Die witlof had ik meegenomen om mijn vriend te plezieren, die vond m niet zo geweldig. De boontjes met spek en kruidenboter daarentegen waren vorige week wel lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
die groente idee dingen vind ik helemaal niet lekker....
ach, de coupons voor struik maaltijdsoep en de rookworst zijn toch niet meer geldig, dus je hebt je weer wat extra uitgaven bespaardquote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef loecje het volgende:
leuk die bonnen... maar dan moeten de producten wel in het assortiment zitten.
van de bonnen die ik vandaag mee had was er geen:
AH groente idee,
AH rookworst 350gram(enkel de kleinere),
Struik maaltijdsoep,
Pickwick Dutch Tea Blend (nog niet)
en nee bij de 2 andere AH's vlak bij was het ook niet.
Sommige artikelen zijn inderdaad alleen bij een grotere AH of AH XL verkrijgbaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef loecje het volgende:
die 2 bonnen waren idd van vorige week maar toen wisten ze niet of in het assortiment zat (had zo'n meid bij de service balie die er niets van snapte) dus had een bon mee gekregen die je normaal meekrijgt als een bonus artikel op is en daarmee vandaag terug geweest maar het is er gewoon echt helemaal niet
Ik wist dat er nog een variant was die erg lekker was maar ze hadden hem niet hier en ik was vergeten welke het was. Prei met saus en noten dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef Dinus het volgende:
Groente-idee vind ik lekker![]()
Van de week spitskool met kerriesaus en rozijnen voor 30 ct en vandaag prei met paddestoelensaus en cashewnoten, erg lekker!
Nog in de koeling, de sperziebonen met saté saus en kokos.
Die was er hier nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik ben helemaal weg van de milk & fruit banaan
Had vandaag ook de laatste twee pakkenquote:
Zeg, je maakt me flauw!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Had vandaag ook de laatste twee pakken
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik ben helemaal weg van de milk & fruit banaan
Die smaakt toch anders, maar ik vind die wel veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)
Dat is een goeie tip, thanksquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Dan moet je fruitmelk banaan van campina halen! Die is nog stukken beter en wat goedkoper (¤1,25)
Hmm die is ook lekker ja, maar niet goedkoper. Milk & fruit is 1,08.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |