Deze smiley past wel bij Thera:quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Ik moet m denk k nog eens in goede kwali luisteren... maar ben nog niet onverdeeld enthousiast..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die benieuwd zijn naar de Kodex bootleg van Pounding Senses...
Holy fuck wat een Anthemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-momentquote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Koepert het volgende:
Dat GZ-anthem is welGruwelijk vet dik gaaf lomp coole shit...
quote:En je kunt van m vinden wat je wil, maar een dj die zoo losgaat achter de decks is gewoon baas. Punt.
De meet is idd linksvoor .. maar dan @ Indicatorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-moment
owja hahaha die komt woensdag/donderdag verwacht ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
Deze gaat live zo hard bohhhhhh gek, misschien wel vetste Alphaverb plaat tot nu toe (imo)
[..]
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.
Ik heb nog geen kaartjes maar net te horen gekregen dat er toch wat mensen meewillenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
En speciaal voor #200 201, een nieuwe ui!
Alphaverb <3 (Met grote doppen??)
WTF, wat een knallerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijken
Joooaaaa!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze smiley past wel bij Thera: [ afbeelding ]
Klinkt goed dit aanbod!! I'll be there!!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fijne plaat... een hoop goede platen van Geck-o de laatste tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |