quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kantoor baan? Waar zit de manager? Jij denkt dat je allemaal chille zakenreisjes mag maken op kosten van de baas? Maargoed veel plezier vanavond tijdens het kontje kussen bij je vereniging. Want whut alles voor die managerpositie.
Weet je hoeveel de term 'manager' nog zegt als zelfs de pleejuffrouw een 'interieurmanager' is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef FedExpress het volgende:
I'm here to save the topic!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik heb ook commissiewerk gedaan bij een nietszeggende studentenvereniging.'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel te verklaren hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemen
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Managers met een dom commissiebaantje op hun CV
[ afbeelding ]
Iemand die niet tegen z'n wil in drinkt en een uberbaas is
Wij zijn de enige niet-gemenen.quote:
And he just doesn't care. Wat een held. Professor Badass, mijn held.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.
Inderdaad. Nu is de vraag of het meer over ons zegt of over hunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wij zijn de enige niet-gemenen.
Awesome vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
over bazen gesproken:
http://www.refoweb.nl/vra(...)in-de-tijd/?pageID=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |