Zat net te stuiteren op Under Attack dus vandaar de TTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef mstx het volgende:
Dubbele TT [Hardstyle #118] Ha! We've got you under attack
Ik wilde wel gaan maar Nijmegen is beetje ver weg en ik kreeg niemand mee. Nu ga ik naar Reset, ook leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Levitas het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wilde vragen in het vorige topic, omdat ik er de vorige keer geen reacties op kreeg volgens mi (kan betekenen dat niemand gaat, ook betekenen dat niemand de vraag had gelezen): Nog mensen naar Pussy Lounge? If so, ik ben te herkennen aan een felblauw Euphoria t-shirt =)
TT moet wel uniek zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heet dit topic nu dan (Under) Attack Again?!
Kwam er te laat achter... Volgende keer dat het in Nijmegen is ga ik er wel heen. Laat maar even weten hoe het was.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Levitas het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wilde vragen in het vorige topic, omdat ik er de vorige keer geen reacties op kreeg volgens mi (kan betekenen dat niemand gaat, ook betekenen dat niemand de vraag had gelezen): Nog mensen naar Pussy Lounge? If so, ik ben te herkennen aan een felblauw Euphoria t-shirt =)
Er zit verschil in dus is hij uniekquote:
Setje is vet iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kwam er te laat achter... Volgende keer dat het in Nijmegen is ga ik er wel heen. Laat maar even weten hoe het was.
Qlub Underground Radio #02 - Including Pavelow Live is trouwens een supervet setje!Zo vanaf 1:04:00 begint Pavelow ongeveer, maar daarvoor is ook wel chill.
Komt er op Digital Age ook electrospul uit? Of gaan ze het bij (experimentele) hardstyle houden?
ik denk dat zij juist openen, aangezien dit hun "house" alias is (meen ik me van vorig jaar defqon te herinneren)quote:[b]Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 (ik ga er iig vanuit dat Nightstalkers afsluit) Panic en the Viper!![]()
Ah oke.. Dacht dat het gewoon de naam van het duo was. Jammer, had die 2 wel af willen horen sluitenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik denk dat zij juist openen, aangezien dit hun "house" alias is (meen ik me van vorig jaar defqon te herinneren)
we zitten inmiddels in deel 201quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
En speciaal voor #200, een nieuwe ui!
Alphaverb <3 (Met grote doppen??)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Verdomme.. Da's waar ook. Naja, 201 dan!
ik wou al zegggenquote:
wat een nummer zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tip voor de TT:
edit: Mean Machine is ook tof![]()
Van dat liedje wordt ik namelijk altijd vrolijk, hoe k*t mijn humeur ook isquote:2010:
Alpha² & Wildstylez - Atrocious
Zatox Feat. Nikkita - Poltergeist
Alphaverb & Intractable One - Triangle of Life
Is inderdaad echt tof!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tip voor de TT:
edit: Mean Machine is ook tof![]()
Melodie van Extermination doet me denken aan Les Phases, maar dan wat minder mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Deze nieuwe Acti plaatjes (Onder alweer een ander alias) klinken toch best leuk
http://www.b2s.nl/#/Pussy_Lounge/News/Pussy_lounge_at_the_Parkquote:Zon, gras, water, cocktails, de lekkerste loeiharde plaatjes en bloedmooie ehh... pussies. Dat kan natuurlijk maar één ding betekenen! Juist: voor het eerst in haar bestaan breekt Pussy lounge uit de clubs en gaat het razend populaire freestyle circus de buitenlucht in. Op zaterdag 18 juni presenteert b2s van 11.00 tot 23.00 uur op de Asterdplas in Breda: Pussy lounge at the Park.
Pussy lounge Freestylers:
Paul Elstak
Darkraver
Yves
Francois
Joe Rascal
Deepack
Ruthless
Dr. Phunk
Rob & MC Joe
Mental Theo
MC Ruffian
Website:
Uiteraard is de nieuwe Pussy lounge website ook online. Kijk voor meer info op www.b2s.nl/pussylounge2011
Tickets:
Tickets kosten ¤ 25 (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 2 april om 13.00 uur te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl. Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen, Pussy lounge gaat immers altijd uitverkocht!
Triangle Of Life is tofquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef benniesnugger het volgende:
alhoewel ik zei dat ik me lijstje niet aanpas bij deze toch een aanpassing:
[..]
Van dat liedje wordt ik namelijk altijd vrolijk, hoe k*t mijn humeur ook is
quote:- Headhunterz
- Luna
- Pavo
- Live: Second Identity
- A-lusion
- Scope DJ
- Ran-D
- Adaro
- Devon K.
- 2-Sidez
- Redixx
- DJ Fanatic
- Global Soundz
Hosted by MC Rems
Zo'n vette track. Gister gedraaid bij mijn booking... Wat een kneiter!quote:
kaartjes al in de pocketquote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Triangle Of Life is tof
en de line-up van Beat The Bridge is bekend![]()
http://partyflock.nl/news(...)style_queensday.html
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef Koepert het volgende:
Titels van platen is meer NLS zn ding, dus ik verwijs u verder graag door..
Ja die was nog niet langgekomen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
07. Digital Punk & Marlon S Bringing The Funk
12. Alphaverb & Intractable One Destination Nowhere
13. Pavo Communicate
14. Geck-O & Phrantic The Hard Way
Italiaanse dj's stellen bijna nooit teleur, wat een heerlijk nieuw spul zegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Deze nieuwe Acti plaatjes (Onder alweer een ander alias) klinken toch best leuk
Deze smiley past wel bij Thera:quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Ik moet m denk k nog eens in goede kwali luisteren... maar ben nog niet onverdeeld enthousiast..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die benieuwd zijn naar de Kodex bootleg van Pounding Senses...
Holy fuck wat een Anthemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-momentquote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Koepert het volgende:
Dat GZ-anthem is welGruwelijk vet dik gaaf lomp coole shit...
quote:En je kunt van m vinden wat je wil, maar een dj die zoo losgaat achter de decks is gewoon baas. Punt.
De meet is idd linksvoor .. maar dan @ Indicatorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-moment
owja hahaha die komt woensdag/donderdag verwacht ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
Deze gaat live zo hard bohhhhhh gek, misschien wel vetste Alphaverb plaat tot nu toe (imo)
[..]
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.
Ik heb nog geen kaartjes maar net te horen gekregen dat er toch wat mensen meewillenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
En speciaal voor #200 201, een nieuwe ui!
Alphaverb <3 (Met grote doppen??)
WTF, wat een knallerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijken
Joooaaaa!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze smiley past wel bij Thera: [ afbeelding ]
Klinkt goed dit aanbod!! I'll be there!!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fijne plaat... een hoop goede platen van Geck-o de laatste tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |