Tnx!quote:
welquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef _Twinkle het volgende:
Deze is nog niet op Fok gepost? Van gratis.startpagina.
http://members.quicknet.nl/albertheijn/HZREKFKWRGOSFJBOPBAD.pdf
zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om een gedeelte van mijn originele post erin te verwerken.. DANK U!quote:
Als het zo belangrijk is, waarom plaatst ie dat linkje dan niet opnieuw?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef loecje het volgende:
zijn linkje naar zijn .docx bestand staat er nu niet meer.
Die had ik nog ff niet gezien. Maar ik pleur hem gewoon ook in de OP, altijd handig voor als er één site niet werkt, hebben we de andere nog. Zal alleen pas in het volgende topic in de OP komen denk ik, tenzij een modje de OP weer gaat updatenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie OP zo. Ik vind alleen die link die iemand gaf naar supermarktaanbiedingen.com/coupons makkelijker dan startpagina, maar dat is persoonlijk![]()
Anyway, door de FAQ in de OP zijn we hopelijk enigszins klaar met de zaken die telkens weer voorbij komen.
Zie de OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef Skiet het volgende:
Bij aanmelding krijg je niet alle bonnen zeker? De een krijgt weer hele andere bonnen?
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat hoeft toch ook niet per se in de OP? Over twee weken zijn die toch niet meer actueel.
Bovendien kon ik ze toch al niet openen
en de lurkers dan die er ook gebruik van makenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..
ik stuur de link voortaan wel naar de mensen waarvan ik zeker weet dat ik ze ermee kan plezieren..
Sjongejonge, het is geen persoonlijke aanval hoor! Of moet ik je nu op m'n blote knietjes gaan danken?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie hoor, die link die er nu staat naar startpagina is ook niet meer geldig dan..
ik stuur de link voortaan wel naar de mensen waarvan ik zeker weet dat ik ze ermee kan plezieren..
de post in die startpagina word elke week aangepast. zie maar hoe oud de post is(31 oktober 2010) en hoe vaak deze gewijzigd is.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als het even kan mag iedereen op de blote knietjes mij danken.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sjongejonge, het is geen persoonlijke aanval hoor! Of moet ik je nu op m'n blote knietjes gaan danken?
Maar goed, die linkjes, ook die ene naar de startpagina, hoeven toch niet in de OP? In ieder geval voor mij niet. Die worden gewoon in het topic gepost dan.
Maar staan ze er wel in, prima, dan scroll ik er wel langs.
Gast, het is maar een linkje... Dan post je m toch ff opnieuw. Als t puntje bij t paaltje komt leest toch niemand die OP, let er maar op hoeveel er straks nog naar de bekende weg gevraagd gaat worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als het even kan mag iedereen op de blote knietjes mij danken.
Het feit blijft dat ik ergens moeite voor doe, en dan komt er een een of andere falende moderator die mijn post verwijdert.
hoeft niet erg te zijn, maar laat het weten, of verwerk het zo dat die link er blijft staan
Hm, hebben ze er niet heel duidelijk op staan dan. Morgen terugbrengen dan maarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:04 schreef k_man het volgende:
Het geldt geloof ik alleen voor de 'normale' Parodontax.
het zal vast wel helpen, anders gingen ze er niet mee verderquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Karstman het volgende:
'Albert Heijn presteert beter dan concurrentie'
Dankzij de bonnen?
Ik probeer zo nu en dan artikelen omdat ze met 50% korting zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Kopen jullie nou allemaal artikelen omdat je er 50% korting op krijgt? Ik koop zelf bijna nooit de artikelen. Slechts zelden zit er wat tussen wat ik normaal ook koop. Als ik ze wel koop ben ik dus 50% duurder uit ipv dat ik 50% korting heb.
Ik lust alles en kook graag en vaak, dus elke week zitten er genoeg producten tussen waar ik volop van kan profiteren!quote:Op zondag 21 november 2010 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Kopen jullie nou allemaal artikelen omdat je er 50% korting op krijgt? Ik koop zelf bijna nooit de artikelen. Slechts zelden zit er wat tussen wat ik normaal ook koop. Als ik ze wel koop ben ik dus 50% duurder uit ipv dat ik 50% korting heb.
Ik lust ook alles en kook ook graag maar dan ga ik niet ineens spullen binnen halen die ik niet nodig heb.quote:Op zondag 21 november 2010 00:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik lust alles en kook graag en vaak, dus elke week zitten er genoeg producten tussen waar ik volop van kan profiteren!
Producten zoals olijfolie, kattenvoer, eieren, rijst, pasta etc koop ik ook zeer groot in op de momenten wanneer deze producten in de aanbieding zijn.
En waarom zou je 50% duurder uit zijn? Je vervangt toch een oorspronkelijk product wat je van plan was te kopen, bijvoorbeeld ipv saucijzen koop je kip omdat deze nu 50% korting heeft
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.quote:Op zondag 21 november 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik probeer zo nu en dan artikelen omdat ze met 50% korting zijn.
Of koop het alleen met korting omdat ik het anders gewoonweg te duur vind...
Zo zie ik het nietquote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.
je eet toch niet een extra avondmaal, omdat je een stoommaaltijd hebt gekocht die je normaal niet kooptquote:Op zondag 21 november 2010 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ok dus ben je eigenlijk duurder uit dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |