Dankje, ik voel me inderdaad nogal achtergesteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik vind dit gewoon een belediging voor FTS he, gewoon al haar waardevolle posts overslaan
nice! goed bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
eindelijk maar eens naar de kapper geweest
whehe, kan het me niet voorstellen bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkIedereen lacht me uit. Ga donderdag naar zo'n turk en zeg ik: KORT, HEUL KORT!
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staan
het pliesiebureau is wel op 10 meter afstand![]()
ja hoor, dan moeten we dus wel meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.
Kan jij er niet een regelen voor 50 euro?
Volgens mij leeft dat politiebureau niet eens meer.
Ik regel wel een tussenpersoon.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Eindhoven, 12 februari.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Dat kan ik morgen wel eens doen dan. Bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBoquote:
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBo
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.
Maar je hebt gelijk, de rest vindt het niet interessant genoeg denk ik.
Heb er niet altijd zin in.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegd
Ik wel hoor
Haha, snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb er niet altijd zin in.
Doe ik vannacht wel als ik me verveel.
Was niks persoonlijks hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, snap ik
Maar ik dacht: FTS is online, wat is dezen![]()
Haha, ja, tijd zat voor jou
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was niks persoonlijks hoor.
Kan ook wel ooit een week duren.
Ik bied me aanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
lekker bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
dan heb je pechquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
fine by mequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klapquote:
ja die vlieger gaat dus mooi niet op want het was al mijn buitenkansje om de beruchte BB te zienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klap
Komt goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnen
Slijmbal.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.quote:
wie, ik?quote:
durf jij wel?quote:[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Jij ja.quote:
quote:
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke usersquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij ja.
En ik durf alles, ik ben voor niemand bang jwz.
Ik ben enger.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke users
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.quote:
OMFG, ik sta bij jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet meer.
Maar wat heeft dat ermee te maken of ik wel durf?
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
OMFG, ik sta bij jeusers
mijn dag is gemaakt
![]()
ja weetikveel, omdat ik achterlijk ben ofzo
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.
En achterlijk ben je nog steeds, don't worry.
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgenquote:[..]
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.
Niet sip zijn, je hebt tenslotte een vermelding.quote:
Daarom, ik ben veilig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgengodverdomme
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nuquote:
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nu
wil niet zeggen dat we niet gaan stappen natuurlijk
en wat is me niet gedragen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |