abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94652156
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tip voor de TT:
*O*

edit: Mean Machine is ook tof :Y
Is inderdaad echt tof!

Oh man, zin in Rebrith! Eindelijk weer eens fatsoenlijk losgaan!

Zin in 7 april, A Different Story eindelijk uit, bazentrack!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 27 maart 2011 @ 00:29:39 #27
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_94661384
Deze nieuwe Acti plaatjes (Onder alweer een ander alias) klinken toch best leuk :)

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 27 maart 2011 @ 11:03:28 #28
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_94667810
Ik meld me weer na een topic inactiviteit! :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_94672264
Zo.. Ben ook weer wakker! Pussy Lounge was DIK! Kwamen binnen toen Ruthless zijn set aan het afronden was, best lekker om er even in te komen. Toen kwam Zany. Ik was erg benieuwd naar deze set en hij heeft me echt weggeblazen! Lekker beginnen met oude knallers als Seid ihr bereit, waarna er een lekkere mix tussen het nieuwe (discorecord, spacer, tanz electrik en gimme love) en het oude beukwerk (o.a KGBs - Infinity). Waarna Yves vervolgens die lijn van Zany voortzette. Om 2 of 3 uur kwam Mental Theo al, dus vanaf dat moment was het écht beuken! Heerlijke afwisseling tussen nieuwe en oude hardcore plaatjes en dat trok ik prima met Theo, Darkraver en Paul Elstak!

Ja, was een heel mooi feestje! En zeker niet mijn laatste Pussy Lounge.
Dit keer mét oordoppen thuis gekomen, hehe.
pi_94672486
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Deze nieuwe Acti plaatjes (Onder alweer een ander alias) klinken toch best leuk :)

Melodie van Extermination doet me denken aan Les Phases, maar dan wat minder mooi :P

:o

quote:
Zon, gras, water, cocktails, de lekkerste loeiharde plaatjes en bloedmooie ehh... pussies. Dat kan natuurlijk maar één ding betekenen! Juist: voor het eerst in haar bestaan breekt Pussy lounge uit de clubs en gaat het razend populaire freestyle circus de buitenlucht in. Op zaterdag 18 juni presenteert b2s van 11.00 tot 23.00 uur op de Asterdplas in Breda: Pussy lounge at the Park.

Pussy lounge Freestylers:
Paul Elstak
Darkraver
Yves
Francois
Joe Rascal
Deepack
Ruthless
Dr. Phunk
Rob & MC Joe
Mental Theo
MC Ruffian

Website:
Uiteraard is de nieuwe Pussy lounge website ook online. Kijk voor meer info op www.b2s.nl/pussylounge2011

Tickets:
Tickets kosten ¤ 25 (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 2 april om 13.00 uur te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl. Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen, Pussy lounge gaat immers altijd uitverkocht!
http://www.b2s.nl/#/Pussy_Lounge/News/Pussy_lounge_at_the_Park

[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 27-03-2011 14:51:52 ]
pi_94673834
Gister goed vermaakt op Earprotection. Vooral Alphaverb en Thera was genieten. Prophet had ook een aardig setje, zoals altijd wel veel promowszz/nieuw spul.. waaronder een edit van Summer of Hardstyle en volgens mij een remix van Frontliner- Time. Ook nog een wat hardere plaat die zeker niet verkeerd klonk. Tevens Haunter of the dark kwam langs in zijn setje. :9~

Dailucia mixtechnisch en qua platenkeuze (alles wat grijsgedraaid is de afgelopen maanden) bagger. Op een gegeven moment moest ze geholpen worden, door volgens mij 1 van de Bass Modulators. :') Die vond ik trouwens ook niet zo boeiend, op een paar platen na.

Alphaverb zette echt een sterke set neer. Greatest show on earth remix (wat een plaat!!!), alle knallers van het album, It's What We Are, The Hard Way, Under Attack.. Echt een ragset, met ook een paar melodieuzere plaatjes ertussen. _O_ Mixwerk was ook dik in orde. Wel een beetje vreemd en jammer was dat hij tegen het einde van z'n set opeens Bassboom draaide. :D

Thera was pure gekte. De man gaat helemaal uit z'n plaat en als je hem bezig ziet moet je haast wel meedoen. Helaas was ik helemaal op en heb ik het grootste deel van zijn set zittend doorgebracht. Een aantal bekende knallers gehoord bijv. The Sexual Thrill, Do The Happy Face. Verder veel rauw spul met vaak een dikke reversed bassline.

[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 27-03-2011 17:10:18 ]
pi_94674635
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef benniesnugger het volgende:
alhoewel ik zei dat ik me lijstje niet aanpas bij deze toch een aanpassing:

[..]

Van dat liedje wordt ik namelijk altijd vrolijk, hoe k*t mijn humeur ook is
Triangle Of Life is tof :Y

en de line-up van Beat The Bridge is bekend O+ _O_
http://partyflock.nl/news(...)style_queensday.html
quote:
- Headhunterz
- Luna
- Pavo
- Live: Second Identity
- A-lusion
- Scope DJ
- Ran-D
- Adaro
- Devon K.
- 2-Sidez
- Redixx
- DJ Fanatic
- Global Soundz

Hosted by MC Rems
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94674963
:9~

1 of 2-Sidez?
pi_94675050
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
:9~

1 of 2-Sidez?
2-Sidez a.k.a. Pulse & MC Rems ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94675113
Works for me *O*
pi_94675151
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Works for me *O*
denk niet dat hij 'oud' 2-Sidez spul draait, dat zou dan wel jammer zijn -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 27 maart 2011 @ 15:59:55 #37
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94675840
Pffuuuuuu... Wat n avondje... gisteren dus eerst bij ripper langs voor zn 31ste.. erg gezellig. maar daar even met maat gecheckt hoe t met Dub& Dwars stond.... uitverkocht... nog nooit in simplon meegemaakt... -O- dus.... maar besloten om met de hele meute mee te gaan naar Zak.. Geen spijt van gehad... lekker avondje. Rico opende zoals gewoonlijk met veel Scantraxx spul en n beetje jump/hardtrance achtige shit plus wat vergeten platen. Niet helemaal top, maar niet echt storend. Toen de klok inmiddels verzet was kwam Acti in de booth zn ding doen... Me like.. heel erg italiaanse set, dus naast veel ouwere ook veel nieuwere ital-spul. (oa die nieuwe van Zatox. Another Level) ging errug lekker, alleen dus veel golven, losgaan, vertraagde kicks, breaks, en weer los, maar dat klopte gisteren gewoon..

Hierna Tatanka, die opende met een errug lekkere plaat ala Tokyo. maar helaas er toen vandoor. Aangezien ik met n maat was die vandaag in Groningen moest zijn.. Mooie wereldreis, eerst van Emmen naar Assen, toen naar Uelsen (Zak) vandaar weer nar Groningen, en toen terug naar Emmen.. Lekkerhoor..

Thnx 2 Ripper, Chantal, NLS, Rinske & T-Killer (en alex, en antoon) voor n topavond! Titels van platen is meer NLS zn ding, dus ik verwijs u verder graag door..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_94678156
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tip voor de TT:

Zo'n vette track. Gister gedraaid bij mijn booking... Wat een kneiter! O+
  zondag 27 maart 2011 @ 19:52:35 #39
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_94683934
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Triangle Of Life is tof :Y

en de line-up van Beat The Bridge is bekend O+ _O_
http://partyflock.nl/news(...)style_queensday.html

[..]

kaartjes al in de pocket :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_94690311
hallo :D
  maandag 28 maart 2011 @ 00:31:51 #41
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_94698228
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef micth5005 het volgende:
hallo :D
ewa g alles spang?
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

kaartjes al in de pocket :)
hier ook *O*
I'll rip your head off and shit down your neck
  maandag 28 maart 2011 @ 09:52:28 #42
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
  maandag 28 maart 2011 @ 09:52:45 #43
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_94703875
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef Koepert het volgende:
Titels van platen is meer NLS zn ding, dus ik verwijs u verder graag door..
8-)

Morge. :W Dit weekend dus voor het eerst in de Zak geweest en mooie tent is dat. Het volk wat er rondloopt is wel soms wat vreemd maar gelukkig was dat eerder lachwekkend dan storend :s) Wat betreft de platen begon die opwarmdj wel leuk zoals chubby en subsonic edit (en voor de verandering ook niet meteen op 152 BPM) maar besloot hij met een ware handjeklaphitlist uit de categorie NEM. :%

Acti heeft daarna iig een aantal van die nieuwe jajox platen gedraaid waarbij vooral die feel thiz musik er echt goed op knalt :Y). Deze nieuwe sound doet me een beetje denken aan the r3bels en dat past naar mijn mening beter bij acti dan de crap die hij de laatste tijd maakte (oa die plaat met apster).
Bij deze wil ik trouwens Speed of Sound ook nog ff nomineren voor de meest stompzinnige break van 2011. Hij werd daar ook weer 2x gedraaid en ik kreeg er een beetje bleeding for the harder styles ( :r ) bij.
Tatanka had trouwens echt een heerlijke opener. Was idd met een synth die hij ook voor tokyo heeft gebruikt maar zaten ook samples in van een prodigyplaat. Niet veel later zijn wij ook naar huis gegaan omdat de vermoeidheid groot werd en mn knie het ook wel weer goed vond.

Kortom heerlijk weekend (iedereen die van hier erbij was bedankt ^O^ ) gehad met zoals gwbruikelijk wel weer veelste weinig slaap. oO<
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_94705565
quote:
Ja die was nog niet langgekomen he?

Zatox in die Hardbass trui :D
pi_94711199
Om de week knallend te beginnen... Nieuwe Wake you from your boredom! Staat op mijn site.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94711758
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
07. Digital Punk & Marlon S Bringing The Funk
12. Alphaverb & Intractable One Destination Nowhere
13. Pavo Communicate
14. Geck-O & Phrantic The Hard Way
:9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94712113
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Italiaanse dj's stellen bijna nooit teleur, wat een heerlijk nieuw spul zeg :)
Die melodieën van Activator hebben me nog nooit teleurgesteld _O_
  maandag 28 maart 2011 @ 14:24:39 #49
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_94713205
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Nackt O+ *O* *O* O+ *; *;
Om met die 4 nummers een setje af te sluiten! _O_

:D
  maandag 28 maart 2011 @ 14:34:46 #50
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_94713550
Ja ik kan ook zeggen dat ik eens in de ZAK ben geweest. Aparte tent, maar kunt er wel lekker losgaan. De eerste plaat die Tatanka draaide was idd echt vet. Ben benieuwd wanneer er daar YT's van komen.
Wil ik nog even zeggen dat ze ook die plaat die bij Fantasy Island om middernacht werd gedraaid ook werd gedraaid door Acti.

@ 3.10

Blijkt dat ie gewoon van Wasted Penguinz is

Zeer strakke melodie
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')