Het komt bij de anti's vandaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe komen ze aan de traangas? Fokking politie agenten zijn dat!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lees jij mijn onderste zin ook?
Ik heb meer zinnige dingen gepost dat dit enige berichtje.
Dus val mij op het moment niet aan.
Retweet jij ook?
Vast niet.
Volgens mij wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Silenus het volgende:
Als ik jullie goed begrijp: traangas?
De EU wel? De EU kan alleen maar wat als de EU -zelf- aangevallen wordt.quote:
Niet het museumquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het leger gebruikt nu het museum als militaire basis en schiet vanuit het museum met traangas!
Wat ben je toch lekker bijdehand aan het doenquote:
Je ziet toch op AJE dat het van rechts komt?quote:
Hun afschuw uitspreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Het zijn volgensmij "flashbangs", om ze te verwarren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef RobertVH het volgende:
Alhoewel, het zet niet echt aan dat traangas??? Normaal komen er grote wolken vanaf, nu alleen een beetje rook aan het begin en stopt??
eerder werd gemeld dat alleen politie traangas had ???quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef gehotseflotst het volgende:
De vrouw van AJE denkt dat het traangas door het leger wordt afgeschoten...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Wijnbo het volgende:
Misschien handig als we vanaf nu alleen echt nieuws melden, zoals grote schietpartijen of veel doden of andere grote ontwikkelingen. JantjeHassan gooit steen naar pietjeMohammed en pietje Mohammed naar jantje Hassan hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Gisteravond was niets bij wat zich nu afspeelt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Krijg het niet bijgelezen. Maar wat een vreselijke ontwikkeling.
Afschuwelijk.
Als jij alleen bekent bent met het gebruiken van deze smiley, ga dan liever weg.quote:
Wat klopt er niet aan mijn observatie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker bijdehand aan het doen
Zou toch denken dat die dingen wel is op raken na de hele week lang nonstop traangas af vuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eerder werd gemeld dat alleen politie traangas had ???
Ah joh... die traangas is toch over datum.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Infection het volgende:
Zielige agentjes met hun traangas. Wees een man, en vecht met vuist tegen vuist of stok tegen stok, whatever. Maar ga niet valsspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |