gast, stel je niet zo aan man, schaam je je voor jezelf ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga me niet voor lul zetten op het forum
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook niet blij mee, maar dat kunnen ze me niet verbieden en wie er in hun huis slaapt wel.![]()
Oh dat is wel rot ja, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb echt geen zin in dalijk. ik moet verplicht gaan zuipen
ja, ik moet om 5voor5 beginnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat is wel rot ja, ik leef met je mee.
Zuipen is ook echt een straf ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo ga je op een dinsdag zuipen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, ik moet om 5voor5 beginnenwaarschijnlijk ben ik rond 10 uur ofzo alweer stomdronken thuis
JA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, stel je niet zo aan man, schaam je je voor jezelf ofzo?
En serieus, ik las zuigenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag is het nogal... apart.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zuipen is ook echt een straf ja.
student hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo ga je op een dinsdag zuipen?
Ghehe kom daarna op FOK!, kunnen we lachen.
het is een nogal belangrijke borrelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus je weet dat het kut is en gaat toch? Ga dan gewoon lekker op de bank punniken ofzo...
Je brengt het alsof het iets is wat je zou willen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is een nogal belangrijke borrel
bij deze borrels wordt grotendeels bepaald of ik op m'n vereniging commissies kan doen de komende jaren
kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het iets is wat je zou willen?
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt
het is leuk om te doen en het staat leuk op CV
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!
Wow, manager! Ik ben pas onder de indruk als ze meteen partner nodig. Bij het tankstation waar ik werkte hadden we ook een manager, en die hoefde ook niet trots te zijn op haar werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
van het ex-bestuur van mijn vereniging krijgt een goeie 50% bij start een managerspositie aangeboden
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
van het ex-bestuur van mijn vereniging krijgt een goeie 50% bij start een managerspositie aangeboden
Wss zuigen ze hun weg naar bovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.
Net alsof je zo'n baan over hebt voor iedere week tegen je zin in zuipen.
Niet bang zijn, gun ons ook een lolletje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
student he
en ja, daar ben ik juist bang voor
en in dit geval is het wel kut zuipen, want het is a-relaxt zuipen. gewoon adten tot je niet meer kan en andere gasten slopen
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw geweldig zeg. Raar inderdaad als je universiteit hebt dan ga je geen konten wassen nee.
Net alsof je zo'n baan over hebt voor iedere week tegen je zin in zuipen.
Kantoor baan? Waar zit de manager? Jij denkt dat je allemaal chille zakenreisjes mag maken op kosten van de baas? Maargoed veel plezier vanavond tijdens het kontje kussen bij je vereniging. Want whut alles voor die managerpositie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baan
Een manager heeft een avontuurlijk leven, vol actie, drama en avontuur? Ik zeg NEIN! Een manager heeft een kutkantoor baan, verdient niet veel meer dan het gewone werkvolk en is verantwoordelijk voor suffe dingetjes die een downpatient of een slecht geschreven DOS-programma ook zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet je hoeveel universitaire studenten er zijn? denk je dat die allemaal manager worden? nee. de meesten krijgen later ook gewoon een kut kantoor baan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kantoor baan? Waar zit de manager? Jij denkt dat je allemaal chille zakenreisjes mag maken op kosten van de baas? Maargoed veel plezier vanavond tijdens het kontje kussen bij je vereniging. Want whut alles voor die managerpositie.
Weet je hoeveel de term 'manager' nog zegt als zelfs de pleejuffrouw een 'interieurmanager' is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, lol, mijnheer, u heeft in een biercommissie gezeten?! U kunt tappen? NOU, WIJ NEMEN U WEL AAN OP ONZE LUXE TOPFUNCTIE HOOR!!!
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef FedExpress het volgende:
I'm here to save the topic!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik heb ook commissiewerk gedaan bij een nietszeggende studentenvereniging.'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel te verklaren hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou wellicht verklaren waarom veel projectleiders/managers van die bezopen beslissingen nemen
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Managers met een dom commissiebaantje op hun CV
[ afbeelding ]
Iemand die niet tegen z'n wil in drinkt en een uberbaas is
Wij zijn de enige niet-gemenen.quote:
And he just doesn't care. Wat een held. Professor Badass, mijn held.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar die onderste is gekleurd én heeft roze schoenen.
Inderdaad. Nu is de vraag of het meer over ons zegt of over hunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wij zijn de enige niet-gemenen.
Awesome vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
over bazen gesproken:
http://www.refoweb.nl/vra(...)in-de-tijd/?pageID=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |