ik heb je nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je mist mij he. Ik wist het.
Dan kan je me nog wel missen.quote:
ik weet niet wat ik misquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan je me nog wel missen.
Mijn liefheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik mis
nu ga ik weer een poging wagen om te slapen
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bedquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
Dankjequote:
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje
Jij succes vandaag hehe.
Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Goedemorgen alvast voor jullie.
2 uur te laat voor mij, maar alsnog goedemorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Daar zijn ze ook niet blij mee, maar dat kunnen ze me niet verbieden en wie er in hun huis slaapt wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?
goeimorgen trouwenseerste college alweer geskipt
![]()
Staat het?quote:
.quote:
Kom maar richting Den Bosch danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
.
Ik ben benieuwd hehe. Maak eens eens foto, dan censureer je ogen maar ofzo als we niet mogen weten hoe je er uitziet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
Daarom zei ik, met censuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga me niet voor lul zetten op het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |