Deze smiley past wel bij Thera:quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Ik moet m denk k nog eens in goede kwali luisteren... maar ben nog niet onverdeeld enthousiast..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die benieuwd zijn naar de Kodex bootleg van Pounding Senses...
Holy fuck wat een Anthemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
straks die bootleg eens luisteren, maar ik geloof niet dat hij beter gaat zijn dan het volgende:
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-momentquote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Koepert het volgende:
Dat GZ-anthem is welGruwelijk vet dik gaaf lomp coole shit...
quote:En je kunt van m vinden wat je wil, maar een dj die zoo losgaat achter de decks is gewoon baas. Punt.
De meet is idd linksvoor .. maar dan @ Indicatorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fokkers! Zaterdag nog een meet ? Linksvoor tijdens alphaverb ? Dan zorg ik voor t bier!
Daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ... @ 1:14 echt zo'n OOooh-moment
owja hahaha die komt woensdag/donderdag verwacht ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
Deze gaat live zo hard bohhhhhh gek, misschien wel vetste Alphaverb plaat tot nu toe (imo)
[..]
Staat nog geen timetable online, toch? Hoe laat draait Alphaverb. Ga waarschijnlijk toch wel.
Ik heb nog geen kaartjes maar net te horen gekregen dat er toch wat mensen meewillenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
En speciaal voor #200 201, een nieuwe ui!
Alphaverb <3 (Met grote doppen??)
WTF, wat een knallerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij de aftervideo van Quake Dance 2010 maar eens kijken
Joooaaaa!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze smiley past wel bij Thera: [ afbeelding ]
Klinkt goed dit aanbod!! I'll be there!!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Fijne plaat... een hoop goede platen van Geck-o de laatste tijdquote:
Geck-Oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef 16meter het volgende:
Fijne plaat... een hoop goede platen van Geck-o de laatste tijdSteeds met een ander geluid.
Kwestie van smaak.. Vind het origineel 1000000000x beter :S..quote:
Bij!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
Dit ja! Vond ik ook altijd al! Diverse nummers, maar toch een 'eigen' unieke soundquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
Klopt.. Niet om m nu gelijk te trekken met Deadmau5, maar wel allebei goede voorbeelden van artiesten die muzikaal gezien verschrikkelijk veel kanten op kunnen, en in elke 'soundhoek' wel mooie platen weten te maken. Vergt volgens mij toch vrij veel gevoel voor muziek en dus muzikaal talent..
Dit ook ja, zit em nu net te luisteren (RAMBAMBAMquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef DjThera het volgende:
Thanks voor de vette reacties op mn nieuwe track![]()
Och daar heb je hem ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef DjThera het volgende:
Thanks voor de vette reacties op mn nieuwe track![]()
Net te laat!quote:
Pollen die er meteen bij komt staanquote:
Volgens mij waren ze wel al even bezig hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pollen die er meteen bij komt staan
Ok, ok, dat hij er überhaupt bij gaat staanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze wel al even bezig hoor
Zou er dan ook een The Pitcher Re-amp van komen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok, ok, dat hij er überhaupt bij gaat staan
Nice nice, dit wordt wel een zekerheidje hoor. Pussy Lounge in me eigen city. Lekker op de fiets heen knallenquote:Zon, gras, water, cocktails, de lekkerste loeiharde plaatjes en bloedmooie ehh... pussies. Dat kan natuurlijk maar één ding betekenen! Juist: voor het eerst in haar bestaan breekt Pussy lounge uit de clubs en gaat het razend populaire freestyle circus de buitenlucht in. Op zaterdag 18 juni presenteert b2s van 11.00 tot 23.00 uur op de Asterdplas in Breda: Pussy lounge at the Park.
Pussy lounge is één van b2s langstlopende concepten en is nog altijd één van de grote publieksfavorieten. Of het nu gaat om een nacht in de Matrixx of een eigen area op Decibel, de unieke sfeer van Pussy lounge blijkt overal aan te slaan. Usually, the pussies come out at night, maar nu zal het concept twaalf uur lang centraal staan langs de Asterdplas in Breda. Een gloednieuwe locatie voor partyminded Nederland, maar een perfecte omgeving om het vrije karakter van Pussy lounge uit te dragen.
Speciaal voor deze zomerse outdoor editie schotelen de Pussy lounge-residents aangevuld met gast dj's je de beste beats voor. The 'voice of Pussy lounge' is zoals gebruikelijk master of ceremony Ruffian. Bij Pussy lounge mag en kan alles, van oude bekenden tot nieuwe helden, van classics tot happy, van jumpstyle tot rave, zolang het maar gezellig is! Naast veel lekkere muziek, zullen er diverse ondeugende shows plaatsvinden en is er prikkelend entertainment gedurende het hele feest.
Na die set gehoord te hebben vond ik Gangsta zooo baas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef robuust89 het volgende:
Mogge!
Onder de categorie bazige beuksetjes: Zatox @ Q-Base 2009Held!
Lekker wakker worden ook
Mooie afsluiterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Sethje het volgende:
Rebirth Festival warm-up mix door Noisecult
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |