links is PRO mubarak, rechts is ANTIquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel nu pas in. Welke kant is pro mubarak en welke kan zijn de echte demonstranten?
Linksonder pro, rechtsboven anti.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel nu pas in. Welke kant is pro mubarak en welke kan zijn de echte demonstranten?
pro is links , anti is rechtsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
inddquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Brawler het volgende:
Pro's opgetrokken tot achter de laatste trucks, kut
Denk je serieus dat het retweeten ook maar iets bijdraagt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij alleen bekent bent met het gebruiken van deze smiley, ga dan liever weg.
pro's staan nu bij de trucksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Rechtsboven anti-government demonstrators, links onderin pro-Mubarak/politie/thugsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
KLOPT NIET.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zij zegt dat onder anti is hoor !!!
Kan nu de beelden zien. Verschrikkelijk. Echt vreselijk. Godver.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gisteravond was niets bij wat zich nu afspeelt.
Rofl.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef wise het volgende:
dalijk bom in 1 van die trucks![]()
zou wel een stunt zijn
Stiekem hoop ik het...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef wise het volgende:
dalijk bom in 1 van die trucks![]()
zou wel een stunt zijn
dan heb ik het niet goed gehoord sorry voor verwarringquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef HaringMilkshake het volgende:
anti 100 meter teruggetrokmken
Denk je serieus dat zeiken over retweeten iets bijdraagt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je serieus dat het retweeten ook maar iets bijdraagt?
Nee, ze zei dat pro opruktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zij zegt dat onder anti is hoor !!!
Je weet niet wat er onder die burka zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zie ook burka's onder de Pro's. Is dus niet alleen politie.
Gisteravond was de sfeer in dit topic ook anders, het is een grimmige dag en ik vrees dat het niet meer goed komt voor de bevolking als dit zo doorgaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan nu de beelden zien. Verschrikkelijk. Echt vreselijk. Godver.
Dat vraag ik me ook af idd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Anti's worden terug gedreven. Blijf het zo vreemd vinden waar die pro's allemaal vandaan komen. Stel smeerlappen.
Klopt, omdat dat die vredig wouden demonstreren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Demonstranten? Dit zijn gewoon relschoppers. De demonstranten staan hier niet tussen.
Nee, maar dat doet geen enkele post hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk je serieus dat zeiken over retweeten iets bijdraagt?
Er rijden voertuigen af en aan om pro-Mubarak mensen af te zetten in de stratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Anti's worden terug gedreven. Blijf het zo vreemd vinden waar die pro's allemaal vandaan komen. Stel smeerlappen.
Die verliest natuurlijk ook zijn macht straksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef RobertVH het volgende:
the grand mufit of egypt tells all egyptians to return to their homes
//Die snapt er ook weinig van, wat heeft Mubarak hem belooft...
Klopt, het kaartje heeft het fout...quote:
Ontstellend ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef lipjes het volgende:
ze rijden met een truck op de anti';s af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |