Dat merk je wel zodra je een hak in je kruis voelt.quote:
oeh, dus ik mag wel dingen uitproberenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat merk je wel zodra je een hak in je kruis voelt.
Ik dacht dat je met me wou gaan stappen zonder bijbedoelingen. Jij bent ook maar wispelturig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oeh, dus ik mag wel dingen uitproberen
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tietenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met me wou gaan stappen zonder bijbedoelingen. Jij bent ook maar wispelturig.
'quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tieten
no bromaquote:
Oh ik geloof het ook meteen. M'n beste vriend heeft die neiging ook altijd.quote:
zie je welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ik geloof het ook meteen. M'n beste vriend heeft die neiging ook altijd.
Als jij niet oppast, gebeurt zelfs dat bij jou niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zie je welje hebt hem gewoon keihard gefriendzoned
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij niet oppast, gebeurt zelfs dat bij jou niet.
Als dat doorgaat over 2 weken he, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.quote:
wat mij betreft gaat dat doorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als dat doorgaat over 2 weken he, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
Zoveel is waar ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat mij betreft gaat dat doorwe moeten alleen een keer de details bespreken en echt afspraken maken, anders komt er geen zak van terecht
en ik moet een slaapplek hebbenquote:
Je kan ook gewoon bij je mannelijke vrienden aan hun piemel trekken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is ook zonder bijbedoelingen. ik zit bij vrouwelijke vrienden van me altijd zonder bijbedoelingen aan hun tieten
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en ik moet een slaapplek hebben
Die hebben zelf toch ook sex gehad, anders bestond jij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.
Tsja, die willen niet hebben dat er hier een jongen slaapt zolang dat die nog niet een halve eeuw m'n vriendje is ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hebben zelf toch ook sex gehad, anders bestond jij niet.
ja wat dacht je dan? dat ik in de pisbakken van de kroeg ging tukken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha dan gaat het al niet door. Mijn papa en mama willen dat niet hebben.
Bij mij om de hoek is een hotel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan? dat ik in de pisbakken van de kroeg ging tukken?
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tsja, die willen niet hebben dat er hier een jongen slaapt zolang dat die nog niet een halve eeuw m'n vriendje is ofzo.
Dan mag het vast wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?![]()
![]()
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zeg je dat je allang een internetrelatie met mij hebt?![]()
![]()
nee maar serieus, kan je niet iets verzinnen dan ofzo dat het wel mag?quote:
Dat eerste is sowieso onmogelijk. Het is al oorlog hier omdat ik gestopt ben met m'n studie en normaal gesproken willen ze het al niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee maar serieus, kan je niet iets verzinnen dan ofzo dat het wel mag?
of we gaan allebei in dat hotel tukken? samen uit, samen thuis![]()
Oeioei, dat wordt dure sex.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat eerste is sowieso onmogelijk. Het is al oorlog hier omdat ik gestopt ben met m'n studie en normaal gesproken willen ze het al niet hebben.
En dat hotel is fakking duur, hier kijk zelf maar.
http://www.goldentulipwestende.nl/
het is zonder bijbedoelingenquote:
Ja en mijn naam is Haas.quote:
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.
Dat parkje was in Helmond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke plan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.quote:
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
alleen de grote steden hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
Dat ook ja.quote:
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alleen de grote steden hemaar dat zou wel kunnen. dan moet je wel bij mij blijven tukken, en dat is nog 20 minuutjes met de brommer vanaf het station
en beter worden m'n ouders dan niet wakker
Waarom blijf je daar dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.
Wel 4 stations hebben, maar geen nachtnet. Kutstad.
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.quote:
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?
It's all about the money.quote:
Heheh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Oh die van mij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huis
teh fuck?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
heul welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Nou? Nou? Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
Slaap jij altijd met pinguins?quote:
quote:
Ik was erover gestruikeld.quote:
Arme hond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ik was erover gestruikeld.
Kwam binnen met m'n zatte hoofd, wilde de deur dichttrekken. M'n hand gleed weg, ik viel achterover over die mand heen. Lag ik daar languit in de keuken. Die hond helemaal paniekerig.
Maarja ik heb 'm toen blijkbaar nogal scheef teruggezet.
hmmmneequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slaap jij altijd met pinguins?
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Nou dan....quote:
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typenquote:
arme hont...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.
Gratje was een lieve hond man.quote:
ik mis hem zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gratje was een lieve hond man.
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed, ik ga slapen schatjens, ik moet morgen weer om kwart voor 9 in de collegebanken zitten![]()
![]()
Ik ook, waar blijft die steun.quote:
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puh![]()
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, waar blijft die steun.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffel
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollenquote:
Ik heet geen Maurice.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typen
quote:
quote:
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
en nu ga ik goddomme slapendie vrouwmenschen ook altijd
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreeptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.![]()
Slaap lekker.![]()
Fijn om te zien dat ik toch nog belangrijke dingen zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreept
Je mist mij he. Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
ik kan niet slapen
*draait zich om en probeert het nog een keer
ik heb je nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je mist mij he. Ik wist het.
Dan kan je me nog wel missen.quote:
ik weet niet wat ik misquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan je me nog wel missen.
Mijn liefheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik mis
nu ga ik weer een poging wagen om te slapen
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bedquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
Dankjequote:
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje
Jij succes vandaag hehe.
Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Goedemorgen alvast voor jullie.
2 uur te laat voor mij, maar alsnog goedemorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens naar bed
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Daar zijn ze ook niet blij mee, maar dat kunnen ze me niet verbieden en wie er in hun huis slaapt wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en dat vinden je ouders wel goed? maar als er een jongen bij je blijft tukken niet?
goeimorgen trouwenseerste college alweer geskipt
![]()
Staat het?quote:
Valt best mee eigenlijkquote:
.quote:
Kom maar richting Den Bosch danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
.
Ik ben benieuwd hehe. Maak eens eens foto, dan censureer je ogen maar ofzo als we niet mogen weten hoe je er uitziet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
Ga me niet voor lul zetten op het forumquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar richting Den Bosch dan
Daarom zei ik, met censuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga me niet voor lul zetten op het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |