quote:
Ik was erover gestruikeld.quote:
Arme hond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ik was erover gestruikeld.
Kwam binnen met m'n zatte hoofd, wilde de deur dichttrekken. M'n hand gleed weg, ik viel achterover over die mand heen. Lag ik daar languit in de keuken. Die hond helemaal paniekerig.
Maarja ik heb 'm toen blijkbaar nogal scheef teruggezet.
hmmmneequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slaap jij altijd met pinguins?
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Nou dan....quote:
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typenquote:
arme hont...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hij was best bang. Ik vond het wel grappig, kwam niet meer bij van het lachen.
Gratje was een lieve hond man.quote:
ik mis hem zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gratje was een lieve hond man.
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef kutkabouter het volgende:
maargoed, ik ga slapen schatjens, ik moet morgen weer om kwart voor 9 in de collegebanken zitten![]()
![]()
Ik ook, waar blijft die steun.quote:
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen? Dit is m'n zesde week kerstvakantie.
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik verdien over een paar jaar meer geld dan jij, lekker puh![]()
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, waar blijft die steun.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
12 februari meid, dan geef ik je wel een dikke knuffel
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollenquote:
Ik heet geen Maurice.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*hoopt dat FTS serieus is en niet loopt te trollen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij bent heul geen pinguin, die kunnen niet typen
quote:
quote:
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
en nu ga ik goddomme slapendie vrouwmenschen ook altijd
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreeptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Succes op school morgen, ik zal aan je denken als ik om 14u wakker word.![]()
Slaap lekker.![]()
Fijn om te zien dat ik toch nog belangrijke dingen zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb even de onbelangrijke dingen weggestreept
Je mist mij he. Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
ik kan niet slapen
*draait zich om en probeert het nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |