Dat is de AJE streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Corkscrew het volgende:
Hier zie je trouwens de pro-massa bij het museum beter: http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Lees jij mijn onderste zin ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.
Bijna alle beelden zijn afkomstig van AJE.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is dezelfde camera voor alle nieuwsstations? Of lijkt dat maar zo?
Dat is denk ik ook zijn taakquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef RobertVH het volgende:
De man op het dak is toch Leger en gene Politie? logisch dat hij niet zomaar begint te schieten, ik hoop dat hij wel in contact is met iemand die wel kan ingrijpen als het echt uit de hand loopt...
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef hondjes het volgende:
De EU doet ook niets, die komen later wel met hun commentaar
En dan mogen de bussen wel weer rijden. En op de one million man march dag mochten er geen treinen en bussen rijden. Wat een vieze smerige klootzak is Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Carine-C het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
In my part of Tahrir, pro-#Mubarak mobs arrived in buses, armed with machetes, straight-razors and clubs, very menacing.
16 seconds ago
De VN kan niet ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |