Het kan idd. Zie bonusaanbieding voor Dove deze week:quote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, maar om van 26 euro naar 7 euro te gaan moet je puur en alleen 50% producten hebben zodat het 13 euro wordt en dan nog eens 15 euro aan producten met 35% waardoor het 7 wordt.
Lijkt me vrij sterk dus maar het kan
stel voor je hebt een komkommer van 2 euro en je krijgt er 35% dagkorting opquote:
Nee, die kortingspercentages gaan beiden van de originele prijs.quote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
stel voor je hebt een komkommer van 2 euro en je krijgt er 35% dagkorting op
dat is dus 70 cent korting.. en daarna gaat er pas die 50% af.. dus 130 / 2 = 65 cent
65 cent van 2 euro is 32,5% = 67,5% korting
weet je dat 85% zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die kortingspercentages gaan beiden van de originele prijs.
Je snapt het percentage rekenen van de AH dus nietquote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat is dus 70 cent korting.. en daarna gaat er pas die 50% af.. dus 130 / 2 = 65 cent
Gast, je snapt het nietquote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nu wel, maar dat vind ik onlogisch van appie heijnquote:
Ik niet als ik een maaltijdsalade voor 73 cent mee kan nemen.quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nu wel, maar dat vind ik onlogisch van appie heijn
Of vers sap voor 30 cent per halve literquote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik niet als ik een maaltijdsalade voor 73 cent mee kan nemen.
scherp!!quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of vers sap voor 30 cent per halve liter![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef loecje het volgende:
http://ah.pondres.nl/10116/YOHYPTZIEGDZRCPJWELD.pdf
met chocolade
Die chocolade is niet zo boeiend. Die Milk&Fruit daarentegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef loecje het volgende:
http://ah.pondres.nl/10116/YOHYPTZIEGDZRCPJWELD.pdf
met chocolade
Die was toch 2 euro met die coupon?quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of zoals ik net, een slagroomschnitte voor 59 cent. Wel errug jammer dat we hem vandaag helemaal op moeten eten, wat zal dat een moeite kosten....![]()
Nee, staat al meer dan een dag op http://gratis.startpagina(...)nen!%29#msg-13037668quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zeker net nieuw online gekomen door appie heijn
al vind ik 25% karig, voor een onboeiende reep..
quote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef _Loki het volgende:
[..]
Die was toch 2 euro met die coupon?
quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die kortingspercentages gaan beiden van de originele prijs.
maar waarschijnlijk zat er ook nog een 35% korting sticker op, dus ook nog eens 1,40 extra kortingquote:Op maandag 15 november 2010 17:08 schreef _Loki het volgende:
Ja maar die bon is juist dat ie van 4 naar 2 euro is afgeprijsd.
Is dat je eigen site of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, staat al meer dan een dag op http://gratis.startpagina(...)nen!%29#msg-13037668
Misschien een idee om deze link in de begin post te zetten?
Deze discussie hebben we al eens gehad hier en jij hebt het niet juist!quote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Van Gratis.pagina.nl gehaald.quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Onnoman het volgende:
toch weer een nieuwe:D
http://ah.pondres.nl/10116/MGYECETNNYGKTMUSCWSG.pdf
klopt..quote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Van Gratis.pagina.nl gehaald.
Die stond er al, ook als pdf in het vorige topic.quote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet of deze er al tussen staat omdat ik geen Word heb en dus geen docx bestanden kan openen maar deze kreeg ik vandaag:
http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_Hollands_couponvel.pdf
hoe komen jullie toch altijd aan die 35% kortings stickers op de producten?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist bij de appie 2 stoommaaltijden gehaald.
oorspronkelijke prijs: 10,98
afgerekend: 1,65 (na 2*35% korting en de coupon)
Op juiste moment komen. Ergens in de middag hier meestal.quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef loecje het volgende:
[..]
hoe komen jullie toch altijd aan die 35% kortings stickers op de producten?
ik heb ze hier nog nooit op maaltijd salades of stoommaaltijden gezien.
en dan ben de uitgang weggooien "omdat het kan"quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist bij de appie 2 stoommaaltijden gehaald.
oorspronkelijke prijs: 10,98
afgerekend: 1,65 (na 2*35% korting en de coupon)
gewoon naar een appie gaan waar bijna nooit een hond komtquote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef loecje het volgende:
[..]
hoe komen jullie toch altijd aan die 35% kortings stickers op de producten?
ik heb ze hier nog nooit op maaltijd salades of stoommaaltijden gezien.
Sorry maar dat vind ik echt ronduit triest, een product verstoppen zodat je het later met korting kunt kopenquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Product achterin leggen, of in een ander koelschap verstoppen is ook een tip.
Anders datum in de gaten houden, en dan volgende ochtend meteen bij AH staan.
Vraag jij altijd om zo'n stickertje dan, want als je het helemaal achterin legt is er een grote kans dat ze er zelf geen stickertje op doen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gewoon vragen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vraag jij altijd om zo'n stickertje dan, want als je het helemaal achterin legt is er een grote kans dat ze er zelf geen stickertje op doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Onnoman het volgende:
wat ook wel eens werkt.. is om het bonnentje bij de receptie te tonen dat de korting er niet vanaf is gehaald.. soms geven ze je dan de bon terug, maar dan moet je de dag erna gewoon weer terug komenSinds wanneer heeft de ah een receptie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, sommige mensen hebben ook wel andere dingen te doen op een dagquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is echt pauper, ga dan gewoon naar de Lidl ofzo, als je de Appie anders niet kan betalenquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is dan nog het nut van de 35% sticker, behalve een waardeloze houdbaarheid?quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het mooiste zou zijn: AH bonus met 50% korting + 50% korting van bon + 35% korting stikker.
Hij denkt waarschijnlijk dat-ie geld toe krijgt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat is dan nog het nut van de 35% sticker, behalve een waardeloze houdbaarheid?
Dat het bedrag wel van je totaal wordt afgetrokken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
wordt er ook een wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Kreeg net deze binnen:
http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_Hollands_couponvel.pdf
Dat je 84% korting krijgt in plaats van 75%?quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duh...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat iedereen maar even heel het topic doorleest voor ze wat posten?
Dat het goedkoper is. Als je zo een maaltijd invriest bij bv -20 blijft t echt nog weken goed dus dat waardeloze valt wel mee!quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
alleen met stikker + coupon krijg je al 85% korting. het werkt namelijk cumulatief op de oorspronkelijke prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je 84% korting krijgt in plaats van 75%?
Ja dat deed mn caissière gister ook... Ik zeg nog je hoeft ze niet uit te scheuren want als ik ze weer wil gebruiken print ik gewoon nieuwe uit. Mja ze was blond en wilde niet luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef ambrogino het volgende:
Lekker slim van de caissière : gaat ze al die bonnen die ik gebruikt heb uitscheuren![]()
Heeft totaal geen nut, behalve dat ik ze opnieuw moet uitprinten
Maar ze was wel lekker, die bij mij althansquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ze was blond en wilde niet luisteren.
Mja de AH bij mij heeft bijna geen caissière's in dienst die niet lekker zijn. Het lijkt bijna een fuctie eis te zijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Maar ze was wel lekker, die bij mij althans
Idd als je vergelijkt met de Aldiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja de AH bij mij heeft bijna geen caissière's in dienst die niet lekker zijn. Het lijkt bijna een fuctie eis te zijn!
hier in amsterdam worden ze geselecteerd op hoofddoekquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Idd als je vergelijkt met de Aldien vroeger de Edah, daar werden ze geselecteerd op lelijkheid ofzo.
Misschien dat er een AH caissière duidelijkheid kan geven![]()
Zelden zie ik lelijke caissières bij de AH
Doen ze de oude dan ook weg met 35% korting?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Simpel. De AH heeft als beleid dat ze nauwelijks vaste contracten aanbieden, zodat elke 3 jaar het hele assortiment caissieres weer is ververst.
haha.. sticker op de voorhoofd en een schop onder de kont!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Doen ze de oude dan ook weg met 35% korting?
Wat heeft het vaste contract er mee te maken of een caissière knap is of niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Simpel. De AH heeft als beleid dat ze nauwelijks vaste contracten aanbieden, zodat elke 3 jaar het hele assortiment caissieres weer is ververst.
Daardoor kun je selectiever aannemen. Steeds een nieuwe, jonge, knappe dame in plaats van de 'oude'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft het vaste contract er mee te maken of een caissière knap is of niet?
Fanta?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Onnoman het volgende:
Ondanks dat het weer best veel bonnen zijn, vind ik het aanbod erg karig..
heel veel zooi die je toch nooit koopt, en ook niet wenst te kopen omdat je het gewoon niet boeiend genoeg vind!
er zijn maar 16 voor mij bonnen met potentie..
de top 5 voor mij is dan toch:
1: kant en klare maaltijd
2: verse jus
3: broodjes
4: fanta
5: soep in zak
Er zijn 'maar' 16 bonnen waar je iets aan hebt? Tjee, zeuren is ook een kunst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Onnoman het volgende:
Ondanks dat het weer best veel bonnen zijn, vind ik het aanbod erg karig..
heel veel zooi die je toch nooit koopt, en ook niet wenst te kopen omdat je het gewoon niet boeiend genoeg vind!
er zijn maar 16 voor mij bonnen met potentie..
de top 5 voor mij is dan toch:
1: kant en klare maaltijd
2: verse jus
3: broodjes
4: fanta
5: soep in zak
Dat dus. Ik heb er 8 uitgezocht die ik ga halen. De rest gebruik ik niet, maar die 8 zijn zeker mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn 'maar' 16 bonnen waar je iets aan hebt? Tjee, zeuren is ook een kunst.
hahahahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef _Loki het volgende:
We hadden gister broodje hamburger gemaakt met die extra magere hamburgers. Gadverdamme wat waren díe vies.
Dat ligt dan vooral aan jezelf. Hamburgers zijn normaal al redelijk mager. Een broodje hamburger is één van de gezondste dingen die je in een doorsnee snackbar kunt bestellen, mits je de mayo achterwege laat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Onnoman het volgende:
hahahaha
ik heb ook nooit eerder van magere hamburgers gehoord..
daar heb ik het toch niet over? maar tegenwoordig moet alles mager zijn.. dat vind ik een beetje treurigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt dan vooral aan jezelf. Hamburgers zijn normaal al redelijk mager. Een broodje hamburger is één van de gezondste dingen die je in een doorsnee snackbar kunt bestellen, mits je de mayo achterwege laat.
Ik heb nog nooit van magere hamburgers gehoord, zei je. Waar ging dat dan over, als het kennelijk niet over magere hamburgers gaat?quote:
En toch ga ik ze proberen! Ik ben benieuwd. De soep in zak erwtensoep was trouwens ook smerig. Niet te vergelijken met Unox.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef _Loki het volgende:
We hadden gister broodje hamburger gemaakt met die extra magere hamburgers. Gadverdamme wat waren díe vies.
Vergeleken met de zakken van Unox, of de blikken? De AH blikken kun je nu trouwens ook goedkoper halen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toch ga ik ze proberen! Ik ben benieuwd. De soep in zak erwtensoep was trouwens ook smerig. Niet te vergelijken met Unox.
Niet te vergelijken met zowel de zakken als de blikken. Al vind ik de blikken persoonlijk lekkerder, de vulling danquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Vergeleken met de zakken van Unox, of de blikken? De AH blikken kun je nu trouwens ook goedkoper halen.
waarom zou ze jouw werk moeten gaan doen? Jij weet als het goed is wat je precies gepakt hebt, dus zoek het ook zelf gewoon lekker uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef ambrogino het volgende:
Nu had ik toch eens een x de verkeerde caissière een vervelende truus die ook nog eens Truus heet.
Een oud wijf van een jaar of 50, die was te beroerd om zelf te kijken op de lijst wat er gescand moest worden.
En weer scheuren ze alle bonnen er uit.
Nice:)quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef McGilles het volgende:
Vandaag de hoogste relatieve korting tot nu toe!!
Oorspronkelijke prijs: 20.94 euro
Prijs door korting: 3.14 euro
Zelfs de caissière keek nog even goed naar de display en naar mijn bonnen
3 stoommaaltijden (35% korting)quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nice:)
wat zat er allemaal in je mandje/karretje .. ?
Het waren maar twee dingen, en die leuke knappe caissières doen het wel voor mequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom zou ze jouw werk moeten gaan doen? Jij weet als het goed is wat je precies gepakt hebt, dus zoek het ook zelf gewoon lekker uit
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je dan 2 bonnen gebruikt, of gewoon 3 stuks in plaats van 2 ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 stoommaaltijden (35% korting)
3 verse sappen (35% korting)
Dus zit nu al 1 stoommaaltijd met scampi's op te eten, morgen weer eentje en ga vanavond naar vrienden toe die er vast ook nog wel 1tje lusten
Gewoon 1 bonnetje per product, ongeacht het aantal. Je kan zo 10 stoommaaltijden meenemen met 1 bonnetje als je wiltquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je dan 2 bonnen gebruikt, of gewoon 3 stuks in plaats van 2 ?
Pakte hij hem bij jou? Ik kreeg de melding "bon ongeldig" en kon naar de klantenservice. Daar wist de man mij te vertellen dat alleen stoommaaltijden in ovalen verpakkingen kunnen? De oude verpakking. Ofzo. En hij ging de korting zelf berekenen, maar dan niet over het gehele bedrag. Dat was toch wel een beetje jammer (maar alsnog voor 1,50 ofzo een maaltijd).quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 stoommaaltijden (35% korting)
3 verse sappen (35% korting)
Dus zit nu al 1 stoommaaltijd met scampi's op te eten, morgen weer eentje en ga vanavond naar vrienden toe die er vast ook nog wel 1tje lusten
De oude verpakking is er niet eens meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pakte hij hem bij jou? Ik kreeg de melding "bon ongeldig" en kon naar de klantenservice. Daar wist de man mij te vertellen dat alleen stoommaaltijden in ovalen verpakkingen kunnen? De oude verpakking. Ofzo. En hij ging de korting zelf berekenen, maar dan niet over het gehele bedrag. Dat was toch wel een beetje jammer (maar alsnog voor 1,50 ofzo een maaltijd).
En er is al ongeveer 130.034 keer gezegd in deze topics dat dat niet uitmaakt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mcginnes, maar op het bonnetje staat toch maximaal 2 per klant ?
Alleen als je eerst een dansje doet samen met je scanner...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Werken deze cpupons ook als je zelf je boodschappen scant?
Nou ja, als de AH heel moeilijk wil gaan doen, kunnen ze het natuurlijk weigeren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
En er is al ongeveer 130.034 keer gezegd in deze topics dat dat niet uitmaakt.
Ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen als je eerst een dansje doet samen met je scanner...
Nee ik weet dat de oude verpakking er niet meer is, daar wees ik de medewerker ook op maar die zei dat het in andere winkels nog wel was. Ik moest college halen, dus geen zin om stampij te maken over de 1,10 die ik nu extra moest betalen (over 2 maaltijden).quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
De oude verpakking is er niet eens meer.
Bon werkt overigens prima op een nieuwe vierkante verpakking van de kip mozzorella.
True, maar zelf nog niet meegemaakt. Anderen ook niet aan de reacties hier te zien. Snap overigens niet dat ze het niet gewoon in het systeem inbouwen, technisch is dat natuurlijk appeltje eitje. Maar ach, mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, als de AH heel moeilijk wil gaan doen, kunnen ze het natuurlijk weigeren...
Ach ja, het zijn ook niet de snuggerste mensen die daar werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik weet dat de oude verpakking er niet meer is, daar wees ik de medewerker ook op maar die zei dat het in andere winkels nog wel was. Ik moest college halen, dus geen zin om stampij te maken over de 1,10 die ik nu extra moest betalen (over 2 maaltijden).
Ja zat ik ook al aan te denken. Maar geen zin om hem te maken op dit momentquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een faq voor in de OP.
Jah, herkenbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken. Maar geen zin om hem te maken op dit moment.
hier ook gewoon de nieuwe verpakking. die oude verpakking zou nu al over datum zijn dus dat gaat niet eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pakte hij hem bij jou? Ik kreeg de melding "bon ongeldig" en kon naar de klantenservice. Daar wist de man mij te vertellen dat alleen stoommaaltijden in ovalen verpakkingen kunnen? De oude verpakking. Ofzo. En hij ging de korting zelf berekenen, maar dan niet over het gehele bedrag. Dat was toch wel een beetje jammer (maar alsnog voor 1,50 ofzo een maaltijd).
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bartjebart het volgende:
Faq AH kortingsbonnen
[ afbeelding ] Werken de kortingsbonnen ook met zelfscankassa's/handscanners?
> Ja dat werkt gewoon. Scannen vlak voor de betaling. (volgens mij)
[ afbeelding ] Kun je meer dan 2 producten per kortingsbon kopen?
> Ja in praktijk blijkt dat dit gewoon kan.
[ afbeelding ] Stel ik koop een product met kortingsbon waar een 35% kortingssticker op zit. Krijg ik dan 85% korting?
> Alle kortingen worden berekend over de originele kassaprijs. Dus bijvoorbeeld:
Kortingsbon -50%, sticker -35% is een totale korting van 85%
1 | [*] |
Maakt niet uit, zolang 't maar is nadat je het artikel zelf hebt gescand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bartjebart het volgende:
Faq AH kortingsbonnen
> Ja dat werkt gewoon. Scannen vlak voor de betaling. (volgens mij)
Ow het ging je niet snel genoeg... ook goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Het grote AH-kortingsbonnentopic
Hier een linkje naar alle op het moment geldige voordeelcoupons!
• Ja, dat werkt gewoon. Scannen nadat je het artikel hebt gescand.
[ afbeelding ] Kun je meer dan 2 producten per kortingsbon kopen?
• Ja, in de praktijk blijkt dat dit gewoon kan. Uiteraard garantie tot aan de kassa.
[ afbeelding ] Stel, ik koop een product met kortingsbon waar een 35% kortingssticker op zit. Krijg ik dan 85% korting?
• Alle kortingen worden cumulatief berekend over de originele kassaprijs. Dus bijvoorbeeld:
Kortingsbon -50%, sticker -35% geeft een totale korting van 85%, je betaalt slechts 15% van de originele aanschafprijs.
[ afbeelding ] Krijgt iedereen dezelfde kortingsbonnen?
• Nee, Albert Heijn maakt kortingsbonnen op basis van je aankoophistorie. Soms krijg je geen bonnen, soms krijg je dezelfde als iedereen en soms zijn er verschillende bonnen in omloop.
[ afbeelding ] Er is een 'volg topic'-knop, gebruik die ook! Geen tvp's dus, zodat andere FOK!kers niet teleurgesteld worden als ze geen kortingsbon vinden in je post.
Ach ja was al bezigquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow het ging je niet snel genoeg... ook goed
Ja ik ook, dus erg dubbel op zo. Maar wat jij wil... maar zeur dan niet eerst dat je er geen zin in hebt...quote:
Was al bezig toen jij je eerste versie postte, dus dat heb ik weer kunnen verwijderen. Ging je zeker niet snel genoeg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus erg dubbel op zo. Maar wat jij wil... maar zeur dan niet eerst dat je er geen zin in hebt...
In de webwinkel kan dit trouwens niet, daar wordt de korting echt over twee artikelen berekend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bart het volgende:
Kun je meer dan 2 producten per kortingsbon kopen?
• Ja, in de praktijk blijkt dat dit gewoon kan. Uiteraard garantie tot aan de kassa.
Check, pas hem gelijk aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In de webwinkel kan dit trouwens niet, daar wordt de korting echt over twee artikelen berekend.
Daarnaast:
[ afbeelding ] Kan ik de kortingsbonnen meer dan één keer gebruiken?
• Ja, dat werkt gewoon.
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef Bart het volgende:
Er is een 'volg topic'-knop, gebruik die ook! Geen tvp's dus, zodat andere FOK!kers niet teleurgesteld worden als ze geen kortingsbon vinden in je post.
Nog één:quote:
Staat erin!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog één:Wanneer komen er nieuwe bonnen?
• Albert Heijn verstuurt op zondag de nieuwe bonnen die de volgende weken geldig zijn.
Tnx!quote:
welquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef _Twinkle het volgende:
Deze is nog niet op Fok gepost? Van gratis.startpagina.
http://members.quicknet.nl/albertheijn/HZREKFKWRGOSFJBOPBAD.pdf
zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om een gedeelte van mijn originele post erin te verwerken.. DANK U!quote:
Als het zo belangrijk is, waarom plaatst ie dat linkje dan niet opnieuw?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef loecje het volgende:
zijn linkje naar zijn .docx bestand staat er nu niet meer.
Die had ik nog ff niet gezien. Maar ik pleur hem gewoon ook in de OP, altijd handig voor als er één site niet werkt, hebben we de andere nog. Zal alleen pas in het volgende topic in de OP komen denk ik, tenzij een modje de OP weer gaat updatenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie OP zo. Ik vind alleen die link die iemand gaf naar supermarktaanbiedingen.com/coupons makkelijker dan startpagina, maar dat is persoonlijk![]()
Anyway, door de FAQ in de OP zijn we hopelijk enigszins klaar met de zaken die telkens weer voorbij komen.
Zie de OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef Skiet het volgende:
Bij aanmelding krijg je niet alle bonnen zeker? De een krijgt weer hele andere bonnen?
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat hoeft toch ook niet per se in de OP? Over twee weken zijn die toch niet meer actueel.
Bovendien kon ik ze toch al niet openen
en de lurkers dan die er ook gebruik van makenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..
ik stuur de link voortaan wel naar de mensen waarvan ik zeker weet dat ik ze ermee kan plezieren..
Sjongejonge, het is geen persoonlijke aanval hoor! Of moet ik je nu op m'n blote knietjes gaan danken?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..
ik stuur de link voortaan wel naar de mensen waarvan ik zeker weet dat ik ze ermee kan plezieren..
de post in die startpagina word elke week aangepast. zie maar hoe oud de post is(31 oktober 2010) en hoe vaak deze gewijzigd is.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als het even kan mag iedereen op de blote knietjes mij danken.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sjongejonge, het is geen persoonlijke aanval hoor! Of moet ik je nu op m'n blote knietjes gaan danken?
Maar goed, die linkjes, ook die ene naar de startpagina, hoeven toch niet in de OP? In ieder geval voor mij niet. Die worden gewoon in het topic gepost dan.
Maar staan ze er wel in, prima, dan scroll ik er wel langs.
Gast, het is maar een linkje... Dan post je m toch ff opnieuw. Als t puntje bij t paaltje komt leest toch niemand die OP, let er maar op hoeveel er straks nog naar de bekende weg gevraagd gaat worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als het even kan mag iedereen op de blote knietjes mij danken.
Het feit blijft dat ik ergens moeite voor doe, en dan komt er een een of andere falende moderator die mijn post verwijdert.
hoeft niet erg te zijn, maar laat het weten, of verwerk het zo dat die link er blijft staan
Hm, hebben ze er niet heel duidelijk op staan dan. Morgen terugbrengen dan maarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:04 schreef k_man het volgende:
Het geldt geloof ik alleen voor de 'normale' Parodontax.
het zal vast wel helpen, anders gingen ze er niet mee verderquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Karstman het volgende:
'Albert Heijn presteert beter dan concurrentie'
Dankzij de bonnen?
Ik probeer zo nu en dan artikelen omdat ze met 50% korting zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Kopen jullie nou allemaal artikelen omdat je er 50% korting op krijgt? Ik koop zelf bijna nooit de artikelen. Slechts zelden zit er wat tussen wat ik normaal ook koop. Als ik ze wel koop ben ik dus 50% duurder uit ipv dat ik 50% korting heb.
Ik lust alles en kook graag en vaak, dus elke week zitten er genoeg producten tussen waar ik volop van kan profiteren!quote:Op zondag 21 november 2010 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Kopen jullie nou allemaal artikelen omdat je er 50% korting op krijgt? Ik koop zelf bijna nooit de artikelen. Slechts zelden zit er wat tussen wat ik normaal ook koop. Als ik ze wel koop ben ik dus 50% duurder uit ipv dat ik 50% korting heb.
Ik lust ook alles en kook ook graag maar dan ga ik niet ineens spullen binnen halen die ik niet nodig heb.quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik lust alles en kook graag en vaak, dus elke week zitten er genoeg producten tussen waar ik volop van kan profiteren!
Producten zoals olijfolie, kattenvoer, eieren, rijst, pasta etc koop ik ook zeer groot in op de momenten wanneer deze producten in de aanbieding zijn.
En waarom zou je 50% duurder uit zijn? Je vervangt toch een oorspronkelijk product wat je van plan was te kopen, bijvoorbeeld ipv saucijzen koop je kip omdat deze nu 50% korting heeft
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik probeer zo nu en dan artikelen omdat ze met 50% korting zijn.
Of koop het alleen met korting omdat ik het anders gewoonweg te duur vind...
Zo zie ik het nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.
je eet toch niet een extra avondmaal, omdat je een stoommaaltijd hebt gekocht die je normaal niet kooptquote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.
Nee maar je koopt wel een stoommaaltijd die met korting duurder is dan wat je normaal eet dus ben je duurder uit. Maar goed ik las hier boven al van andere dat het vaak puur uitproberen is meer niet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je eet toch niet een extra avondmaal, omdat je een stoommaaltijd hebt gekocht die je normaal niet koopt
een stoommaaltijd is met korting nog maar iets van 2 euro. of zelfs nog minder als er ook nog een 35% korting sticker op zit.quote:Op zondag 21 november 2010 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar je koopt wel een stoommaaltijd die met korting duurder is dan wat je normaal eet dus ben je duurder uit. Maar goed ik las hier boven al van andere dat het vaak puur uitproberen is meer niet.
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
Nee maar je koopt wel een stoommaaltijd die met korting duurder is dan wat je normaal eet dus ben je duurder uit.
ik heb een maaltijd met aardappelen en groente voor 1,15. Vlees koop ik bij de makro voor 50% en per kilo pak dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:35 schreef loecje het volgende:
[..]
een stoommaaltijd is met korting nog maar iets van 2 euro. of zelfs nog minder als er ook nog een 35% korting sticker op zit.
ik weet niet hoe goedkoop jij eet maar ik vind 2 euro vrij normaal voor een 1persoons maaltijd.
ja zo zonder vlees kan ik het ook wel. met normaal vlees erbij zit je al richting de 2 euro en dan moet je nog koken en afwassen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb een maaltijd met aardappelen en groente voor 1,15. Vlees koop ik bij de makro voor 50% en per kilo pak dus dat weet ik niet.
Met "normaal" vlees ga je dik over die 2eu heen. Daarom koop ik het ook bij de makro. Laatst bv ± 600 gram riblap gekocht voor 5,28 Een kilo lams shoarma voor 5,68 Een half kilo cordon bleu voor 2,19. Dan blijf je aardig in de buurt van die 2eu.quote:Op zondag 21 november 2010 17:25 schreef loecje het volgende:
[..]
ja zo zonder vlees kan ik het ook wel. met normaal vlees erbij zit je al richting de 2 euro en dan moet je nog koken en afwassen.
Beetje kort door de bocht. De magnetron staat 7 minuten aan voor een stoommaaltijd, maar je 3 gaspitten voor groente, vlees en aardappels gebruik je wel ff wat langer. Ik zou niet zomaar durven beweren dat het een goedkoper is dan het ander.quote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
Je pling kost je ook energie. Gas is goedkoper dus dat afwassen en koken valt wel mee.
Ik kook elektrisch, dan is het voordeliger om het in de tron te zetten dan mijn keramische kookplaat aan te zettenquote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met "normaal" vlees ga je dik over die 2eu heen. Daarom koop ik het ook bij de makro. Laatst bv ± 600 gram riblap gekocht voor 5,28 Een kilo lams shoarma voor 5,68 Een half kilo cordon bleu voor 2,19. Dan blijf je aardig in de buurt van die 2eu.
Je pling kost je ook energie. Gas is goedkoper dus dat afwassen en koken valt wel mee.
Kijk ik kan niet van iedereen vragen om zo een uitgebreide reactie maar ik vind m wel geniaal!quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij verschilt het heel erg. De ene keer koop ik dingen die ik probeer, de andere keer omdat ik het nodig heb en weer een andere keer pas ik mijn gebruik er aan aan.
Ik heb afgelopen week dit op de bonnen gekocht:
Hamburgers: eten voor dinsdag
Groente idee: eten voor dinsdag
Celavita aardappels: koop ik vaak en eten voor dinsdag
2 blikjes Fanta: gewoon omdat ik zo heel af en toe trek heb in iets anders
Speculaas: omdat ik t wil proberen en vast lekker vind. In plaats van een pak sultana
Wasmiddel: heb je altijd nodig
Milk & Fruit: in plaats van drinkyoghurt
Water & Fruit: omdat ik over een maand jarig ben
Mager gehakt: voor in de vriezer
Rookworst: altijd handig in de winter
Thee: voorraad en Dutch is mijn nieuwste verslaving
Ovenschotel: omdat we van de week een keer erg laat thuis zijn
Soep in zak: altijd handig en gewoon omdat het lekker is (de erwt dus niet!)
Die had ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
- gekoeld sap: normaal te duur, wel erg lekker, nu met bon èn 35% korting, een makkelijke keuze
Niet zoveel, maar goed, de rest had ik ook niet nodig
Ja, dat drinkt lekker weg hequote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die had ik ookEcht geniaal! Voor 30ct een verse sap
Wat snap je niet?quote:
Voor een euro is er bij de AH een goed alternatief dan Celavita.quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat had ik op de bonnen... Euh,
- Celavita aardappels: makkelijk eten voor een euro
- thee: drink ik veel
- aardappelpuree: voorraad, makkelijk en snel
- biologische eieren: hebben we altijd al
- gekoeld sap: normaal te duur, wel erg lekker, nu met bon èn 35% korting, een makkelijke keuze
- stoommaaltijden: normaal te duur, wel erg lekker, nu met bon zeker de moeite
Niet zoveel, maar goed, de rest had ik ook niet nodig
Dankje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Laat maar, het "waar meld ik me aan?" is niet meegenomen in de OP.
Hier dus: http://www.ah.nl/mijnvoordeel
Jij bedoelt die bakjes van AH met bijvoorbeeld aardappelschijfjes? DIe vind ik toch minder. En die Celavita is lekker makkelijk, gekruid en al, dus zo klaar in de magnetron. Makkelijk eten dus!quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een euro is er bij de AH een goed alternatief dan Celavita.0,99 voor 600 gr. Net zo makkelijk en net zo goedkoop als Celavita met 50% korting.
Ik ben er geen fan van maar ik heb wel 3 kilo aardappelen gekocht (met bon) deze week. Puur omdat ik nu 3 kilo koop voor de prijs van mn normale 600 gr krieltjes.
Nee die bedoel ik niet. Deze zitten in een zakje met zwarte letters. Ze zijn all1 niet gekruid of in de pling te bereiden (denk ik). Maar wel lekker al zeg ik t zelf.quote:Op maandag 22 november 2010 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij bedoelt die bakjes van AH met bijvoorbeeld aardappelschijfjes? DIe vind ik toch minder. En die Celavita is lekker makkelijk, gekruid en al, dus zo klaar in de magnetron. Makkelijk eten dus!
Oké, zwarte bakjes dus. Die moet ik eens gaan zoeken danquote:Op maandag 22 november 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Deze zitten in een zakje met zwarte letters. Ze zijn all1 niet gekruid of in de pling te bereiden (denk ik). Maar wel lekker al zeg ik t zelf.
Meestal ergens tussen acht uur 's ochtends en acht uur 's avonds.quote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef Fortitudo het volgende:
Hoe laat gaat de 35% korting er meestal op?
Ik ben tegenwoordig overgestapt op Robijn en die krijg je tegenwoordig vaak gratis bij Kruidvat bij aankoop van bijvoorbeeld Dove. Daarvoor kocht ik inderdaad altijd bij de Makro. Makro is niet duur met wasmiddel maar gratis is nog beterquote:Op zondag 21 november 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk ik kan niet van iedereen vragen om zo een uitgebreide reactie maar ik vind m wel geniaal!Dank daarvoor.
![]()
Wel heb ik een vraag. Ik weet dat jij ook bij de Makro koopt. Waarom koop je daar dan niet een grote doos wasmiddel? Ik dacht dat ze daar erg voordelig mee zijn of heb ik het mis?
Celavita koop ik zelf niet omdat ik het duur vind. Ik koop wel vaak krieltjes 600 gr voor 0,99 cent. Ik zie ze niet op AH.nl maar mijn AH heeft ze wel.
Ach, het gaat indirect toch nog over aardappels dus zo ver zitten we niet off topic vandaag, lol. Ik hou niet zo van gekookte aardappels en voor andere aardappels heb je vaak een grotere pan nodig. Maar wat jij zegt kan inderdaad en ik neem me ook vaak voor om de eieren van te voren te koken maar vergeet het al jaren.quote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef Navarth het volgende:
Het is offtopic... maar je kunt toch eerst de eieren koken (en eventueel warm houden) en daarna in hetzelfde pannetje de aardappels?
Nee zakjes met zwarte letters van 600 gram.quote:Op maandag 22 november 2010 10:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oké, zwarte bakjes dus. Die moet ik eens gaan zoeken danZouden ze toch moeten hebben bij de XL
De apfelstrudel doet het ook goed hierquote:Op woensdag 24 november 2010 11:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Laat weer de bonnen gebruikt! Lekker die moorkopsoesjes!
Dus ze zijn ook geldig op het afbakspul?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
De apfelstrudel doet het ook goed hier
Ik heb ze hier alle2 liggen.. PM je adres maar even, gooi ze wel even op de post van het weekend..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:08 schreef Firenzo het volgende:
om even het topic te lenen; wie heeft er nog van die toy story figuurtjes voor me?
Ik zoek voor een project nog paardjes (2e van rechts) en geelbruine robots (3de van links)
[ afbeelding ]
Ja alle diepvries gebak, stond ook als voorbeeldje geloof ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus ze zijn ook geldig op het afbakspul?
Wat houdt dat in dan? Is het diepvries?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
die groente idee dingen vind ik helemaal niet lekker....
Die witlof had ik meegenomen om mijn vriend te plezieren, die vond m niet zo geweldig. De boontjes met spek en kruidenboter daarentegen waren vorige week wel lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
die groente idee dingen vind ik helemaal niet lekker....
ach, de coupons voor struik maaltijdsoep en de rookworst zijn toch niet meer geldig, dus je hebt je weer wat extra uitgaven bespaardquote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef loecje het volgende:
leuk die bonnen... maar dan moeten de producten wel in het assortiment zitten.
van de bonnen die ik vandaag mee had was er geen:
AH groente idee,
AH rookworst 350gram(enkel de kleinere),
Struik maaltijdsoep,
Pickwick Dutch Tea Blend (nog niet)
en nee bij de 2 andere AH's vlak bij was het ook niet.
Sommige artikelen zijn inderdaad alleen bij een grotere AH of AH XL verkrijgbaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef loecje het volgende:
die 2 bonnen waren idd van vorige week maar toen wisten ze niet of in het assortiment zat (had zo'n meid bij de service balie die er niets van snapte) dus had een bon mee gekregen die je normaal meekrijgt als een bonus artikel op is en daarmee vandaag terug geweest maar het is er gewoon echt helemaal niet
Ik wist dat er nog een variant was die erg lekker was maar ze hadden hem niet hier en ik was vergeten welke het was. Prei met saus en noten dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef Dinus het volgende:
Groente-idee vind ik lekker![]()
Van de week spitskool met kerriesaus en rozijnen voor 30 ct en vandaag prei met paddestoelensaus en cashewnoten, erg lekker!
Nog in de koeling, de sperziebonen met saté saus en kokos.
Die was er hier nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik ben helemaal weg van de milk & fruit banaan
Had vandaag ook de laatste twee pakkenquote:
Zeg, je maakt me flauw!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Had vandaag ook de laatste twee pakken
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik ben helemaal weg van de milk & fruit banaan
Die smaakt toch anders, maar ik vind die wel veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)
Dat is een goeie tip, thanksquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)
Hmm die is ook lekker ja, maar niet goedkoper. Milk & fruit is 1,08.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ik gister van 28,77 naar 13,97quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Stroekie het volgende:
van 59.82 terug naar 36.40 dus dan loont dat knippen van bonnetjes toch wel
Als het er niet tussen staat, dan zijn ze er nog niet. Geduld!quote:Op zondag 28 november 2010 10:28 schreef brunette82 het volgende:
top, maar heeft iemand al de nieuwe bonnen?
lijkt me niet dat ze dat aanpassen, zo werkt het altijd, ook met normale bonus aanbiedingenquote:Op zondag 28 november 2010 12:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als het er niet tussen staat, dan zijn ze er nog niet. Geduld!
Overigens misschien een idee om dat van die 85% weg te halen? Straks past AH dat nog aan....
Je hebt je oude icoontje terug!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
Krijgen jullie een mail met de mededeling dat er nieuwe bonnen klaarstaan of moet je zelf inloggen?
Zelf inloggen [ik dan, weetniet of dat eigenlijk ook anders kan]quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
Krijgen jullie een mail met de mededeling dat er nieuwe bonnen klaarstaan of moet je zelf inloggen?
Die andere is verloren gegaan met de switch naar de nieuwe layout denk ik.quote:
Soms krijg je mailtjes dat er bonnen zijn, soms staat dat in de bonusmail die wekelijks verstuurd wordt, soms hoor je niks en staan ze er wel..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |