Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit lief is.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit lief is.
Die kleine.quote:
Ik lolde.quote:
Mijn levensdoel is om het ultime gemene te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
wtf is datquote:
Daarom durf ik niet te meeten he bijdehand. Voor ik het weet vinden ze met mn voet in Breda en mn hoofd ergens in België.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn levensdoel is om het ultime gemene te vinden
Dat vraag ik me ook af.quote:
Wij zijn gewoon zo goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist dat Barrie het zou snappen.
Ey maar da's keihendig, zo kunnen wij geheimtaal communiceren, de rest snapt het toch niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ey maar da's keihendig, zo kunnen wij geheimtaal communiceren, de rest snapt het toch niet.
quote:
quote:
You wish!quote:
Ik snap het nietquote:
godverdomme dit is echt geniaal tux! heb je nog wat te roddelen zo?!quote:
Ja geniaal he! heb alleen op het moment geen roddel fffuuuuuquote:
Noujaa dat is toch verekkes jammer! Hoe ben je hier zo bij gekomen? Wel geniaal. Hoe lees je deze dingen eigenlijk? Heb je een barcodelezer op je mobielquote:
Het is dat fairy niet blond is want anders had dat een hoop verklaard.!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dat is toevallig.
[ afbeelding ]
En bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Het is dat fairy niet blond is want anders had dat een hoop verklaard.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |