Geen idee, maar ik kwam zijn naam tegen in de krochten van twitter... ff een tweet gestuurd met een aanmoediging om mensen kenbaar te maken met de sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe pakken egyptenaren het op???
Mooi, ga ik ff achter de schermen aan wat touwtjes trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zojuistdank voor de complimenten.
Goeiequote:
quote:AJEnglish Al Jazeera English
Tahrir: Shock and awe Mubarak style - Pro-Mubarak thugs weren't enough to deter the calls for democracy http://aje.me/gbldEN
echt een goed stuk en herkenbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zojuistdank voor de complimenten.
Het is de schuld van elke politici die er nu geen aandacht aan geeft, en dat zijn ze allemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Blik het volgende:
Omdat de pers het niet oppakt is het weer de schuld van Wilders. Beetje laf, en erg makkelijk als je het mij vraagt.
Ik vrees het ook. Morgen zal het 'm dus echt moeten worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is morgen of nooit, vrees ik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Carine-C het volgende:
[..]
echt een goed stuk en herkenbaar.
Ben je moe?
Ja, weinig geslapen, heb je ook gezien hoe ze die mensen in Egypte-
Oh, is dat nog niet afgelopen joh? Wil je koffie
Dit schijnen ze wel te doen voor de veiligheid van de journalisten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
AlMasryAlYoum_E
Egyptian army starts rounding up journalists http://ow.ly/3PN1S #Egypt #Mubarak #Jan25
Da\s wel mooi, leger redt journalisten.quote:RGjournalist Net een groep journo's met legervoertuig bij hotel afgeleverd. #egypte
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dit schijnen ze wel te doen voor de veiligheid van de journalisten...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Da\s wel mooi, leger redt journalisten.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dit schijnen ze wel te doen voor de veiligheid van de journalisten...
Dus je zou graag willen dat alle politici nu allemaal gaan aangeven wat hun mening is...? Weet je hoeveel politici er rondlopen in Nederland?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Het is de schuld van elke politici die er nu geen aandacht aan geeft, en dat zijn ze allemaal
Vannacht een poging, morgen D-Day.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Drifter__ het volgende:
Wie denkt dat morgen de dag is ?
Ik denk dat vannacht wat gaat gebeuren. Het plein gaat schoongeveegd worden. Hoe en door wie ? Geen idee. Leger? Politie?
Kijk dan niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef harcai het volgende:
ik kom net uit werk, zit nu lekker aan de shoarma ik hoop op een mooie show vanavond
gisteravond viel het wel wat tegen
Het is nu ook wel erg rustig. Weinig thugs te bekennen. Misschien stilte voor de storm?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk dat vannacht wat gaat gebeuren. Het plein gaat schoongeveegd worden. Hoe en door wie ? Geen idee. Leger? Politie?
Gemeentereinigingsdienst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Drifter__ het volgende:
Ja, nu alle journalisten weg zijn vegen ze het plein wel even schoon dachten ze zeker...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef shomila het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Flash: CSF Chief refused orders to impose live ammo into mass protesters in #Tahrir. #Egypt #Jan25 #FF
8 seconds ago
Mark Rutte is een lafaard en een schaap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
NOS: Rutte, in feite we moeten nog wel bang zijn voor de mosselmannen hoor.....
Moebarak moet wel weg, maar niet te snel...
gaaf !!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Wie heeft btw gezorgd voor http://www.downwithmubarak.com?
quote:
De rest (incl. vp) ook, het regime moet weg en dan een nieuwe grondwet zodanig dat niemand meer de absolute macht kan grijpen danwel behouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Monidique het volgende:
Moebarak is dat land echt aan het slopen. Wat een hufter.
Het valt gewoon heel erg op, al die journalisten die binnen moeten blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vannacht een poging, morgen D-Day.
Maar dat denk ik.
Jah, maar volgens mij gaan ze ook mensen "reinigen"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Gemeentereinigingsdienst!
Morgen MOET het gebeuren!
Moet helaas morgen 9 uur alweer op school zijn. Tot 3 uur. Dus kan het alleen volgen via mijn telefoon en in de pauzes ga ik naar de mediatheek. Zodat ik het toch kan volgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Nibb-it het volgende:
Morgen toch twee saaie colleges dus ik blijf dit voorlopig volgen vanavond en vannacht.
Dat wordt al een tijdje voorspeld door o.a. sandmonkey met het oog op de dag morgen die voor velen daar een speciale betekenis heeft. Ik hou mijn hart vast iig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Drifter__ het volgende:
Want Mubarak zal dan binnen zijn, denk je ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef deleriouz het volgende:
Op het plein verzamelen is kansloos, ze moeten gefragmenteerd rondom het paleis aanwezig zijn, en congregatie op een afgesproken tijd in Mubarak's huiskamer,
quote:Wie denkt dat morgen de dag is ?
Mubarak zet de Aswan dam open.quote:Gemeentereinigingsdienst!
Morgen MOET het gebeuren!
door drifters aka thugs zonder IDquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Drifter__ het volgende:
Amanpour heeft 20 minuten met Mubarak gesproken in zijn paleis!quote:Wow. 1 dag hier en dan dit RT @camanpour: Just spent 20 minutes interviewing President Mubarak at the palace. Details to come. #Egypt
Om ff mijn reactie op de FP te c/p'en:quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mark Rutte is een lafaard en een schaap.
Nee, stel je voor dat het net als Iran wordt, waar mensen worden gemarteld en niet mogen demonstreren.
"In het uiterste geval"???????quote:Op donderdag 3 februari 2011 @ 20:15 schreef Reigndear het volgende:
Stukje Telegraaf:
" CDA'er Ormel pleitte ervoor de ontwikkelingsrelatie met Egypte op te schorten zolang er niet wordt geluisterd naar ,,de oproepen van het Egyptische volk". Rutte vindt dat dat drukmiddel in het uiterste geval kan worden ingezet. "
Zo denken de 'briljante koppen' van ons Nederlands regime.
De term 'ontwikkelingsrelatie' gaat vooral over geld, veel Nederlands geld... dat op de bankrekening van het Egyptische volk terecht moet komen, dus juist niet opschorten, maar zorgen dat het niet in de handen van die dictator terecht komt.
Jij moet gewoon durven die TV in de aula van TMF af te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Moet helaas morgen 9 uur alweer op school zijn. Tot 3 uur. Dus kan het alleen volgen via mijn telefoon en in de pauzes ga ik naar de mediatheek. Zodat ik het toch kan volgen.
Ook een optie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
[..]
Mubarak zet de Aswan dam open.
Probeer maar eens te demonstreren, als de straten van Cairo onder water staan.
However ik denk dat er direct een VN invasie komt als men dat doet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
[..]
Mubarak zet de Aswan dam open.
Probeer maar eens te demonstreren, als de straten van Cairo onder water staan.
Je weet het hé. Ik ben voor de winnaar....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
door drifters aka thugs zonder ID
ik begrijp die agenten wel als de demo niet ophoud krijgen hun niet meer betaald
Ik denk het wel... hij is de realiteitszin helemaal kwijt. Hij denkt dat alles nog in kannen en kruiken is en dat hij kan blijven zitten... Ik denk niet dat 'ie weg is uit Cairo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Want Mubarak zal dan binnen zijn, denk je ?
Dwaze moeders in Argentinië?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef Onverlaatje het volgende:
Wat is trouwens het duurrecord antiregime demonstreren?
Egypte heeft 54 olie- en gasbronnen goed voor 0.3% van de wereldvoorraadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja als Egypte olie had stond de VS waarschijnlijk na anderhalve dag al op de stoep.
Een dictator gesteund door Amerika/onsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beter een dictator dan de kwade haatbaarden natuurlijk.
Hij misschien wel, maar de mensen om hem heen niet toch. Denk dat ie nog steeds in zijn resort verblijft, in Sharm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ik denk het wel... hij is de realiteitszin helemaal kwijt. Hij denkt dat alles nog in kannen en kruiken is en dat hij kan blijven zitten... Ik denk niet dat 'ie weg is uit Cairo.
Ben bang dat mijn mede-studenten het daarmee eens zijn. Dan zit je op school en dan wordt niet eens het nieuws gevolgd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij moet gewoon durven die TV in de aula van TMF af te halen.
80.000 vaten per dag. Eigenlijk niets vergeleken met de echte olie-landen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja als Egypte olie had stond de VS waarschijnlijk na anderhalve dag al op de stoep.
Ze hebben vooral baat bij een ordelijk overgang. Ze zijn gewoon aan het manoevreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een gedraai van die Britse minister van BuZa op Al Jazeera. Hij durft niet te zeggend at Mubarak weg moet. Ze hebben natuurlijk meer baat bij een Egypte met Mubarak aan kop.
Ah, BuZa minister dus. Wat een mongool is dat, ongelooflijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een gedraai van die Britse minister van BuZa op Al Jazeera. Hij durft niet te zeggend at Mubarak weg moet. Ze hebben natuurlijk meer baat bij een Egypte met Mubarak aan kop.
quote:RT @rickklein President Mubarak told @camanpour he can't resign now or it would mean chaos in #Egypt.
Evacuate? In our moment of triumph? I thing you overestimate their chances.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hij misschien wel, maar de mensen om hem heen niet toch. Denk dat ie nog steeds in zijn resort verblijft, in Sharm.
Hmja, Egypte beheerst natuurlijk 1 van de belangrijkste koopvaardijroutes ter wereld... daar moeten geen ANARCHISTEN aan de macht komen natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een gedraai van die Britse minister van BuZa op Al Jazeera.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je weet het hé. Ik ben voor de winnaar....
Tarkinquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Evacuate? In our moment of triumph? I thing you overestimate their chances.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |