1 minder aan de macht met de naam Mubarak.quote:
wtfquote:
'@aljazera: 'i said something and then everybody said that it was earlier and didquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, bij AJE hebben ze twitter ontdenkt. Tweet een klacht
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef RobertVH het volgende:
[..]
wtf![]()
Zelfde idee als gister die man onder een vrachtwagen
Politiebusje rijd een man of 4 omver waarvan 1 gegarandeerd kapot is, waarschijnlijk 2.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?
Dat is dezelfde man... volgens mij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef RobertVH het volgende:
[..]
wtf![]()
Zelfde idee als gister die man onder een vrachtwagen
Een groene (leger / politie ) bus rijd als een mongool langs een groep mensen en schept/raakt iemand, beetje lastig te zien, maar volgens mij is die man wel morsdoodquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te klikken. Dank voor de waarschuwing. Samenvatting?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Politiebusje rijd een man of 4 omver waarvan 1 gegarandeerd kapot is, waarschijnlijk 2.
Hij doet een Karst T dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Een groene (leger / politie ) bus rijd als een mongool langs een groep mensen en schept/raakt iemand, beetje lastig te zien, maar volgens mij is die man wel morsdood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |