Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
Denk dat de meeste fokkers het beter zouden doen als dat het leger het doet, met hun Call of duty kennis van sluipen en kruipen en schutten.
Dont take it to serious.
Ja dat was gebeurd als de anti weg waren gegaan en het aanbod hadden geaccepteerd, maar dat hebben ze (al dan niet terrecht) niet gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Op twitter vragen ze Mubarak hoe dat nu zit met de vreedzame overgang
Die huilt ook zwaar vanbinnen vanwege zijn machteloosheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat 1 agent in z'n eentje niks kan beginnen.
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Infection het volgende:
Een collega die naast me zit gaat naar huis nu. Ik kan eindelijk de stream een beetje volgen.
Nee dit is heel erg. Bij de antis zitten massas idealistische jonge mensen die gewoon een beter land willen, die verdienen het niet met geweld in elkaar gebeutk te worden door de undercover ordetroepen van Mubarrak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit kan zo ook niet doorgaan toch? De tijd zal het leren...
De demonstranten daar ontlopen de pro's om zo rellen te voorkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
Wil eigenlijk ook wel beelden vanuit Alexandrië zien eigenlijk...
Je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Wijnbo het volgende:
Misschien handig als we vanaf nu alleen echt nieuws melden, zoals grote schietpartijen of veel doden of andere grote ontwikkelingen. Jantje gooit steen naar pietje en pietje naar jantje hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Ik heb gisteren de hele avond gekeken, maar ik moet toch zeggen dat ik het nu wel iets interessanter vind. Het klinkt misschien raar, maar er zit nu wel meer actie in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar van
Dat is de AJE streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Corkscrew het volgende:
Hier zie je trouwens de pro-massa bij het museum beter: http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Lees jij mijn onderste zin ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.
Bijna alle beelden zijn afkomstig van AJE.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is dezelfde camera voor alle nieuwsstations? Of lijkt dat maar zo?
Dat is denk ik ook zijn taakquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef RobertVH het volgende:
De man op het dak is toch Leger en gene Politie? logisch dat hij niet zomaar begint te schieten, ik hoop dat hij wel in contact is met iemand die wel kan ingrijpen als het echt uit de hand loopt...
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef hondjes het volgende:
De EU doet ook niets, die komen later wel met hun commentaar
En dan mogen de bussen wel weer rijden. En op de one million man march dag mochten er geen treinen en bussen rijden. Wat een vieze smerige klootzak is Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Carine-C het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
In my part of Tahrir, pro-#Mubarak mobs arrived in buses, armed with machetes, straight-razors and clubs, very menacing.
16 seconds ago
De VN kan niet ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Het komt bij de anti's vandaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe komen ze aan de traangas? Fokking politie agenten zijn dat!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lees jij mijn onderste zin ook?
Ik heb meer zinnige dingen gepost dat dit enige berichtje.
Dus val mij op het moment niet aan.
Retweet jij ook?
Vast niet.
Volgens mij wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Silenus het volgende:
Als ik jullie goed begrijp: traangas?
De EU wel? De EU kan alleen maar wat als de EU -zelf- aangevallen wordt.quote:
Niet het museumquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het leger gebruikt nu het museum als militaire basis en schiet vanuit het museum met traangas!
Wat ben je toch lekker bijdehand aan het doenquote:
Je ziet toch op AJE dat het van rechts komt?quote:
Hun afschuw uitspreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Het zijn volgensmij "flashbangs", om ze te verwarren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef RobertVH het volgende:
Alhoewel, het zet niet echt aan dat traangas??? Normaal komen er grote wolken vanaf, nu alleen een beetje rook aan het begin en stopt??
eerder werd gemeld dat alleen politie traangas had ???quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef gehotseflotst het volgende:
De vrouw van AJE denkt dat het traangas door het leger wordt afgeschoten...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Wijnbo het volgende:
Misschien handig als we vanaf nu alleen echt nieuws melden, zoals grote schietpartijen of veel doden of andere grote ontwikkelingen. JantjeHassan gooit steen naar pietjeMohammed en pietje Mohammed naar jantje Hassan hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Gisteravond was niets bij wat zich nu afspeelt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Krijg het niet bijgelezen. Maar wat een vreselijke ontwikkeling.
Afschuwelijk.
Als jij alleen bekent bent met het gebruiken van deze smiley, ga dan liever weg.quote:
Wat klopt er niet aan mijn observatie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker bijdehand aan het doen
Zou toch denken dat die dingen wel is op raken na de hele week lang nonstop traangas af vuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eerder werd gemeld dat alleen politie traangas had ???
Ah joh... die traangas is toch over datum.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Infection het volgende:
Zielige agentjes met hun traangas. Wees een man, en vecht met vuist tegen vuist of stok tegen stok, whatever. Maar ga niet valsspelen.
links is PRO mubarak, rechts is ANTIquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel nu pas in. Welke kant is pro mubarak en welke kan zijn de echte demonstranten?
Linksonder pro, rechtsboven anti.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel nu pas in. Welke kant is pro mubarak en welke kan zijn de echte demonstranten?
pro is links , anti is rechtsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
inddquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Brawler het volgende:
Pro's opgetrokken tot achter de laatste trucks, kut
Denk je serieus dat het retweeten ook maar iets bijdraagt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij alleen bekent bent met het gebruiken van deze smiley, ga dan liever weg.
pro's staan nu bij de trucksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Rechtsboven anti-government demonstrators, links onderin pro-Mubarak/politie/thugsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
KLOPT NIET.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zij zegt dat onder anti is hoor !!!
Kan nu de beelden zien. Verschrikkelijk. Echt vreselijk. Godver.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gisteravond was niets bij wat zich nu afspeelt.
Rofl.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef wise het volgende:
dalijk bom in 1 van die trucks![]()
zou wel een stunt zijn
Stiekem hoop ik het...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef wise het volgende:
dalijk bom in 1 van die trucks![]()
zou wel een stunt zijn
dan heb ik het niet goed gehoord sorry voor verwarringquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef HaringMilkshake het volgende:
anti 100 meter teruggetrokmken
Denk je serieus dat zeiken over retweeten iets bijdraagt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je serieus dat het retweeten ook maar iets bijdraagt?
Nee, ze zei dat pro opruktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zij zegt dat onder anti is hoor !!!
Je weet niet wat er onder die burka zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zie ook burka's onder de Pro's. Is dus niet alleen politie.
Gisteravond was de sfeer in dit topic ook anders, het is een grimmige dag en ik vrees dat het niet meer goed komt voor de bevolking als dit zo doorgaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan nu de beelden zien. Verschrikkelijk. Echt vreselijk. Godver.
Dat vraag ik me ook af idd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Anti's worden terug gedreven. Blijf het zo vreemd vinden waar die pro's allemaal vandaan komen. Stel smeerlappen.
Klopt, omdat dat die vredig wouden demonstreren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Demonstranten? Dit zijn gewoon relschoppers. De demonstranten staan hier niet tussen.
Nee, maar dat doet geen enkele post hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk je serieus dat zeiken over retweeten iets bijdraagt?
Er rijden voertuigen af en aan om pro-Mubarak mensen af te zetten in de stratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Anti's worden terug gedreven. Blijf het zo vreemd vinden waar die pro's allemaal vandaan komen. Stel smeerlappen.
Die verliest natuurlijk ook zijn macht straksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef RobertVH het volgende:
the grand mufit of egypt tells all egyptians to return to their homes
//Die snapt er ook weinig van, wat heeft Mubarak hem belooft...
Klopt, het kaartje heeft het fout...quote:
Ontstellend ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef lipjes het volgende:
ze rijden met een truck op de anti';s af
Stenen zijn ook missiles.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat willen die pro's dan als ze de anti's in de val hebben? Allemaal kapot en slaan tot ze doodbloeden?
De EU kan veel makkelijker zijn eigen regels voor deze situatie aanpassen (als dat al nodig is) dan de VN. En ik weet niet of die regel alleen geld voor de NAVO of ook voor de EU.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
De EU wel? De EU kan alleen maar wat als de EU -zelf- aangevallen wordt.
Ben je gek? Dan moet er eerst 6 maanden overlegd worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De EU kan veel makkelijker zijn eigen regels voor deze situatie aanpassen (als dat al nodig is) dan de VN.
Vrijdag staat nog altijd wel in de planning.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom gebeurd dit? Is dit ter voorkoming van vrijdag, dat de demonstranten richting het paleis van de president willen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef horned_reaper het volgende:
CNN heeft nu ook een eigen camera op het plein!!!!
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
dat hoopte ik ook al stiekumquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef gehotseflotst het volgende:
(Laat ons het alsjeblieft fout hebben, dat linksonder WEL anti is, want dat zou zoveel beter zijn!)
Verdeeldheid zaaien legitimeert een staat van beleg en houdt de macht in handen van diegene die het bangst zijn die macht kwijt te raken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom gebeurd dit? Is dit ter voorkoming van vrijdag, dat de demonstranten richting het paleis van de president willen?
Dat is het eigenlijk al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef Dekatria het volgende:
Dit dreigt echt een burgeroorlog te worden zo, voor zover het dat al niet is.
Een beetje maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je gek? Dan moet er eerst 6 maanden overlegd worden.
in die straat ja, op het plein staat nog genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
Tegenaanval.Anti's lijken in de minderheid trouwens.
"THIS IS SPARTA!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Proletariaat het volgende:
Zou iedereen daar nu: "WRAAAAAAAAAAAAA" roepen?
Misschien wat vroeg. Is nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er al geluiden van buitenlandse overheden?
Heeft nederland bijvoorbeeld al gereageerd op dit geweld?
Ban Ki-moon was net op de BBC.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er al geluiden van buitenlandse overheden?
Heeft nederland bijvoorbeeld al gereageerd op dit geweld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |