Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
Denk dat de meeste fokkers het beter zouden doen als dat het leger het doet, met hun Call of duty kennis van sluipen en kruipen en schutten.
Dont take it to serious.
Ja dat was gebeurd als de anti weg waren gegaan en het aanbod hadden geaccepteerd, maar dat hebben ze (al dan niet terrecht) niet gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Op twitter vragen ze Mubarak hoe dat nu zit met de vreedzame overgang
Die huilt ook zwaar vanbinnen vanwege zijn machteloosheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat 1 agent in z'n eentje niks kan beginnen.
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Infection het volgende:
Een collega die naast me zit gaat naar huis nu. Ik kan eindelijk de stream een beetje volgen.
Nee dit is heel erg. Bij de antis zitten massas idealistische jonge mensen die gewoon een beter land willen, die verdienen het niet met geweld in elkaar gebeutk te worden door de undercover ordetroepen van Mubarrak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit kan zo ook niet doorgaan toch? De tijd zal het leren...
De demonstranten daar ontlopen de pro's om zo rellen te voorkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
Wil eigenlijk ook wel beelden vanuit Alexandrië zien eigenlijk...
Je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Wijnbo het volgende:
Misschien handig als we vanaf nu alleen echt nieuws melden, zoals grote schietpartijen of veel doden of andere grote ontwikkelingen. Jantje gooit steen naar pietje en pietje naar jantje hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Ik heb gisteren de hele avond gekeken, maar ik moet toch zeggen dat ik het nu wel iets interessanter vind. Het klinkt misschien raar, maar er zit nu wel meer actie in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb m net uit gedaan na 10 min gekeken te hebben, word er helemaal naar van
Dat is de AJE streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Corkscrew het volgende:
Hier zie je trouwens de pro-massa bij het museum beter: http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Lees jij mijn onderste zin ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel makkelijk om vanuit het veilige Nederland commentaar te leveren vanachter je pctje.
Bijna alle beelden zijn afkomstig van AJE.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is dezelfde camera voor alle nieuwsstations? Of lijkt dat maar zo?
Dat is denk ik ook zijn taakquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef RobertVH het volgende:
De man op het dak is toch Leger en gene Politie? logisch dat hij niet zomaar begint te schieten, ik hoop dat hij wel in contact is met iemand die wel kan ingrijpen als het echt uit de hand loopt...
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef hondjes het volgende:
De EU doet ook niets, die komen later wel met hun commentaar
En dan mogen de bussen wel weer rijden. En op de one million man march dag mochten er geen treinen en bussen rijden. Wat een vieze smerige klootzak is Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Carine-C het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
In my part of Tahrir, pro-#Mubarak mobs arrived in buses, armed with machetes, straight-razors and clubs, very menacing.
16 seconds ago
De VN kan niet ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Het komt bij de anti's vandaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe komen ze aan de traangas? Fokking politie agenten zijn dat!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lees jij mijn onderste zin ook?
Ik heb meer zinnige dingen gepost dat dit enige berichtje.
Dus val mij op het moment niet aan.
Retweet jij ook?
Vast niet.
Volgens mij wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Silenus het volgende:
Als ik jullie goed begrijp: traangas?
De EU wel? De EU kan alleen maar wat als de EU -zelf- aangevallen wordt.quote:
Niet het museumquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het leger gebruikt nu het museum als militaire basis en schiet vanuit het museum met traangas!
Wat ben je toch lekker bijdehand aan het doenquote:
Je ziet toch op AJE dat het van rechts komt?quote:
Hun afschuw uitspreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel me eens... waarom zou de EU iets kunnen doen?
Indien je enige vorm van ingrijpen van buitenaf zou toestaan dan moet dat van de VN komen.
Het zijn volgensmij "flashbangs", om ze te verwarren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef RobertVH het volgende:
Alhoewel, het zet niet echt aan dat traangas??? Normaal komen er grote wolken vanaf, nu alleen een beetje rook aan het begin en stopt??
eerder werd gemeld dat alleen politie traangas had ???quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef gehotseflotst het volgende:
De vrouw van AJE denkt dat het traangas door het leger wordt afgeschoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |