overdrijven noemt ze datquote:Op maandag 31 januari 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven.
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.quote:
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzonedquote:Op maandag 31 januari 2011 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.
goeien post welquote:Op maandag 31 januari 2011 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
En Gratje was zeker een lieve hond. Hij had een liefde voor het afblussen van pannen, met z'n speciale schuim. Gratje werd graag geaaid en hij vond het leuk als er met hem gespeeld werd. Zijn favoriete speeltjes waren 2 ballen. Als er met hem gespeeld werd, werd hij behoorlijk wild. Normaal gesproken lag ie alleen maar rustig, maar zodra je hem aandacht gaf, brak de hel los.
Toch was Gratje een lieve hond. Hij deed nooit iemand kwaad. Hij kwijlde alleen heel snel als je hem aaide. Een beetje een slappe lul was hij wel, er zat niet veel actie in. Behalve tijdens het spelen, maar dan werd hij wel snel stijf, omdat hij over het algemeen niet zoveel beweging had. Gratje hield ervan om in donkere, vochtige grotten te spelen, daar had hij de tijd van zijn leven.
We zullen Gratje missen.
Ik friendzone iedereen jwz.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzoned
Dankje, ik heb er al m'n emotie ingelegd.quote:
heul niet, ik geloof je nietquote:Op maandag 31 januari 2011 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik friendzone iedereen jwz.
quote:
"Je bent bezoeker 8394"quote:
Ik wel, ik ben een allemansvriend.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul niet, ik geloof je niet
alsof jij vrienden met mij wilt worden
'quote:Op maandag 31 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
"Je bent bezoeker 8394"
ohhh shiii...
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 01:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een allemansvriend.
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingen
kijken hoe dat uitpakt
als jij een keer serieus bent voor de veranderingquote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.
Maar is prima, doen we een keer!
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij een keer serieus bent voor de verandering
ja ik was serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 01:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik was serieus
ben nog nooit in helmond uitgeweest dus wil het best een keer proberen
kan ik je beschermen van kwaadwillende sujetten enzo![]()
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweest
kut, mezelf verluldquote:Op maandag 31 januari 2011 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut, mezelf verluldIk wist het meteen al, maar ben blij dat je het nu zelf toegeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon me namelijk echt niet voorstellen dat ik dat vergeten zou zijn, plus vlak voordat je daarmee kwam was m'n naam een keer genoemd in m'n fotoboek.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wist het meteen al, maar ben blij dat je het nu zelf toegeeft.
Kon me namelijk echt niet voorstellen dat ik dat vergeten zou zijn, plus vlak voordat je daarmee kwam was m'n naam een keer genoemd in m'n fotoboek.
Oh dat kan ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb me echt kapot zitten lachen
maar ik had je naam niet uit een foboreactie, maar uit de url van je foto's
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.
Jij bent echt een lul haha. Ik dacht nog; het kan niet, maar laat ik hem het voordeel van de twijfel geven.
Ghehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
they see me trollin', they hatin'
ik was ook wel redelijk overtuigend, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 31 januari 2011 01:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe.
Je troll is je half gelukt, ik geef toe. Op een gegeven moment ging ik aan mezelf twijfelen namelijk.
Dat, én ik ga er niet meteen vanuit dat je liegt. Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik was ook wel redelijk overtuigend, al zeg ik het zelf
maar dit is natuurlijk geen reden om niet een keer uit te gaan
klopt, maarja just sayingquote:Op maandag 31 januari 2011 01:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat, én ik ga er niet meteen vanuit dat je liegt. Ik ben te goed voor deze wereld.
En dat heb je me ook niet horen zeggen.
Heheh we zullen het vanzelf zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maarja just saying
ik ga tukken, weltrusten
benieuwd naar de reactie van die andere kubo's morgen
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reagerenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef kutkabouter het volgende:
wauw, jullie lezen het topic niet eens meer terug
ook niet op mijn epic trollpost?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reageren
juist daarom niet. Aandachtshoerquote:Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook niet op mijn epic trollpost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
juist daarom niet. Aandachtshoer![]()
En als mensen dan niet reageren snel posten dat ze het terug moeten gaan lezen, want anders krijgt hij geen aandacht2
niks aandachtshoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het gewoon zonde als nou niemand het terug zou lezen
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
een beetje jezelf de hemel inprijzen terwijl ik van tevoren nog een goede comeback had ah pftoequote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks aandachtshoerik vond het gewoon zonde als nou niemand het terug zou lezen
Ik heb die meuk idd overgeslagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reageren
Dankje, ik voel me inderdaad nogal achtergesteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik vind dit gewoon een belediging voor FTS he, gewoon al haar waardevolle posts overslaan
nice! goed bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
eindelijk maar eens naar de kapper geweest
whehe, kan het me niet voorstellen bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkIedereen lacht me uit. Ga donderdag naar zo'n turk en zeg ik: KORT, HEUL KORT!
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staan
het pliesiebureau is wel op 10 meter afstand![]()
ja hoor, dan moeten we dus wel meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.
Kan jij er niet een regelen voor 50 euro?
Volgens mij leeft dat politiebureau niet eens meer.
Ik regel wel een tussenpersoon.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Eindhoven, 12 februari.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Dat kan ik morgen wel eens doen dan. Bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBoquote:
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBo
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.
Maar je hebt gelijk, de rest vindt het niet interessant genoeg denk ik.
Heb er niet altijd zin in.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegd
Ik wel hoor
Haha, snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb er niet altijd zin in.
Doe ik vannacht wel als ik me verveel.
Was niks persoonlijks hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, snap ik
Maar ik dacht: FTS is online, wat is dezen![]()
Haha, ja, tijd zat voor jou
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was niks persoonlijks hoor.
Kan ook wel ooit een week duren.
Ik bied me aanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
lekker bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
dan heb je pechquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
fine by mequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klapquote:
ja die vlieger gaat dus mooi niet op want het was al mijn buitenkansje om de beruchte BB te zienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klap
Komt goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnen
Slijmbal.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.quote:
wie, ik?quote:
durf jij wel?quote:[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Jij ja.quote:
quote:
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke usersquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij ja.
En ik durf alles, ik ben voor niemand bang jwz.
Ik ben enger.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke users
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.quote:
OMFG, ik sta bij jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet meer.
Maar wat heeft dat ermee te maken of ik wel durf?
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
OMFG, ik sta bij jeusers
mijn dag is gemaakt
![]()
ja weetikveel, omdat ik achterlijk ben ofzo
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.
En achterlijk ben je nog steeds, don't worry.
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgenquote:[..]
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.
Niet sip zijn, je hebt tenslotte een vermelding.quote:
Daarom, ik ben veilig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgengodverdomme
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nuquote:
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nu
wil niet zeggen dat we niet gaan stappen natuurlijk
en wat is me niet gedragen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.
Dat merk je wel zodra je een hak in je kruis voelt.quote:
oeh, dus ik mag wel dingen uitproberenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat merk je wel zodra je een hak in je kruis voelt.
Ik dacht dat je met me wou gaan stappen zonder bijbedoelingen. Jij bent ook maar wispelturig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oeh, dus ik mag wel dingen uitproberen
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tietenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met me wou gaan stappen zonder bijbedoelingen. Jij bent ook maar wispelturig.
'quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tieten
no bromaquote:
Oh ik geloof het ook meteen. M'n beste vriend heeft die neiging ook altijd.quote:
zie je welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ik geloof het ook meteen. M'n beste vriend heeft die neiging ook altijd.
Als jij niet oppast, gebeurt zelfs dat bij jou niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zie je welje hebt hem gewoon keihard gefriendzoned
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij niet oppast, gebeurt zelfs dat bij jou niet.
Als dat doorgaat over 2 weken he, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.quote:
wat mij betreft gaat dat doorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als dat doorgaat over 2 weken he, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
Zoveel is waar ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat mij betreft gaat dat doorwe moeten alleen een keer de details bespreken en echt afspraken maken, anders komt er geen zak van terecht
en ik moet een slaapplek hebbenquote:
Je kan ook gewoon bij je mannelijke vrienden aan hun piemel trekken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tieten
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en ik moet een slaapplek hebben
Die hebben zelf toch ook sex gehad, anders bestond jij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.
Tsja, die willen niet hebben dat er hier een jongen slaapt zolang dat die nog niet een halve eeuw m'n vriendje is ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben zelf toch ook sex gehad, anders bestond jij niet.
ja wat dacht je dan? dat ik in de pisbakken van de kroeg ging tukken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.
Bij mij om de hoek is een hotel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan? dat ik in de pisbakken van de kroeg ging tukken?
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tsja, die willen niet hebben dat er hier een jongen slaapt zolang dat die nog niet een halve eeuw m'n vriendje is ofzo.
Dan mag het vast wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?![]()
![]()
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?![]()
![]()
nee maar serieus, kan je niet iets verzinnen dan ofzo dat het wel mag?quote:
Dat eerste is sowieso onmogelijk. Het is al oorlog hier omdat ik gestopt ben met m'n studie en normaal gesproken willen ze het al niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee maar serieus, kan je niet iets verzinnen dan ofzo dat het wel mag?
of we gaan allebei in dat hotel tukken? samen uit, samen thuis![]()
Oeioei, dat wordt dure sex.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat eerste is sowieso onmogelijk. Het is al oorlog hier omdat ik gestopt ben met m'n studie en normaal gesproken willen ze het al niet hebben.
En dat hotel is fakking duur, hier kijk zelf maar.
http://www.goldentulipwestende.nl/
het is zonder bijbedoelingenquote:
Ja en mijn naam is Haas.quote:
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.
Dat parkje was in Helmond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke plan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.quote:
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
alleen de grote steden hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
Dat ook ja.quote:
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alleen de grote steden hemaar dat zou wel kunnen. dan moet je wel bij mij blijven tukken, en dat is nog 20 minuutjes met de brommer vanaf het station
en beter worden m'n ouders dan niet wakker
Waarom blijf je daar dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.
Wel 4 stations hebben, maar geen nachtnet. Kutstad.
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.quote:
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?
It's all about the money.quote:
Heheh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Oh die van mij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huis
teh fuck?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
heul welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Nou? Nou? Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
Slaap jij altijd met pinguins?quote:
quote:
Ik was erover gestruikeld.quote:
Arme hond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ik was erover gestruikeld.
Kwam binnen met m'n zatte hoofd, wilde de deur dichttrekken. M'n hand gleed weg, ik viel achterover over die mand heen. Lag ik daar languit in de keuken. Die hond helemaal paniekerig.
Maarja ik heb 'm toen blijkbaar nogal scheef teruggezet.
hmmmneequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slaap jij altijd met pinguins?
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Nou dan....quote:
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typenquote:
arme hont...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.
Gratje was een lieve hond man.quote:
ik mis hem zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gratje was een lieve hond man.
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed, ik ga slapen schatjens, ik moet morgen weer om kwart voor 9 in de collegebanken zitten![]()
![]()
Ik ook, waar blijft die steun.quote:
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puh![]()
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, waar blijft die steun.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffel
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollenquote:
Ik heet geen Maurice.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typen
quote:
quote:
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
en nu ga ik goddomme slapendie vrouwmenschen ook altijd
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreeptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.![]()
Slaap lekker.![]()
Fijn om te zien dat ik toch nog belangrijke dingen zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreept
Je mist mij he. Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
ik kan niet slapen
*draait zich om en probeert het nog een keer
ik heb je nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je mist mij he. Ik wist het.
Dan kan je me nog wel missen.quote:
ik weet niet wat ik misquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan je me nog wel missen.
Mijn liefheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik mis
nu ga ik weer een poging wagen om te slapen
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bedquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
Dankjequote:
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje
Jij succes vandaag hehe.
Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Goedemorgen alvast voor jullie.
2 uur te laat voor mij, maar alsnog goedemorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Daar zijn ze ook niet blij mee, maar dat kunnen ze me niet verbieden en wie er in hun huis slaapt wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?
goeimorgen trouwenseerste college alweer geskipt
![]()
Staat het?quote:
Valt best mee eigenlijkquote:
.quote:
Kom maar richting Den Bosch danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
.
Ik ben benieuwd hehe. Maak eens eens foto, dan censureer je ogen maar ofzo als we niet mogen weten hoe je er uitziet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
Ga me niet voor lul zetten op het forumquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
Daarom zei ik, met censuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga me niet voor lul zetten op het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
gast, stel je niet zo aan man, schaam je je voor jezelf ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga me niet voor lul zetten op het forum
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook niet blij mee, maar dat kunnen ze me niet verbieden en wie er in hun huis slaapt wel.![]()
Oh dat is wel rot ja, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb echt geen zin in dalijk. ik moet verplicht gaan zuipen
ja, ik moet om 5voor5 beginnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat is wel rot ja, ik leef met je mee.
Zuipen is ook echt een straf ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo ga je op een dinsdag zuipen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, ik moet om 5voor5 beginnenwaarschijnlijk ben ik rond 10 uur ofzo alweer stomdronken thuis
JA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, stel je niet zo aan man, schaam je je voor jezelf ofzo?
En serieus, ik las zuigenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag is het nogal... apart.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zuipen is ook echt een straf ja.
student hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo ga je op een dinsdag zuipen?
Ghehe kom daarna op FOK!, kunnen we lachen.
het is een nogal belangrijke borrelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus je weet dat het kut is en gaat toch? Ga dan gewoon lekker op de bank punniken ofzo...
Je brengt het alsof het iets is wat je zou willen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is een nogal belangrijke borrel
bij deze borrels wordt grotendeels bepaald of ik op m'n vereniging commissies kan doen de komende jaren
kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het iets is wat je zou willen?
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt
het is leuk om te doen en het staat leuk op CV
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!
Wow, manager! Ik ben pas onder de indruk als ze meteen partner nodig. Bij het tankstation waar ik werkte hadden we ook een manager, en die hoefde ook niet trots te zijn op haar werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
van het ex-bestuur van mijn vereniging krijgt een goeie 50% bij start een managerspositie aangeboden
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
van het ex-bestuur van mijn vereniging krijgt een goeie 50% bij start een managerspositie aangeboden
Wss zuigen ze hun weg naar bovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.
Net alsof je zo'n baan over hebt voor iedere week tegen je zin in zuipen.
Niet bang zijn, gun ons ook een lolletje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
student he
en ja, daar ben ik juist bang voor
en in dit geval is het wel kut zuipen, want het is a-relaxt zuipen. gewoon adten tot je niet meer kan en andere gasten slopen
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.
Net alsof je zo'n baan over hebt voor iedere week tegen je zin in zuipen.
Kantoor baan? Waar zit de manager? Jij denkt dat je allemaal chille zakenreisjes mag maken op kosten van de baas? Maargoed veel plezier vanavond tijdens het kontje kussen bij je vereniging. Want whut alles voor die managerpositie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baan
Een manager heeft een avontuurlijk leven, vol actie, drama en avontuur? Ik zeg NEIN! Een manager heeft een kutkantoor baan, verdient niet veel meer dan het gewone werkvolk en is verantwoordelijk voor suffe dingetjes die een downpatient of een slecht geschreven DOS-programma ook zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kantoor baan? Waar zit de manager? Jij denkt dat je allemaal chille zakenreisjes mag maken op kosten van de baas? Maargoed veel plezier vanavond tijdens het kontje kussen bij je vereniging. Want whut alles voor die managerpositie.
Weet je hoeveel de term 'manager' nog zegt als zelfs de pleejuffrouw een 'interieurmanager' is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef FedExpress het volgende:
I'm here to save the topic!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik heb ook commissiewerk gedaan bij een nietszeggende studentenvereniging.'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel te verklaren hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemen
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Managers met een dom commissiebaantje op hun CV
[ afbeelding ]
Iemand die niet tegen z'n wil in drinkt en een uberbaas is
Wij zijn de enige niet-gemenen.quote:
And he just doesn't care. Wat een held. Professor Badass, mijn held.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.
Inderdaad. Nu is de vraag of het meer over ons zegt of over hunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wij zijn de enige niet-gemenen.
Awesome vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
over bazen gesproken:
http://www.refoweb.nl/vra(...)in-de-tijd/?pageID=1
Als je hoort dat mensen iemand afzeiken en je doet er niets aan, ben je zelf net zo gemeen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wij zijn de enige niet-gemenen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is de vraag of het meer over ons zegt of over hun
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je hoort dat mensen iemand afzeiken en je doet er niets aan, ben je zelf net zo gemeen.
Groetjes uit Rosmalen en omstreken.
Ik bemoei me er gewoon niet mee, is iets tussen jullie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je hoort dat mensen iemand afzeiken en je doet er niets aan, ben je zelf net zo gemeen.
Groetjes uit Rosmalen en omstreken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bemoei me er gewoon niet mee, is iets tussen jullie.
Het gebeurt zo nu en dan dat er mensen in elkaar worden geschopt, en daardoor overlijden. Vaak staan er dan groepjes mensen omheen. Wat ze doen? Ze bemoeien zich er niet mee, want het is iets tussen hunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bemoei me er gewoon niet mee, is iets tussen jullie.
Dat is ook geen totaal andere situatie ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gebeurt zo nu en dan dat er mensen in elkaar worden geschopt, en daardoor overlijden. Vaak staan er dan groepjes mensen omheen. Wat ze doen? Ze bemoeien zich er niet mee, want het is iets tussen hun![]()
I rest my case.
Dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is ook geen totaal andere situatie ofzo
Wat Fedje zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gebeurt zo nu en dan dat er mensen in elkaar worden geschopt, en daardoor overlijden. Vaak staan er dan groepjes mensen omheen. Wat ze doen? Ze bemoeien zich er niet mee, want het is iets tussen hun![]()
I rest my case.
Z'n ballen zitten klem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat Fedje zegt.
En wat is er met jou aan de hand vandaag man?
Inderdaad. Stop er eens mee mensen. Doe net als deze brave beestjes:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is een beetje een ruzietopic, de laatste 40 posts.
In jouw mond jaquote:
Nee, dat is het niet. Stel, het loopt uit de hand. Ik pik Barrie en Ceased op, en samen rijden we naar Delft om KutKabouter helemaal de tering in te rammen. Jullie doen niets en hebben bloed aan jullie handen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is ook geen totaal andere situatie ofzo
Je mag niet met je eten spelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Stop er eens mee mensen. Doe net als deze brave beestjes:
[ afbeelding ]
Hahahhahha grapjas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Stel, het loopt uit de hand. Ik pik Barrie en Ceased op, en samen rijden we naar Delft om KutKabouter helemaal de tering in te rammen. Jullie doen niets en hebben bloed aan jullie handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet wel alles op film dan.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahhahha grapjas.Zou wel een geniale meet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet wel alles op film dan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
quote:
Ik vind het maar gemeen.quote:
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit lief is.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit lief is.
Die kleine.quote:
Ik lolde.quote:
Mijn levensdoel is om het ultime gemene te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
wtf is datquote:
Daarom durf ik niet te meeten he bijdehand. Voor ik het weet vinden ze met mn voet in Breda en mn hoofd ergens in België.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn levensdoel is om het ultime gemene te vinden
Dat vraag ik me ook af.quote:
Wij zijn gewoon zo goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist dat Barrie het zou snappen.
Ey maar da's keihendig, zo kunnen wij geheimtaal communiceren, de rest snapt het toch niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ey maar da's keihendig, zo kunnen wij geheimtaal communiceren, de rest snapt het toch niet.
quote:
quote:
You wish!quote:
Ik snap het nietquote:
godverdomme dit is echt geniaal tux! heb je nog wat te roddelen zo?!quote:
Ja geniaal he! heb alleen op het moment geen roddel fffuuuuuquote:
Noujaa dat is toch verekkes jammer! Hoe ben je hier zo bij gekomen? Wel geniaal. Hoe lees je deze dingen eigenlijk? Heb je een barcodelezer op je mobielquote:
Het is dat fairy niet blond is want anders had dat een hoop verklaard.!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dat is toevallig.
[ afbeelding ]
En bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Het is dat fairy niet blond is want anders had dat een hoop verklaard.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |