waarom zou ze jouw werk moeten gaan doen? Jij weet als het goed is wat je precies gepakt hebt, dus zoek het ook zelf gewoon lekker uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef ambrogino het volgende:
Nu had ik toch eens een x de verkeerde caissière een vervelende truus die ook nog eens Truus heet.
Een oud wijf van een jaar of 50, die was te beroerd om zelf te kijken op de lijst wat er gescand moest worden.
En weer scheuren ze alle bonnen er uit.
Nice:)quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef McGilles het volgende:
Vandaag de hoogste relatieve korting tot nu toe!!
Oorspronkelijke prijs: 20.94 euro
Prijs door korting: 3.14 euro
Zelfs de caissière keek nog even goed naar de display en naar mijn bonnen
3 stoommaaltijden (35% korting)quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nice:)
wat zat er allemaal in je mandje/karretje .. ?
Het waren maar twee dingen, en die leuke knappe caissières doen het wel voor mequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom zou ze jouw werk moeten gaan doen? Jij weet als het goed is wat je precies gepakt hebt, dus zoek het ook zelf gewoon lekker uit
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je dan 2 bonnen gebruikt, of gewoon 3 stuks in plaats van 2 ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 stoommaaltijden (35% korting)
3 verse sappen (35% korting)
Dus zit nu al 1 stoommaaltijd met scampi's op te eten, morgen weer eentje en ga vanavond naar vrienden toe die er vast ook nog wel 1tje lusten
Gewoon 1 bonnetje per product, ongeacht het aantal. Je kan zo 10 stoommaaltijden meenemen met 1 bonnetje als je wiltquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je dan 2 bonnen gebruikt, of gewoon 3 stuks in plaats van 2 ?
Pakte hij hem bij jou? Ik kreeg de melding "bon ongeldig" en kon naar de klantenservice. Daar wist de man mij te vertellen dat alleen stoommaaltijden in ovalen verpakkingen kunnen? De oude verpakking. Ofzo. En hij ging de korting zelf berekenen, maar dan niet over het gehele bedrag. Dat was toch wel een beetje jammer (maar alsnog voor 1,50 ofzo een maaltijd).quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
3 stoommaaltijden (35% korting)
3 verse sappen (35% korting)
Dus zit nu al 1 stoommaaltijd met scampi's op te eten, morgen weer eentje en ga vanavond naar vrienden toe die er vast ook nog wel 1tje lusten
De oude verpakking is er niet eens meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pakte hij hem bij jou? Ik kreeg de melding "bon ongeldig" en kon naar de klantenservice. Daar wist de man mij te vertellen dat alleen stoommaaltijden in ovalen verpakkingen kunnen? De oude verpakking. Ofzo. En hij ging de korting zelf berekenen, maar dan niet over het gehele bedrag. Dat was toch wel een beetje jammer (maar alsnog voor 1,50 ofzo een maaltijd).
En er is al ongeveer 130.034 keer gezegd in deze topics dat dat niet uitmaakt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mcginnes, maar op het bonnetje staat toch maximaal 2 per klant ?
Alleen als je eerst een dansje doet samen met je scanner...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Werken deze cpupons ook als je zelf je boodschappen scant?
Nou ja, als de AH heel moeilijk wil gaan doen, kunnen ze het natuurlijk weigeren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
En er is al ongeveer 130.034 keer gezegd in deze topics dat dat niet uitmaakt.
Ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen als je eerst een dansje doet samen met je scanner...
Nee ik weet dat de oude verpakking er niet meer is, daar wees ik de medewerker ook op maar die zei dat het in andere winkels nog wel was. Ik moest college halen, dus geen zin om stampij te maken over de 1,10 die ik nu extra moest betalen (over 2 maaltijden).quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
De oude verpakking is er niet eens meer.
Bon werkt overigens prima op een nieuwe vierkante verpakking van de kip mozzorella.
True, maar zelf nog niet meegemaakt. Anderen ook niet aan de reacties hier te zien. Snap overigens niet dat ze het niet gewoon in het systeem inbouwen, technisch is dat natuurlijk appeltje eitje. Maar ach, mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, als de AH heel moeilijk wil gaan doen, kunnen ze het natuurlijk weigeren...
Ach ja, het zijn ook niet de snuggerste mensen die daar werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik weet dat de oude verpakking er niet meer is, daar wees ik de medewerker ook op maar die zei dat het in andere winkels nog wel was. Ik moest college halen, dus geen zin om stampij te maken over de 1,10 die ik nu extra moest betalen (over 2 maaltijden).
Ja zat ik ook al aan te denken. Maar geen zin om hem te maken op dit momentquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een faq voor in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |