NOS heeft niet veel te zeggen over personeel van VRT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Badeend1 het volgende:
Hij heeft niet echt goede vragen maar hij zal toch nog een paar uur vol moeten lullen.
hij heeft tenslotte de enige stream ter wereld, NOS kan het niet maken wat anders te gaan doen
hoezo vollullen? Gewoon draaien & streamenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Badeend1 het volgende:
Hij heeft niet echt goede vragen maar hij zal toch nog een paar uur vol moeten lullen.
hij heeft tenslotte de enige stream ter wereld, NOS kan het niet maken wat anders te gaan doen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Axia het volgende:
Hopelijk snel genoeg een nieuwe topic gemaakt.
Je had wel van de situatie gebruik kunnne maken en onze held de Belg kunnen eren in de TTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Axia het volgende:
Hopelijk snel genoeg een nieuwe topic gemaakt.
Revolutie in Egypte #103: Waar de Belgen helden zijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Je had wel van de situatie gebruik kunnne maken en onze held de Belg kunnen eren in de TT
Sorry. Ik heb geen idee hoe dat moet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Je had wel van de situatie gebruik kunnne maken en onze held de Belg kunnen eren in de TT
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Revolutie in Egypte #103: Waar de Belgen helden zijn!
Moet een modje doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Axia het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb geen idee hoe dat moet...![]()
Ik kan het alsnog doen in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |