon geen koolhydraten.
Het is veel salades, vlees, kip.
Als dit gezond is ben ik morgen doodquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehmmm dit is nu de 4e dag. Even denken. Dit is wat ik deze week tot nu toe gehad heb.
Maandag
Ontbijt: gebakken ei met avocado, tomaat en plakje ham
Lunch: Witlofsalade met kiprollade en avocado en mayonaise/azijnsaus
Avondeten: Spitskool met gehaktbal
Dinsdag
Ontbijt: Gebakken tomaat met kiprollade & theelepel mosterd
Lunch: Boerenomelet met soepgroenten
Avondeten: Zalm met venkel en wortel
Woensdag:
Ontbijt: Sojapannekoekje met bacon
Lunch: Salade met saus van cremefraiche/mayo, kipfilet met geraspte kaas
Avondeten: Zuurkool met kwart rookworst
Donderdag:
Ontbijt: Kwark met tarwezemelen & gekookt ei
Lunch: Zuurkool met mayonaisesaus & kwart rookworst
Avondeten: Chinese wokgroenten met champignons.
Dus je mag nog best veel eten, maar gewoon geen koolhydraten.
Het is veel salades, vlees, kip.
Jaa klopt. Sommige dingen zijn wat minder lekker dan het andere en het is ook jammer dat je geen sausjes ofzo mag die niet in dat boek staan, maarja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel heel veel groenten enzo.
Hopelijk blijft je het volhouden!
Ik moet het ook leren eten, echt van die dingen van maandag en dinsdag gruwel ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Als dit gezond is ben ik morgen doodop het vlees en de kip na heb ik alles door moeten strepen wat ik niet eet
Goodluck ermee dan, en keep us updatedquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet het ook leren eten, echt van die dingen van maandag en dinsdag gruwel ik.
Zo'n dieet zou voor mij ook wel werken. 95% is om van te kotsen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Als dit gezond is ben ik morgen doodop het vlees en de kip na heb ik alles door moeten strepen wat ik niet eet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Gilles de la zwets, ben je een KK kloon?
Ja serieus hij heeft er zoveel. Een meer kan dan wel.quote:
Mocht het jullie daadwerkelijk wat interesseren, dan zal ik dat doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Goodluck ermee dan, en keep us updated
Ja daarom zo'n goed dieet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo'n dieet zou voor mij ook wel werken. 95% is om van te kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |