Vraag jij altijd om zo'n stickertje dan, want als je het helemaal achterin legt is er een grote kans dat ze er zelf geen stickertje op doen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Product achterin leggen, of in een ander koelschap verstoppen is ook een tip.
Anders datum in de gaten houden, en dan volgende ochtend meteen bij AH staan.
Gewoon vragen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vraag jij altijd om zo'n stickertje dan, want als je het helemaal achterin legt is er een grote kans dat ze er zelf geen stickertje op doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Onnoman het volgende:
wat ook wel eens werkt.. is om het bonnentje bij de receptie te tonen dat de korting er niet vanaf is gehaald.. soms geven ze je dan de bon terug, maar dan moet je de dag erna gewoon weer terug komenSinds wanneer heeft de ah een receptie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, sommige mensen hebben ook wel andere dingen te doen op een dagquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is echt pauper, ga dan gewoon naar de Lidl ofzo, als je de Appie anders niet kan betalenquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is dan nog het nut van de 35% sticker, behalve een waardeloze houdbaarheid?quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het mooiste zou zijn: AH bonus met 50% korting + 50% korting van bon + 35% korting stikker.
Hij denkt waarschijnlijk dat-ie geld toe krijgt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat is dan nog het nut van de 35% sticker, behalve een waardeloze houdbaarheid?
Dat het bedrag wel van je totaal wordt afgetrokken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
wordt er ook een wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Kreeg net deze binnen:
http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_Hollands_couponvel.pdf
Dat je 84% korting krijgt in plaats van 75%?quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duh...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat iedereen maar even heel het topic doorleest voor ze wat posten?
Dat het goedkoper is. Als je zo een maaltijd invriest bij bv -20 blijft t echt nog weken goed dus dat waardeloze valt wel mee!quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
alleen met stikker + coupon krijg je al 85% korting. het werkt namelijk cumulatief op de oorspronkelijke prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je 84% korting krijgt in plaats van 75%?
Ja dat deed mn caissière gister ook... Ik zeg nog je hoeft ze niet uit te scheuren want als ik ze weer wil gebruiken print ik gewoon nieuwe uit. Mja ze was blond en wilde niet luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef ambrogino het volgende:
Lekker slim van de caissière : gaat ze al die bonnen die ik gebruikt heb uitscheuren![]()
Heeft totaal geen nut, behalve dat ik ze opnieuw moet uitprinten
Maar ze was wel lekker, die bij mij althansquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ze was blond en wilde niet luisteren.
Mja de AH bij mij heeft bijna geen caissière's in dienst die niet lekker zijn. Het lijkt bijna een fuctie eis te zijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Maar ze was wel lekker, die bij mij althans
Idd als je vergelijkt met de Aldiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja de AH bij mij heeft bijna geen caissière's in dienst die niet lekker zijn. Het lijkt bijna een fuctie eis te zijn!
hier in amsterdam worden ze geselecteerd op hoofddoekquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Idd als je vergelijkt met de Aldien vroeger de Edah, daar werden ze geselecteerd op lelijkheid ofzo.
Misschien dat er een AH caissière duidelijkheid kan geven![]()
Zelden zie ik lelijke caissières bij de AH
Doen ze de oude dan ook weg met 35% korting?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Simpel. De AH heeft als beleid dat ze nauwelijks vaste contracten aanbieden, zodat elke 3 jaar het hele assortiment caissieres weer is ververst.
haha.. sticker op de voorhoofd en een schop onder de kont!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Doen ze de oude dan ook weg met 35% korting?
Wat heeft het vaste contract er mee te maken of een caissière knap is of niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
Simpel. De AH heeft als beleid dat ze nauwelijks vaste contracten aanbieden, zodat elke 3 jaar het hele assortiment caissieres weer is ververst.
Daardoor kun je selectiever aannemen. Steeds een nieuwe, jonge, knappe dame in plaats van de 'oude'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft het vaste contract er mee te maken of een caissière knap is of niet?
Fanta?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Onnoman het volgende:
Ondanks dat het weer best veel bonnen zijn, vind ik het aanbod erg karig..
heel veel zooi die je toch nooit koopt, en ook niet wenst te kopen omdat je het gewoon niet boeiend genoeg vind!
er zijn maar 16 voor mij bonnen met potentie..
de top 5 voor mij is dan toch:
1: kant en klare maaltijd
2: verse jus
3: broodjes
4: fanta
5: soep in zak
Er zijn 'maar' 16 bonnen waar je iets aan hebt? Tjee, zeuren is ook een kunst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Onnoman het volgende:
Ondanks dat het weer best veel bonnen zijn, vind ik het aanbod erg karig..
heel veel zooi die je toch nooit koopt, en ook niet wenst te kopen omdat je het gewoon niet boeiend genoeg vind!
er zijn maar 16 voor mij bonnen met potentie..
de top 5 voor mij is dan toch:
1: kant en klare maaltijd
2: verse jus
3: broodjes
4: fanta
5: soep in zak
Dat dus. Ik heb er 8 uitgezocht die ik ga halen. De rest gebruik ik niet, maar die 8 zijn zeker mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn 'maar' 16 bonnen waar je iets aan hebt? Tjee, zeuren is ook een kunst.
hahahahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef _Loki het volgende:
We hadden gister broodje hamburger gemaakt met die extra magere hamburgers. Gadverdamme wat waren díe vies.
Dat ligt dan vooral aan jezelf. Hamburgers zijn normaal al redelijk mager. Een broodje hamburger is één van de gezondste dingen die je in een doorsnee snackbar kunt bestellen, mits je de mayo achterwege laat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Onnoman het volgende:
hahahaha
ik heb ook nooit eerder van magere hamburgers gehoord..
daar heb ik het toch niet over? maar tegenwoordig moet alles mager zijn.. dat vind ik een beetje treurigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt dan vooral aan jezelf. Hamburgers zijn normaal al redelijk mager. Een broodje hamburger is één van de gezondste dingen die je in een doorsnee snackbar kunt bestellen, mits je de mayo achterwege laat.
Ik heb nog nooit van magere hamburgers gehoord, zei je. Waar ging dat dan over, als het kennelijk niet over magere hamburgers gaat?quote:
En toch ga ik ze proberen! Ik ben benieuwd. De soep in zak erwtensoep was trouwens ook smerig. Niet te vergelijken met Unox.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef _Loki het volgende:
We hadden gister broodje hamburger gemaakt met die extra magere hamburgers. Gadverdamme wat waren díe vies.
Vergeleken met de zakken van Unox, of de blikken? De AH blikken kun je nu trouwens ook goedkoper halen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toch ga ik ze proberen! Ik ben benieuwd. De soep in zak erwtensoep was trouwens ook smerig. Niet te vergelijken met Unox.
Niet te vergelijken met zowel de zakken als de blikken. Al vind ik de blikken persoonlijk lekkerder, de vulling danquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Vergeleken met de zakken van Unox, of de blikken? De AH blikken kun je nu trouwens ook goedkoper halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |