Hoi, alles goed?quote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef BrandX het volgende:
Behalve dat ik zwak ziek en misselijk ben, mag ik niet te veel klagen.
Zeer bespottelijke opmerking. Dit gaat veel te ver. Spotten met familieleden zou niet getolereerd moeten worden.quote:
och, je komt vaak genoeg in KLB om daar wel tegen te kunnen, je krijgt daar wel erger naar je hoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
4 frikandellen speciaal.....
[..]
Zeer bespottelijke opmerking. Dit gaat veel te ver. Spotten met familieleden zou niet getolereerd moeten worden.
Ik heb je in mijn reactie al aangegeven waar je terecht kanquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Yoewie het volgende:
Dat jij het een duf liedje vind, is jouw mening. Hier kan over gediscussieerd worden. Ik vind het een ge-wel-dig liedje!
Ook is mijn vraag hoe dit liedje + clip tot stand is gekomen. Er ging een gerucht dat dit via FOK is gekomen. Zie de vraagstelling in het topic. Is wel een topic waard vind ik.
Bovendien, wie zegt dat het liedje 2-3 jr oud is? heb je research gedaan en het betreffende topic gevonden? Ook dat was mijn vraag. het was namelijk een gok van me.
Overweeg nog eens mijn topic te her-openen en graag hoor ik dan in welk subforum deze hoort
Ik zou eerst leren lezen voor je een topic opent jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef Yoewie het volgende:
Dus ik mag geen eigen topic openen? Ook niet in MUZ?
Wat mijn collega zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou eerst leren lezen voor je een topic opent ja.
Ze zegt dat je het in MUZ kan proberen maar dan wel met een beetje meer inhoud, anders gaat het daar ook dicht.
Helemaal goed toch? Meedenken wordt alleen maar gewaardeerdquote:
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal goed toch? Meedenken wordt alleen maar gewaardeerd
Het had net zo goed een toffe schot in de roos geweest.
Ja, dat zijn overtuigende argumentenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Mag Laura's best bewaarde geheim... weer naar GC? Ik wil namelijk in elk forum een Lauratopique openen.
Okay, dan. Ik zal er een traan over laten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn overtuigende argumenten.
Nee sorry, voor dat soort spelletjes ga ik geen overduidelijk ONZ topic weer naar GC halen.
Nounou, niets mis met autistjes hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef mschol het volgende:
Lego 2, sorteren enzo
die reactie mag wel verwijderd worden.. zinloze uitspraak en "schelden" (niet iedereen ziet het mogelijk als beledigend)
dat zeg nik niet, maar het is niet echt een normale manier om iets toe te voegen aan een topic, het voegt zelfs niks toe aan het topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nounou, niets mis met autistjes hoor.
Het was een compliment naar jullie legobouwers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg nik niet, maar het is niet echt een normale manier om iets toe te voegen aan een topic, het voegt zelfs niks toe aan het topic.
zet dat TvP ofzo neer, want het lijkt nu gewoon op een verkapte tvp, en die mogen niet meer...
Mag mijn Big Mac dan weer terug?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Nectar het volgende:
Ramadan #2 - Waar de verleiding naar eten & drinken groot is
kan dit plaatje hier per direct weg
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mag mijn Big Mac dan weer terug?
Mwah, mag wel ff hier, in TRV lopen toch meer de wat discussietopics, dit is 1 kort vraagje en als het opgelost is is het topic niet echt meer de moeite waard verder, hier heeft TS meer kansquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:33 schreef Skonk het volgende:
Mensen die tv kijken
Laat je dan gewoon meteen in je kont neuken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:14 schreef Olle. het volgende:
Beetje kansloze opmerking eigenlijk voor GC
het geweldige wilde westen topic
[..]
beiden opgelostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Wat is Tricouleur in Rotterdam?
Ben er al achter, het topic kan dicht![]()
Ik vind het niet relevant om te melden wat Tricouleur in het geheel is. Het is namelijk een persoon
geen idee, dat kun je beter even in het BUG forum melden denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef mschol het volgende:
waarom zie ik wel dat er gepost wordt maar kan ik de posts hier niet zien? :S
Die staat gewoon in de AT van GC: Dagcijfers #208quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:19 schreef kanovinnie het volgende:
vraagje, waar zijn de dagcijfers heen?
Raar, ik kon hem net niet vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de AT van GC: Dagcijfers #208.
niet hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:39 schreef Lonker2.0 het volgende:
Waar moet ik dan mijn klachten plaatsen ?
En waarom is mijn serieuze topic naar ONZ geplaatst ?quote:
klopt, het is voor een paar dagen dicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:39 schreef Gotrick het volgende:
Gozerts.. ik weet dat ik enige biertjes op heb.. maar ben ik gek of is Klaagbaak verdwenen opeens?
Ken het niet vinden..
Jeetje.. wat hebben ze deze keer geflikt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, het is voor een paar dagen dicht.
Je ziet het vanzelf weer verschijnen... ooit
[FOTOREPORTAGE] Hoe KLB kapot gingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jeetje.. wat hebben ze deze keer geflikt?
het lag niet aan jouw OP maar aan de reaktiesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:41 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
En waarom is mijn serieuze topic naar ONZ geplaatst ?
Gooi hem dan maar dicht ipv serieuze vragen als ONZ te beschouwen.
kratje bier in de trein
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[FOTOREPORTAGE] Hoe KLB kapot ging
aangepastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Jack. het volgende:
Nokia SMS geluid
Kan je daar in reply #6 (door mezelf) even het emailadres weghalen aub?
checkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:54 schreef ThaTim het volgende:
Turken op Fok! #518 - Waal! moet 518 zijn
Ik snap niet wat je hiermee wil zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Puala het volgende:
FOK!STOK door Nederland #112 ONDERWEG (zwarte hand)
Stokkie is niet meer onderweg.
Dit is een korte manier voor het indienen van een verzoek voor het wijzigen van de TT.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen.
En dan nog weet ik niet wat je wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is een korte manier voor het indienen van een verzoek voor het wijzigen van de TT.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Puala het volgende:
FOK!STOK door Nederland #112 HANK (babybel)
TT is aangepastquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Puala het volgende:
FOK!STOK door Nederland #112 HANK (babybel)
doe maar in dit topic: Anton Geesink overleden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef Olle. het volgende:
heb je mijn post ook gezien Symphonic ?
toppie toppie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe maar in dit topic: Anton Geesink overleden...
Nee hoor, en morgenochtend is die gewoon weer open.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
Wtf bezielt haar?
Beetje belachelijke reden om zo'n topic dicht te gooien.
Dus je bent gewoon lui?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, en morgenochtend is die gewoon weer open.
Ik heb nu ondragelijke hoofdpijn, dus laat ik het nu even rusten. Maar ik pas ervoor om morgen 200 reakties te verwijderen, en de OP heeft een ernstige disclaimer nodig... tijdelijk slotje is het, don;t worry.
quote:
Geef dat dan als reden.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef CartWOman het volgende:
Dat klotefilmpje is vaker gepost vandaag en gesloten wegens linkdump. Terecht ook.
Ach de inschatting die hij geeft is correct; er valt namelijk niets te discussiëren. Direct een slotje was wellicht beter geweest maar Symphonic kiest ervoor er morgen met een hoofdpijnvrij hoofd beter naar te kijken. Dat valt imo in hem te prijzen.quote:
Mwah, in dit topic moet het kunnen hoorquote:
ik weet wat je bedoelt, maar weet niet meer waar het staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:47 schreef Stali het volgende:
Er was zo'n reeks met voorspellingen wie er dood zouden gaan.
Kan de reeks niet meer terugvinden. Wrs. wens ik toch te weinig mensen dood..
Is er iemand die weet waar ik het over heb en met een linkje?
Gewoon niet doen, en je weet dondersgoed waaromquote:Op zondag 5 september 2010 02:10 schreef FOKkû het volgende:
Je nietig voelen
Uitleg waarom het bagger is. Vanwege de spoiler in de OP?Mod 'm dan weg.
Nee, ik weet oprecht niet wat er fout is aan het topic.quote:Op zondag 5 september 2010 02:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, en je weet dondersgoed waarom
ja absoluut de spoilerquote:Op zondag 5 september 2010 02:13 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, ik weet oprecht niet wat er fout is aan het topic.Dus was het nou wel of niet de spoiler?
quote:Op zondag 5 september 2010 02:17 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Mag ik dan een nieuwe maken, met dezelfde OP, maar dan zonder de spoiler?
Niet liegen he, yvonne was FA tot ze A werd in 2004. En voor ze FA werd was ze mod van oa C&H en LIT.quote:Op zondag 5 september 2010 03:36 schreef Symphonic het volgende:
Is ze ook nooit geweest.
Slaap lekker
Oeps, dan loog ik in commissie.quote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Effe hier hoor,.
[..]
Niet liegen he, yvonne was FA tot ze A werd in 2004. En voor ze FA werd was ze mod van oa C&H en LIT..
geregeldquote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef newyorknewyork het volgende:
Hij kan al weer dicht
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Het was te proberen, voor 4 minuten.
Dit maakt anders ook weinig indrukquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
TT's met meest indrukwekkende moeten sowieso dicht.
Het is indrukwekkendste..
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Oeps, en TT's kun je niet sluiten, T's wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Die TT's zijn onbegonnen werk, er hoort bijvoorbeeld ook geen spatie voor 'foto'.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde foto
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Post hier je meest indrukwekkende Tweede Wereld oorlog foto
pak ze Dago!
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.quote:
Bedankt, daar ging het mij om.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn rechtquote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Maar verder staat het hem natuurlijk vrij of hij wel of niet reageert op welke posts. Dat kan rete irritant zijn, dat weet ik, maar hey, dat is wel zijn goed recht. Blijkbaar (ik heb geen andere topics teruggelezen, mea culpa) is hij een voorstander van dat chipgedoe en de meesten van jullie tegenstanders. Dat zal altijd wringen in dit soort discussies. Hou de eer aan jezelf en negeer zo'n iemand dan.
edit: ik snap de grap nu pas, na uitleg zelfsquote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn recht.
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?quote:
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoorquote:Op donderdag 9 september 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?.
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSVquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoor
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inquote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSV
WTF.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inEn we houden van dezelfde biersoorten.
Wel houden we elkaar gezond scherp, en dat moet ook, daarmee houden we GC modwise scherp
jah, ik ben een vieze gore importproduct hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
Die komt uit Rotterdam.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
ah gossiequote:Op zondag 12 september 2010 15:05 schreef Dagonet het volgende:
Hidaho, zo'n grote bek voor iemand die vandaag geregistreerd is?
Gevalletje kliko lijkt mij.
Kloonscan moet lukken toch?quote:Op zondag 12 september 2010 15:10 schreef Dagonet het volgende:
Post gewoon onder je normale account.
Persoonlijk zou ik de moeite niet eens nemen. Gewoon wegpleuren. Is het een kloon blijft het stil, is het geen kloon dan komen ze vanzelf wel mailen.quote:
Of je nokt gewoon en gaat niet als een laf lafbekje onder een kloon foto's zitten postenquote:
Zoiets zeg je toch niet tegen een vrouwquote:
wij vrouwen onder elkaar mogen datquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet tegen een vrouw
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is dat ibood topic heen?
-edit-
via google kon ik hem wel vinden..
Er zijn grenzen na bepaalde hoeveelheden, maar gesnaptquote:Op woensdag 15 september 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
jullie moeten alleen niet zo happen, dat helpt niet
GMTAquote:Op woensdag 15 september 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
jullie moeten alleen niet zo happen, dat helpt niet
Nee, het is een linkdump, en er stond nou niet bepaald wat discussiewaardigs verder in je OP qua stelling oid.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef Itchy.Scratchy het volgende:
Onterecht slotje. Wtf.
Vrouwen nat dansen doe je zo
ik ben nu dus al strafbaar omdat ik zijn toilet heb opgeruimt en zijn nestje kapot heb gemaakt.quote:Waarom beschermd?
Voor mensen die erg veel overlast van het roofdier hebben is het onbegrijpelijk maar de steenmarter is bij de wet beschermd. Daarom mag het dier niet worden gevangen, gedood of verstoord. De reden van bescherming is omdat het erg slecht gaat met de steenmarters in Nederland. Lange tijd werden ze gevangen en gedood voor zijn mooie pels.
Door ze te beschermen hoopt men dat het aantal weer kan toenemen en de natuur op deze manier in evenwicht zal blijven.
Indien men de steenmarter toch probeert te vangen of te doden, begaat men een strafbaar feit en riskeert hiermee een forse boete. Ook het verstoren van nest- en slaapplaatsen is een ernstig misdrijf en zal worden beboet.
Vangen of doden heeft trouwens weinig zin, hun plaats wordt snel weer ingenomen door een soortgenoot. Het enige wat helpt is zorgen dat ze niet in een woning kunnen komen.
Niet nodig, want de oplossing is al gegeven. Bel de dierenambulance. Die mogen het vangen en herplaatsenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef notagain het volgende:
.....
mijn topic is op slot maar ik zit dus wel met een probleem:
[..]
ik ben nu dus al strafbaar omdat ik zijn toilet heb opgeruimt en zijn nestje kapot heb gemaakt.
maar met andere woorden, als je zo'n klote beest in je huis hebt mag je er niks aan doen![]()
kan het topic weer los als we het niet over doden hebben?
die komen niet, alleen dus een of andere marterfreak die in het uiterste geval dat beest gaat vangenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet nodig, want de oplossing is al gegeven. Bel de dierenambulance. Die mogen het vangen en herplaatsen
dat lukt dus niet omdat we een huis hebben die qua omtrek al een paar honderd meter is, dan zit die straks op een andere kamerquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:41 schreef BrandX het volgende:
Enige wat je dan kan doen is met een stel maten de zolder op zijn kop zetten en helemaal afdichten, en dan ook helemaal, zodat hij niet meer naar binnen kan. Problem solved.
Voor de goede orde, ik snap je frustratie wel hoor, maar een topic op FOK! gaat je in deze dus ook niet verder helpen.
Heb je dit nummer al geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef notagain het volgende:
[..]
dat lukt dus niet omdat we een huis hebben die qua omtrek al een paar honderd meter is, dan zit die straks op een andere kamer
ik vind diertjes ontzettend tof, daarom wonen we in de natuur maar tering zeg, die stank...
dierenbescherming is heel leuk maar hier (ik kom dus uit twente) zijn ze nu dus inmiddels een plaag
snap dat zoiets niet op fok mag maar welke keuze heb je nog?
(onze hond en kat een nacht opsluiten op de zolder gaat ook weer te ver)
quote:Via deze internetpagina willen wij u graag informeren over het bestaan van het Landelijk Alarmnummer Dierenambulances & Dierenhulp Diensten.
0900-0245
Wat op initiatief van de Europese Federatie Dierenambulances in Oktober 2004 tot stand is gekomen. Er is gebleken dat nog niet alle mensen in Nederland beschikken over de juiste kennis en informatiebetreffende dit telefoonnummer. Dit landelijke alarmnummer heeft ten doel, dieren die hulp behoeven zo adequaat en snel mogelijk te kunnen helpen en mensen in contact te brengen met dié instanties die hiervoor nodig zijn, 24 uur per dag 7 dagen in de week.
ik plaats eerst eens een infraroodcamera om te zien waar, hoeveel en hoe het binnenkomtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je dit nummer al geprobeerd?
[..]
Is ook een idee, en dan bellen met accurate info idd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef notagain het volgende:
[..]
ik plaats eerst eens een infraroodcamera om te zien waar, hoeveel en hoe het binnenkomt
ik heb zo maar het idee dat het daar helemaal niet over gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef eQuaL het volgende:
Snakey, over dit topic:
magneet stopt gasmeter?
Wellicht gaat dat niet over oplichting![]()
Ik had namelijk net gevonden wat de TS waarschijnlijk ergens had gehoord en wellicht verkeerd had geinterpreteerd:
http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=24;action=display;threadid=20218
Was misschien best interessant geweest om het erover te hebben
Check mijn sluitpost. Denk dat dat handiger is. Op deze wijze wordt het niets, zoals je merktquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:04 schreef Louis22 het volgende:
Kan iemand Maximes stemoverslag opschonen?
Thanks!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
Dat deed ik in mijn schoonmaakronde van posts met kankerfilm dit en kankerfilm dat, en nam daarbij quotes mee. Ik heb daarbij iets te veel gedaan zie ik, mijn excuus. Ik zet het terug.
Het was op mijn mobiel, noten van posts ging ook niet goed
al opgelostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Mixende_match het volgende:
www.own4u.nl
is linkdump, hij staat in meerdere topics over een of ander maffia spel...
Ik heb 't net gezien, dankjewel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef BrandX het volgende:
Ik vond hem ook al leuk, en daarom niet geslot, maar ik zal hem voor je naar ONZ schoppen. Daar is hij idd wel beter op zijn plek
Je bent in een goede bui vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
ach zo'n topic moet op zijn tijd kunnen toch? Users hebben lol
alleen vandaag maar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je bent in een goede bui vandaag![]()
Wat een tolerantie hier in GC
Daarom is dit ook mijn favoriete forumquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:07 schreef BrandX het volgende:
Mwah, SWJ, murp en myraela doen het prima imo.
En ik ben daar veel te streng voor joh. Neh, GC is helemaal mijn ding
Goede balans tussen serieus en grappig, intelligent en dom, herhaling en uniek.
Gotta love it
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:13 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Daarom is dit ook mijn favoriete forum
Hetgene dat ik postte meende ik niet hoor
Ik had altijd de gewoonte om het nieuwe topic er nog even erbij te zettenquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
quote:Wie zijn de moderators?
HeatWave
Mail: HeatWave apestaartje fok.nl
Msn: psoeting apestaartje hotmail.com
Klonk
Mail: klonk apestaartje fok.nl
MSN: klonk apestaartje xs4all.nl
BrandX
Mail: brandx apestaartje fok.nl
MSN: josehuitema apestaartje hotmail.com
jawel, maar we gaan het niet promoverenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
kun je weer eens een leuk stats topic in elkaar zetten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
ik zie, naast de inmiddels verwijderde fipo, niets wat offtopic of gebagger is. De posts zijn erg logisch, je OP is namelijk niet echt duidelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef vlg het volgende:
kan iemand dit Waarom maken we zo probleem van de npo weer blinkend opboenen?
Die regel is er niet om topiques zoals deze te verbieden, maar om te voorkomen dat users tekst en uitleg vragen over actuele bans.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bans voor zaken die buiten FOK! gebeurden... Bans bespreken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:
![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
Moet je dat niet in KLB zetten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
ja die zijn er, maar dat betreft geen een topic in GC, dus hier heb je niets te zoekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:41 schreef idiot---boy het volgende:
best wel aandoenlijk dat jullie niet inhoudelijk durven te reageren, en er zijn heus wel topics van mij met een slotje, danwel van een andere waar ik me aan erger. Maar goed lieve modjes, ik ga wel naar KLB
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die zijn er, maar dat betreft geen een topic in GC, dus hier heb je niets te zoeken
Leer lezen.
nogmaals, ik kan niet voor jou vertellen waarom een andere mod, van een ander forum, een slotje heeft geplaatst. Ieder forum heeft zo zijn hebbedingetjes. Je zal je toch echt in [KLB FB] Klagen en vragen. moeten melden voor een antwoord, hier krijg je het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjes
geef dan op zijn minst een link, hier kan ik geen soep van kokenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjes
zie sluitpostquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:09 schreef APK het volgende:
Aaaah, mag deze niet gewoon even open blijven?
ex terugwinnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:52 schreef FOKkû het volgende:
Waarom krijg ik een virus-alert als ik de derde pagina van dit topic wil bezoeken?Wil een modje eens kijken of er geen grappenmaker hier rondloopt?
Ik gebruik Google Chrome. En ik krijg dan een rood scherm met "Malware gedetecteerd!"quote:
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.akademifantasia.org die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.akademifantasia.org.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
quote:CheckOp donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Ayca het volgende:
Haii kan iemand #556 in de TT van het Turkentopic zetten?En gelijk ook even centraal als het niet te veel moeite is.
quote:Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef idiot---boy het volgende:
wie mij een linkje geeft naar een feedback reactie waarin gesmeekt wordt om een gesloten topic weer te openen en waarin een moderator zegt ja, je hebt gelijk, krijgt een euro
Niet vindbaar?? Dan: feedback is zinloos(behalve dan voor klacten over kuttopics, daar willen de modjes hun handen best aan vuil maken
)
quote:ik vroeg om een linkjeOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?
quote:In combinatie met je ava vind ik dat toch wel heel ranzig klinkenOp donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Maanvis het volgende:
hey remlof, had ik al gezegd dat ik je een geile opwindende kerel vind?
quote:die ben ik ook kwijtOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef donroyco het volgende:
Waar kan ik het centrale TNT-vraagtopic vinden?
quote:ja, zoiets, als je zoekt op TNT zie je pas hoe hulpeloos sommige mensen zouden zijn zonder FOK!Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef BrandX het volgende:
Ik weet de TT ook niet meer
Iets met 'eerst hier kijken' ofzo. Klonk heeft het toen gemaakt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan het nummer worden verandert in de TT naar 2030 in dit topic [KSC 2030] Waar Thijs naar de kapper moet
quote:
quote:Mwah, heel technisch gezien wel, maar het is niet met een of andere enquete ofzo, het is dat hij erbij gezet heeft dat het voor een onderzoek is, anders was het een prima topic geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe wordt een film verspreid online / op youtube?
Moet hier nog toestemming voor gevraagd worden?
quote:OkOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef Razor21 het volgende:
Mag dicht : ProLiant ML110 van HP nu voor ¤ 5.80 bij Hardware.nl ze zijn er al achter bij Hardware.nl
quote:
zie je PMquote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop echt dat dit topic zo weer open mag : Doneer iets aan Stichting het Afdankertje
Heb zelf ook al wat overgemaakt naar ze.
Bedankt voor je PM ik snap je standpunt wel.quote:
niet op alle topic's hoeven slotjes, ze zakken vaak vanzelf wegquote:Op maandag 1 november 2010 23:32 schreef fonsoy het volgende:
Voorstellen. onzintopic
Wie heeft de verwarming al aangehad ? oud topic, nu is 't irrelevant
Hyves account deleten binnen 30 seconden (linkje) linkdump
quote:Op maandag 1 november 2010 23:32 schreef fonsoy het volgende:
Voorstellen. onzintopic
Wie heeft de verwarming al aangehad ? oud topic, nu is 't irrelevant
Hyves account deleten binnen 30 seconden (linkje) linkdump
dat dus.quote:Op maandag 1 november 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
niet op alle topic's hoeven slotjes, ze zakken vaak vanzelf weg
waarom denk je zelf....quote:Op woensdag 3 november 2010 22:15 schreef shizzlefizzle het volgende:
Waarom vallen vrouwen op negers?
"ja doei"
?
hoezo is dat topic dicht
Neuhquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:34 schreef idiot---boy het volgende:
Alsjeblieft zeg....Sluiten die handel
Geld winnen via fok
Omdat ik zwart ben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien, maar nee, gaan we niet doen
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Beiden opgelost, en die tweede vooral met teamwork
Dakanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:22 schreef lipjes het volgende:
[GRTDOJW] # 736 Waar we Black Ops willen spelen!
Kan dat nummer 1tje verhoogt worden
Nog een kloontje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:25 schreef jandevink het volgende:
het is ook eenzijdige informatievoorziening he.
we hebben alleen de info die zij ons geeft en daarbij krijgen de nederlandse topartsen ervan langs door haar alsof ze onkundig zijn.
diezelfde artsen kunnen en mogen niet reageren vanwege hun eed.
en ze leurt overal met haar gejammer en vertrekt als mensen kritisch zijn.
frappant dat mensen zo snel iets geloven als je het maar zielig genoeg verpakt...
quote:
doodsbedreigingen nog wel en gebaseerd op haatquote:schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand handigeharry200 verwijderen van het forum aub?
Niets meer dan scheldwoorden en bedreigingen
http://forum.fok.nl/user/history/325223
quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef fonsoy het volgende:
Wil een modje mijn mod nominatietopic slotten als het 15 november wordt? (middernacht dus).
De FOK! mod van het jaar 2010: nominatieronde!
Dan ga ik zo beginnen met werken aan een stemtopic
Donequote:Op maandag 15 november 2010 00:45 schreef fonsoy het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1
Mag de tt veranderd worden naar:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1
?
ben ik lang bezig met een OP, vergeet ik de TT
What ever floats your boatquote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
[GRTDOJW] #743 Waar NBT vriendinnen zoekt
kan de TT verandert worden in:
[GRTDOJW] #743 Waar NBT vriendinnen zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |