overdrijven noemt ze datquote:Op maandag 31 januari 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven.
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.quote:
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzonedquote:Op maandag 31 januari 2011 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.
goeien post welquote:Op maandag 31 januari 2011 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
En Gratje was zeker een lieve hond. Hij had een liefde voor het afblussen van pannen, met z'n speciale schuim. Gratje werd graag geaaid en hij vond het leuk als er met hem gespeeld werd. Zijn favoriete speeltjes waren 2 ballen. Als er met hem gespeeld werd, werd hij behoorlijk wild. Normaal gesproken lag ie alleen maar rustig, maar zodra je hem aandacht gaf, brak de hel los.
Toch was Gratje een lieve hond. Hij deed nooit iemand kwaad. Hij kwijlde alleen heel snel als je hem aaide. Een beetje een slappe lul was hij wel, er zat niet veel actie in. Behalve tijdens het spelen, maar dan werd hij wel snel stijf, omdat hij over het algemeen niet zoveel beweging had. Gratje hield ervan om in donkere, vochtige grotten te spelen, daar had hij de tijd van zijn leven.
We zullen Gratje missen.
Ik friendzone iedereen jwz.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzoned
Dankje, ik heb er al m'n emotie ingelegd.quote:
heul niet, ik geloof je nietquote:Op maandag 31 januari 2011 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik friendzone iedereen jwz.
quote:
"Je bent bezoeker 8394"quote:
Ik wel, ik ben een allemansvriend.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul niet, ik geloof je niet
alsof jij vrienden met mij wilt worden
'quote:Op maandag 31 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
"Je bent bezoeker 8394"
ohhh shiii...
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 01:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een allemansvriend.
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingen
kijken hoe dat uitpakt
als jij een keer serieus bent voor de veranderingquote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.
Maar is prima, doen we een keer!
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij een keer serieus bent voor de verandering
ja ik was serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 01:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik was serieus
ben nog nooit in helmond uitgeweest dus wil het best een keer proberen
kan ik je beschermen van kwaadwillende sujetten enzo![]()
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweest
kut, mezelf verluldquote:Op maandag 31 januari 2011 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut, mezelf verluldIk wist het meteen al, maar ben blij dat je het nu zelf toegeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon me namelijk echt niet voorstellen dat ik dat vergeten zou zijn, plus vlak voordat je daarmee kwam was m'n naam een keer genoemd in m'n fotoboek.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wist het meteen al, maar ben blij dat je het nu zelf toegeeft.
Kon me namelijk echt niet voorstellen dat ik dat vergeten zou zijn, plus vlak voordat je daarmee kwam was m'n naam een keer genoemd in m'n fotoboek.
Oh dat kan ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb me echt kapot zitten lachen
maar ik had je naam niet uit een foboreactie, maar uit de url van je foto's
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.
Jij bent echt een lul haha. Ik dacht nog; het kan niet, maar laat ik hem het voordeel van de twijfel geven.
Ghehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
they see me trollin', they hatin'
ik was ook wel redelijk overtuigend, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 31 januari 2011 01:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe.
Je troll is je half gelukt, ik geef toe. Op een gegeven moment ging ik aan mezelf twijfelen namelijk.
Dat, én ik ga er niet meteen vanuit dat je liegt. Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik was ook wel redelijk overtuigend, al zeg ik het zelf
maar dit is natuurlijk geen reden om niet een keer uit te gaan
klopt, maarja just sayingquote:Op maandag 31 januari 2011 01:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat, én ik ga er niet meteen vanuit dat je liegt. Ik ben te goed voor deze wereld.
En dat heb je me ook niet horen zeggen.
Heheh we zullen het vanzelf zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maarja just saying
ik ga tukken, weltrusten
benieuwd naar de reactie van die andere kubo's morgen
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reagerenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef kutkabouter het volgende:
wauw, jullie lezen het topic niet eens meer terug
ook niet op mijn epic trollpost?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reageren
juist daarom niet. Aandachtshoerquote:Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook niet op mijn epic trollpost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
juist daarom niet. Aandachtshoer![]()
En als mensen dan niet reageren snel posten dat ze het terug moeten gaan lezen, want anders krijgt hij geen aandacht2
niks aandachtshoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het gewoon zonde als nou niemand het terug zou lezen
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
een beetje jezelf de hemel inprijzen terwijl ik van tevoren nog een goede comeback had ah pftoequote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks aandachtshoerik vond het gewoon zonde als nou niemand het terug zou lezen
Ik heb die meuk idd overgeslagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb geen zin om op die meuk te reageren
Dankje, ik voel me inderdaad nogal achtergesteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik vind dit gewoon een belediging voor FTS he, gewoon al haar waardevolle posts overslaan
nice! goed bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
eindelijk maar eens naar de kapper geweest
whehe, kan het me niet voorstellen bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet ook. Haar kan ik bijna zien als ik naar boven kijkIedereen lacht me uit. Ga donderdag naar zo'n turk en zeg ik: KORT, HEUL KORT!
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zou ze daar bij engelen gaan jatten, heb ik ze toenstraks zien staan
het pliesiebureau is wel op 10 meter afstand![]()
ja hoor, dan moeten we dus wel meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zelf doen he.
Kan jij er niet een regelen voor 50 euro?
Volgens mij leeft dat politiebureau niet eens meer.
Ik regel wel een tussenpersoon.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Korte haren lijkt me echt koud niet normaal.![]()
Op marktplaats zijn geen borden te vinden van Troeteldonk.
Eindhoven, 12 februari.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja hoor, dan moeten we dus wel meeten
*pakt vast sleutel 13*
Dat kan ik morgen wel eens doen dan. Bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je zou de Plus eens kunnen checken, daar was de actie van.
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBoquote:
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik negeer als enige niet jouw blije post en dan negeer je wel mijn reactie in jouw FoBo
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb nog niks in m'n fobo beantwoord.
Maar je hebt gelijk, de rest vindt het niet interessant genoeg denk ik.
Heb er niet altijd zin in.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, vooruit, dan heb ik niks gezegd
Ik wel hoor
Haha, snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb er niet altijd zin in.
Doe ik vannacht wel als ik me verveel.
Was niks persoonlijks hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, snap ik
Maar ik dacht: FTS is online, wat is dezen![]()
Haha, ja, tijd zat voor jou
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was niks persoonlijks hoor.
Kan ook wel ooit een week duren.
Ik bied me aanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
lekker bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Aaah ik ben zo blij.
M'n telefoon was voor de tweede keer stuk, had hem opgestuurd ter reparatie en heb een nieuwe gekregen. Ennnnn ik kan vanaf maandag aan de slag in de thuiszorg. Krijg een contract tot 1 oktober dus werk heb ik ook al geregeld voor het komende half jaar waarin ik geen opleiding volg.
dan heb je pechquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel wel een tussenpersoon.
fine by mequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klapquote:
ja die vlieger gaat dus mooi niet op want het was al mijn buitenkansje om de beruchte BB te zienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb KK al eerder gezien, zal me dus niet doodschrikken. Tevens heb ik dan een smoesje om de berucht BB te zien. 2 vliegen in een klap
Komt goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha. weet ik xD dan zie ik het wel een keer verschijnen
Slijmbal.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lekker bezig
oke, die was heel doorzichtig
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.quote:
wie, ik?quote:
durf jij wel?quote:[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Jij ja.quote:
quote:
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke usersquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij ja.
En ik durf alles, ik ben voor niemand bang jwz.
Ik ben enger.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Durf je wel? Ik ben heel eng namelijk.
Niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik sta toch als enige in je rijtje achterlijke users
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.quote:
OMFG, ik sta bij jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet meer.
Maar wat heeft dat ermee te maken of ik wel durf?
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar stiekem ben je vast heel schattig.
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
OMFG, ik sta bij jeusers
mijn dag is gemaakt
![]()
ja weetikveel, omdat ik achterlijk ben ofzo
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pas maar op, dalijk is het een rapist van 36![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jajaja, ik heb weer een goede daad verricht vandaag.
En achterlijk ben je nog steeds, don't worry.
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgenquote:[..]
Ook daar ben ik niet bang voor. Volgens m'n vader zijn m'n schoenen net moordwapens (want hoge hakken), dus ik kan me verdedigen.
Niet sip zijn, je hebt tenslotte een vermelding.quote:
Daarom, ik ben veilig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan denken zo'n hak in je juwelen te krijgengodverdomme
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nuquote:
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de hakken van FTS zijn het engst vanaf nu
wil niet zeggen dat we niet gaan stappen natuurlijk
en wat is me niet gedragen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt, hoef je nergens bang voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |