quote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms krijg je mailtjes dat er bonnen zijn, soms staat dat in de bonusmail die wekelijks verstuurd wordt, soms hoor je niks en staan ze er wel..
Ik krijg iedere week mail en altijd als er bonnen staan.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik krijg nooit mail van de AH. Toen ik me de eerste keer aanmeldde kreeg ik ook niet de eerste 'welkomst'bon te zien.
Ik ook. Of met de scooter naar t dorp of de straat over steken en bij de AH boodschappen doen is geen moeilijke keuze. Zeker niet met dit weer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, ik ga toch wel naar de AH, met of zonder bonnen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook. Of met de scooter naar t dorp of de straat over steken en bij de AH boodschappen doen is geen moeilijke keuze. Zeker niet met dit weer.
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef Bart het volgende:
Outpost, ik had de OP nog verder aangepast, zou je hem willen copy-pasten vanaf het linkje onderin de OP? Bedankt.
3e keerquote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, voor de tweede keer achter elkaar is wel vreemd... Ik heb wederom ook niks
True, en zoals ik al eerder zei, ik kom toch wel. Maar ik moet ook toegeven dat ze me wel een groot plezier mee doen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef g0dz0r het volgende:
Sowieso zal de omzet prima zijn dus dat hoeft niet gestimuleerd te worden, vergeet niet dat AH het niet voor ons plezier doet maar alleen om de omzet te stimuleren.
Da's altijd wel tof, met een beetje mazzel wel weer goede aanbiedingenquote:Op zondag 5 december 2010 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begin januari zullen sws weer Hamsterweken zijn.
Yup maar vooralsnog zonder bonnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |