Ja precies! Een Egyptenaar zei zelf ook tegen een Journalist dat het nog nooit zo veilig is geweest op straat (afgezien van de Warzone dan) - overal burgerwachten e.d. Het volk redt zich wel heb ik het ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Erg georganizeerd ja![]()
Gisteravond op het plein:
-een deel zat stenen te verzamelen
-een deel zat hekken te slopen voor ijzeren stokken
-een deel zat te bewaken
-een deel zat te verzorgen
-een deel zat eten uit te delen
-een deel zat te vechten tegen pro's
Wel tof ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
iemand registreer www.downwithmubarak.com en post de blog van sandmonkey erop.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
iemand registreer www.downwithmubarak.com en post de blog van sandmonkey erop.
Euronews is nu live.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef KurdKasim het volgende:
Welke zender is het beste om te volgen?
Kan een cetraal internet punt worden waar anti Mubarak samen komen, denk alleen dat de servers dat niet aan zouden kunnenquote:
quote:AlWatanDaily Al Watan Daily
A foreigner was beaten to death in #Cairo's #Tahrir Square, medics and witnesses said (AFP) #Egypt
dat zal nu wel het geval zijn hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
Wat kunnen Irakezen overdrijven op AJE.Bagdad veiliger dan Cairo
_!
Of heb ik het mis?
Ze kennen beide steden beter dan jij, me dunktquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
_!
Of heb ik het mis?
Bagdad is op dit moment ook een heel stuk veiliger dan Caïro hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
_!
Of heb ik het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |