Hoe gefrustreerd je ook bent, kan er nog steeds niet bij dat mensen zich gewoon zo kunnen gedragen.quote:
Ahmed ezz en habib el adly heb een verbod om buiten egypte te reizenquote:
Barbaren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Hoe gefrustreerd je ook bent, kan er nog steeds niet bij dat mensen zich gewoon zo kunnen gedragen.
Best veel geld, maar toch laag.. Om voor geld te gaan rellen en moordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef NoizEkick het volgende:
Pro's krijgen 100 pond p.p. om te demonstreren...
Mensen in groepen zijn gevaarlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Hoe gefrustreerd je ook bent, kan er nog steeds niet bij dat mensen zich gewoon zo kunnen gedragen.
In Alex kregen zij 5000 pond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best veel geld, maar toch laag.. Om voor geld te gaan rellen en moorden
Is daar een gifje van? Heb ik gemist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Dekatria het volgende:
Wat een geschifte beelden waren dat van dat busje, ik zag het daarstraks op CNN
Egyptische pondenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best veel geld, maar toch laag.. Om voor geld te gaan rellen en moorden
Mee eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk die TT.
Maar beetje ongepast als je het mij vraagt.
Of ben ik nou te serieus?
Yep.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef no1uknow het volgende:
Op CNN stream, zijn het de Anti's die nu oprukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |