Het grote AH-kortingsbonnentopicHier een linkje naar alle op het moment geldige voordeelcoupons!
Werken de kortingsbonnen ook met zelfscankassa's/handscanners?• Ja, dat werkt gewoon. Scan de kortingsbon nadat je het artikel hebt gescand.
Kun je meer dan 2 producten per kortingsbon kopen?• Ja, in de praktijk blijkt dat dit gewoon kan. Uiteraard garantie tot aan de kassa. In de
webwinkel kan dit helaas niet, daar wordt de korting echt over twee artikelen berekend.
Stel, ik koop een product met kortingsbon waar een 35% kortingssticker op zit. Krijg ik dan 85% korting?• Alle kortingen worden cumulatief berekend over de originele kassaprijs. Dus bijvoorbeeld:
Kortingsbon -50% in combinatie met een sticker -35% geeft een totale korting van 85%, je betaalt slechts 15% van de originele aanschafprijs.
Krijgt iedereen dezelfde kortingsbonnen?• Nee, Albert Heijn maakt kortingsbonnen op basis van je aankoophistorie. Soms krijg je geen bonnen, soms krijg je dezelfde als iedereen en soms zijn er verschillende bonnen in omloop.
Kan ik de kortingsbonnen meer dan één keer gebruiken?• Ja, dat werkt gewoon.
Wanneer komen er nieuwe bonnen?• Albert Heijn verstuurt op zondag de nieuwe bonnen die de volgende weken geldig zijn.
Er is een 'volg topic'-knop, gebruik die ook! Geen tvp's dus, zodat andere FOK!kers niet teleurgesteld worden als ze geen kortingsbon vinden in je post.De OP is
hier te vinden. Degene die de lapo maakt, wordt vriendelijk verzocht een nieuw deeltje te openen

.
OP met dank aan _Ophelia_, Bartjebart en Bart.[ Bericht 72% gewijzigd door Symphonic op 16-11-2010 21:21:46 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend