iets kan best interessant, spannend en in en in triest zijn hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
interessant wel, spannend niet want het is in en in triest wat daar allemaal gebeurt, en hoop echt dat het een keer op houd
Sorry hoor.... ik heb minstens 50 van deze topics bijgehouden.... ik heb 7 streams open staan. Ik heb afgelopen nacht alles zitten volgen op de voet....quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Iridal het volgende:
[..]
Als je dat na 93 topics nog niet weet....
Hij zal wel gedwongen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waarom de website van Sandmonkey down is?
Omdat die is opgepakt, inmiddels wel vrijgelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waarom de website van Sandmonkey down is?
oke weer vriendjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
iets kan best interessant, spannend en in en in triest zijn hoor
Een blogger/twitteraar die was opgepaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry hoor.... ik heb minstens 50 van deze topics bijgehouden.... ik heb 7 streams open staan. Ik heb afgelopen nacht alles zitten volgen op de voet....
Maar nee, ik heb geen idee wie Sandmonkey is!
dat hoorde ik ook jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Big attack tonight to the protestors?
Zeiden ze op Euronews?
Het is ongelofelijk idd. Ze moeten niet bang zijn iig...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Mooi om te zien dat de Anti's er nog altijd / weer helemaal in geloven
Maar daarom hoeft zijn website (sandmonkey.org) toch nog niet down te zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Omdat die is opgepakt, inmiddels wel vrijgelaten.
Da's zijn zoon, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef -jos- het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Al Hayat claims that the news of Gamal Mubarak is in Al Ahram news byt I can't find it http://bit.ly/e1iKgc
Zeinobia Zeinobia
Sorry guys about the news of Gamal Mubarak it is not yet confirmed , plz hold it
Sarahcarr
Gamal Mubarak's resignation from NDP RT @raniadailynews: @Sarahcarr it was announced on al hayah tv
Een blogger die is opgepakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry hoor.... ik heb minstens 50 van deze topics bijgehouden.... ik heb 7 streams open staan. Ik heb afgelopen nacht alles zitten volgen op de voet....
Maar nee, ik heb geen idee wie Sandmonkey is!
Kan ook komen door de vele hits die op gang kwamen na het bericht van zijn arrestatie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Omdat die is opgepakt, inmiddels wel vrijgelaten.
Doet niet laden hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef superworm het volgende:
http://www.snyar.net/?p=7(...)d&utm_medium=twitter
WTF...
Zou ook nog kunnen. Ik hou het erop dat ie van het internet is afgehaald.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
Kan ook komen door de vele hits die op gang kwamen na het bericht van zijn arrestatie.
En nu kan ie bij McDonalds gaan werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef ellevehC86 het volgende:
Gamal was de gedoodverfde opvolger
Hoorde het ja. Prachtig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Zith het volgende:
Nieuws van de anti-overwinnings is aangekomen blijkbaar: het stroomt hele-fucking-maal-vol![]()
Hopelijk heeft men veel eten en medicijnen mee
Je hebt een PMquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
BBC is volgens mij wel live aan de telefoon met een verslaggever nu!![]()
http://www.bbc.co.uk/arab(...)/000000_livetv.shtml
Is er al een bevestiging buiten Twitter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu kan ie bij McDonalds gaan werken
3.03pm: Warning shots are fired as Peter Beaumont describes a battle for a key flyover at the entrance to Tahrir Square.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef _The_General_ het volgende:
Nog nieuws hierover;
Heavy gunfire on bridge leading to Cairo's Tahrir Square.
Al Jazeera
Las net op Twitter (ja, twitter, tóch twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al een bevestiging buiten Twitter?
ja werd net weer vertoond echt he pppfftttt niet normaal tochquote:
Walgelijk! Ik had het nog niet gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja werd net weer vertoond echt he pppfftttt niet normaal toch
wat een mongool zeg!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Video I shot the moment the anti-government protesters completely broke the pro-Mubarak crowd. http://ow.ly/3PC0Z Course, now they're back..
Zeinobia Zeinobia
Ok it is confirmed by DNE , Omar Soliman : Gamal Mubarak has resigned from NDP
Fox streamt arabische Al Jazeera?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef no1uknow het volgende:
FOX News streamt nu AJA? Dit lijkt wel live gezien het licht/zonsondergang?
Wie of wat ging hij tegenin?quote:
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Video I shot the moment the anti-government protesters completely broke the pro-Mubarak crowd. http://ow.ly/3PC0Z Course, now they're back..
Zeinobia Zeinobia
Ok it is confirmed by DNE , Omar Soliman : Gamal Mubarak has resigned from NDP
DNE is neem ik aan geen Twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Las net op Twitter (ja, twitter, tóch twitter) Dat het bevestigd is door DNE(?)
True, maar jij zei: "behalve twitter" en aangezien ik op twitter las dat DNE bevestigd had vond ik het twijfelachtig of dat dan wel 'mocht' van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
[..]
DNE is neem ik aan geen Twitter
Dit is gruwelijk. Hier wordt dus letterlijk iemands hoofd kapot gereden, grote bloedvlek is het enig ewat overbleef. Ergens in het topic van vannacht rond 5 uur staat er een link naar een wrede foto van.quote:
En wat gaat dat inhouden dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
3.31pm: The Daily News Egypt is reporting on Twitter that, not only is Gamal Mubarak not going to stand for president in September (see 2.33pm), but he has also resigned from the ruling National Democratic Party.
quote:
zijn dat dezelfde schoten of moet ik deze 2 bij elkaar optellen? Want dan zijn het er wel heeeeeeeeeel veelquote:
1 minder aan de macht met de naam Mubarak.quote:
wtfquote:
'@aljazera: 'i said something and then everybody said that it was earlier and didquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, bij AJE hebben ze twitter ontdenkt. Tweet een klacht
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef RobertVH het volgende:
[..]
wtf![]()
Zelfde idee als gister die man onder een vrachtwagen
Politiebusje rijd een man of 4 omver waarvan 1 gegarandeerd kapot is, waarschijnlijk 2.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?
Dat is dezelfde man... volgens mij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef RobertVH het volgende:
[..]
wtf![]()
Zelfde idee als gister die man onder een vrachtwagen
Een groene (leger / politie ) bus rijd als een mongool langs een groep mensen en schept/raakt iemand, beetje lastig te zien, maar volgens mij is die man wel morsdoodquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Politiebusje rijd een man of 4 omver waarvan 1 gegarandeerd kapot is, waarschijnlijk 2.
Hij doet een Karst T dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Een groene (leger / politie ) bus rijd als een mongool langs een groep mensen en schept/raakt iemand, beetje lastig te zien, maar volgens mij is die man wel morsdood
Erg georganizeerd jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Dekatria het volgende:
Op Euronews zag je net hoe die barricades fungeren als 'checkpoint' - man staat om mensen tegen te houden, andere man fouilleert ze om beurten.
Burgerwachten
domino!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Timmie2 het volgende:
indrukwekkend avondgebed weer in Alexandria
Zo kan je het noemen ja, busje haalt een ander auto in maar rijdt daarmee half door een groep mensenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
wat een machtig gezicht in Alexandrie tussen het demonstreren door
Zeker!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef -jos- het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
I can't say for sure but I think there are a number of infiltrators in Tahrir. People walking around filming, not looking the part. #Egypt
Vraag mij af wat er achter het stuur zat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen ja, busje haalt een ander auto in maar rijdt daarmee half door een groep mensen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
Ja precies! Een Egyptenaar zei zelf ook tegen een Journalist dat het nog nooit zo veilig is geweest op straat (afgezien van de Warzone dan) - overal burgerwachten e.d. Het volk redt zich wel heb ik het ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Erg georganizeerd ja![]()
Gisteravond op het plein:
-een deel zat stenen te verzamelen
-een deel zat hekken te slopen voor ijzeren stokken
-een deel zat te bewaken
-een deel zat te verzorgen
-een deel zat eten uit te delen
-een deel zat te vechten tegen pro's
Wel tof ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
iemand registreer www.downwithmubarak.com en post de blog van sandmonkey erop.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Euronews is nu live.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef KurdKasim het volgende:
Welke zender is het beste om te volgen?
Kan een cetraal internet punt worden waar anti Mubarak samen komen, denk alleen dat de servers dat niet aan zouden kunnenquote:
quote:AlWatanDaily Al Watan Daily
A foreigner was beaten to death in #Cairo's #Tahrir Square, medics and witnesses said (AFP) #Egypt
dat zal nu wel het geval zijn hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
Wat kunnen Irakezen overdrijven op AJE.Bagdad veiliger dan Cairo
_!
Of heb ik het mis?
Ze kennen beide steden beter dan jij, me dunktquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
_!
Of heb ik het mis?
Bagdad is op dit moment ook een heel stuk veiliger dan Caïro hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
_!
Of heb ik het mis?
ik kan dat welquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
[..]
Een van jullie die dat kan? Zo natuurlijk prachtig zijn.
Sandmonkey!quote:I am ok. I got out. I was ambushed & beaten by the police, my phone confiscated , my car ripped apar& supplies taken #jan25
Voor zij die dit daadwerkelijk willen doen: www.mijndomein.nlquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
[..]
Een van jullie die dat kan? Zo natuurlijk prachtig zijn.
FUCK YEAHquote:
Servercap is denk ik een probleem dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zij die dit daadwerkelijk willen doen: www.mijndomein.nl
Snel & goedkoop, wel beperkte servercap.
lalala, is geregistreerd, mirror van sandmonkey komt z.s.m.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heb je paypal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
kost 8 euro, hosting heb ik nog wel
zo'n domein verdient een betere server dan goedkope rotzooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zij die dit daadwerkelijk willen doen: www.mijndomein.nl
Snel & goedkoop, wel beperkte servercap.
Beters zet je er een bezoekerscount opquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
[..]
lalala, is geregistreerd, mirror van sandmonkey komt z.s.m.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Wootquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
[..]
De Fok!Burgerwacht richt zich opquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |